مدیر دفتر خدمات مدیریت پروژه و مدل‌سازی اطلاعات ساخت شریف، از ایجاد «کتابخانه‌ی ملی اشیاء BIM»، به عنوان بستری کارآمد برای معرفی محصولات تولیدی در کشور خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سلسله وبینارهای توسعه فناوری‌های مرتبط با خودروی متصل در ایران به میزبانی ستاد اقتصاد دانش بنیان دیجیتال معاونت علمی ریاست‌جمهوری برگزار می شود.
کیش - مدیر محیط زیست کیش گفت: ایجاد زیستگاه‌های مصنوعی باعث کم کردن فشار از ایستگاه‌های طبیعی می‌شود و با این هدف اقدام به قلمه زنی و تکثیر مرجان‌ها و همچنین ساخت سازه‌ها برای زیر آب کردیم.
توسعه نیروگاه ها یکی از مسائلی است که وزارت نیرو در دولت سیزدهم توجه جدی به آن داشته و برای افزایش ظرفیت آن گام های جدی برداشته است.
رئیس هیأت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: توسعه زیرساخت‌های ارتباطی، بهینه سازی و به روز رسانی شبکه‌های ارتباطی از مهم‌ترین برنامه‌های آینده شرکت ارتباطات زیرساخت است.
رئیس هیأت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: توسعه زیرساخت‌های ارتباطی، بهینه سازی و بروز رسانی شبکه‌های ارتباطی از مهم‌ترین برنامه‌های آینده شرکت ارتباطات زیرساخت است.
ظرفیت کشور در تولید آبزیان فرصتی توسعه اقتصاد دریامحور بوده و در این راستا ۳۰۰ سازه زیستگاه مصنوعی در آب‌های جزیره کیش مستقر شد.
ارتقاء و توسعه اکوسیستم پژوهش و نوآوری، نقش موثری در پیشرفت شرکت سنگ آهن مرکزی ایران دارد.
تحول بازار نفت خام ایران از طریق ورود و فعالسازی شرکت‌های دانش بنیان در حوزه پالایش، دستاورد قابل توجهی برای کشور بوده است. نه تنها تقاضای داخلی را برآورده کرده است، بلکه منجر به گسترش موفقیت آمیز صادرات نفت خام ایران نیز شده است.
وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات گفت: با توجه به تصاویر کیفیت خیام ارتقا قابل توجه ای در شیوه حکمرانی در حال وقوع است و همچنان توسعه پرشتاب صنعت فضایی ادامه دارد.
در دیدار مسئولان شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی با دستیار وزیر علوم مالزی بر توسعه همکاری‌های دوجانبه بین ایران و مالزی تاکید شد.
رئیس هیأت عامل ایدرو گفت: ایدرو به دنبال آن است تا بر مناطق و لکه‌های مرزی کشور متمرکز شود تا ضمن ایجاد اشتغال، از مهاجرت جمعیت از این مناطق به دیگر نقاط جلوگیری کند.
سرمربی تیم ملی زنان فرانسه معتقد است شاگردان او در دیدار برابر مراکش در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی کار سختی خواهند داشت.
تفاهم نامه سه جانبه‌ حول محور حمایت از توسعه فناوری و تجاری سازی داروهای راهبردی در درمان سرطان و بیماری های ایمنی به امضا رسید.
رییس جهاددانشگاهی گفت:جهاد دانشگاهی ‌به‌عنوان‌ پیشران‌ درحوزه علم‌ و ‌فناوری ‌در کشورمان می‌تواند با تشکیل «مرکز فلسفه علم و فناوری» ‌توسعه ‌علم ‌و ‌فناوری ‌در ‌کشور ‌را حکیمانه ‌مدیریت کند.
حسین امیرعبداللهیان بامداد سه‌شنبه و پس از ورود به دوحه در توئیتر درباره این سفر نوشت: استمرار توسعه‌ همه‌جانبه روابط با همسایگان یکی از محورهای بنیادی در دکترین سیاست خارجی متوازن دولت است.
اقدامات مهم شرکت ارتباطات زیر ساخت در توسعه‌ خدمات‌ زیرساخت ‌ارتباطی، حمایت ‌از پیام‌رسان‌ها و توسعه‌ قطب‌ مراکز داده اعلام شد.
ابر آروان در راستای آسان کردن کار توسعه‌دهندگان،کارشناسان دواپس، مدیران سیستم و مهندسان زیرساخت برای توسعه‌ و مدیریت یکپارچه‌ سرویس‌های ابری مختلف از محصول جدید خود به‌نام Shell رونمایی کرد.
وزیر راه و شهرسازی در دیدار با نخست وزیر سوریه با اشاره به برگزاری جلسات فشرده با هیأت‌های سوری در روز گذشته از توافق در زمینه‌های مبادلات مالی و افزایش روابط اقتصادی دو کشور خبر داد.
در راستای توسعه مجازات‌های جایگزین حبس در دادگستری سیستان و بلوچستان، بازسازی و تعمیر کتابخانه شهرستان راسک مجازات جایگزین حبس شد.
معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان اعلام کرد ۷ فناوری کارآمد می‌تواند موانع پیش‌روی توسعه‌ سلامت دیجیتال را مرتفع کند.
تفاهم‌نامه گسترش همکاری‌های تجاری میان ایران و پاکستان با هدف افزایش مبادلات تجاری میان دو کشور امضا شد.
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: سپاه برای کمک به توسعه فناوری‌های راهبردی در راستای حل مسائل اصلی کشور عزم جدی دارد.
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: سپاه برای کمک به توسعه فناوری‌های راهبردی در راستای حل مسائل اصلی کشور عزم جدی دارد.
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت: چیزی حدود ۱۹۵ میلیارد تومان برای ساخت مجتمع بوتراب که دارای امکاناتی از قبیل کتابخانه سایت رایانه، سالن ورزشی و اتاق استراحت است هزینه شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ