رییس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران اعلام کرد: یکی دیگر از موضوعاتی که در این دوره از مدیریت شهری با آن روبه‌رو هستیم، کوچ کردن بسیاری از مدیران باتجربه و کارآمد مجموعه شهرداری تهران و مأمور شدن آن‌ها به سایر دستگاه‌هاست و این در حالیست که این نیروها، افرادی کارآمد و متخصص هستند که از ظرفیت قابل توجهی برخور دارند و تجربه و تخصص آن‌ها باید مورد توجه قرار گیرد و متأسفانه شاهدیم که برخی افراد در مجموعه شهرداری تهران در قسمت‌هایی به‌کارگیری شده‌اند که حتی یک روز سابقه کار اجرایی در آن قسمت را ندارند و در مقابل نیز افرادی کارآمد و متخصص در مجموعه شهرداری تهران کنار گذاشته شده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور سابق آمریکا می‌گوید که تجربه ریاست جمهوری او برای «خانواده‌اش خیلی دردناک» بوده و در نتیجه اگر دوباره به کاخ سفید برود، دختر و دامادش هیچ پستی نخواهند داشت.
برخی‌ها مانند دکتر سید حسین نصر و استاد سیدمصطفی محقق داماد خاطراتی (مستقیم یا غیرمستقیم) از علامه نقل کرده‌اند و این خاطرات، شبهاتی را در ذهن خواننده رقم زده است؛ و در کنار همه آنان، محسن کدیور با دسته‌بندی این خاطرات و شایعات، و دسته‌بندی برخی موارد مبهمِ موجود در دیگر کتب تاریخی، صورت‌بندی جامعی از موضوع عرضه کرده است.
پلیس گرجستان معترضانی را که در مقابل هتلی تجمع کرده بودند که طبق گزارشات محل اقامت خانواده وزیر امور خارجه روسیه بود، متفرق کرد.
«فیلیمو، هر روز بدتر، مستهجن‌تر و بی‌قاعده‌تر از دیروز! بی‌قانونی و گردن فرازی بعضی‌ها تمامی ندارد»، اما به نظر می‌رسد عدم تمرکز مسئولین این حوزه بر اجرای درست قانون و پاسکاری ایشان با یکدیگر فضایی را برای فرار سکویی متخلف فراهم کرده است و جای تعجب این‌جا است که سریالی فاقد مجوز و مروج فرهنگ بی‌بند و باری هنوز در تابلو‌های تبلیغات شهری تهران خودنمایی می‌کند و نه سازمان زیباسازی تهران مسئولیت آن‌را می‌پذیرد و نه دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی!
طلاق خانم دکتر از وحشت شکنجه‌های آقای پزشک/ راز سیاه عروس با داماد و مادرشوهرش در بی‌ام و لوکس/ دستگیری سارقان موتورسیکلت با شلیک دقیق ماموران/ قهر مرگبار عروس از تازه داماد/ کلاهبرداری عجیب!/ شکار ۴۰ میلیارد تومانی ۴ مرد هزار چهره/ معمای جنایی در مسافرپذیر شخصی/ دزدی میلیاردی در ولنجک تهران
راز سیاه عروس با داماد و مادرشوهرش در بی‌ام و لوکس
داماد سابق خانواده هنوز در صحنه جنایتی که خلق کرده ایستاده بود. دستان مرد اسیدپاش بشدت سوخته بود و لمس بدن سلینا و صورت نادیا کافی بود تا پدر نادیا که پزشکی معروف است، دچار سوختگی شود.
براساس تحقیقات انجام شده روزنامه آمریکایی تایمز، صندوق سرمایه گذاری مستقل امارات حدود ۲۰۰ میلیون دلار در شرکت (Affinity Equity) کوشنر و یک صندوق قطری نیز در همین مبلغ سرمایه گذاری انجام داده است.
مراسم ختم شادروان محمد صالحی برادر گرامی دکتر علی اکبر صالحی، وزیر اسبق امور خارجه امروز یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱، در مسجد نور، برگزار شد. در این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی، آیت الله محقق داماد، داوری اردکانی، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، بیژن زنگنه، اسحاق جهانگیری، احمد وحیدی، محمد شریعتمداری، محمد نهاوندیان، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی، جواد ظریف، حجت الاسلام و المسلمین آشتیانی، حجت الاسلام و المسلمین سید سراج الدین موسوی، مهدی هاشمی، حسین امیرعبداللهیان، محسن حاجی‌میرزایی، حسین دهقان، محمدرضا عارف، جعفر توفیقی، رضا فرجی دانا، سید محمد بطحایی، مسعود کرباسیان، بهروز کمالوندی، حسینعلی امیری و ... برگزار شد.
همدستی داماد و مادرزن برای سرقت
اخیراً نامه‌ای از سوی معاون سازمان بازرسی خطاب به علیرضا زالی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در فضای مجازی منتشر شده که در آن به موضوع جذب غیرقانونی دو تن از نزدیکان بهرام عین‌اللهی؛ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اشاره شده است.
مایک پامپئو که در دولت دونالد ترامپ رئیس سیا و سپس وزیر خارجه آمریکا بود، ادعا کرده که دختر و داماد او به دنبال برکناری نفر دوم دولت سابق و تعیین فرد دیگری به این منصب بودند.
داماد رئیس کمیته شفافیت شورا از مسئول دفتری این عضو استعفا کرد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ حکم قصاص برای قاتل مرد معتاد/ قتل مرد برنج‌فروش به خاطر کیف دلار/ درگیری با مادرزن!/ عود روشن خوابگاه را به آتش کشید/ زورگیری وحشتناک از دختر ۷ ساله/ سرقت وسایل خودرو در ۳ ثانیه با چوب‌بستنی/ مرد ضایعات فروش به قتل رسید، همسرش غش کرد!/ داماد شیشه‌ای در یک قدمی چوبه دار
جعفر تشکری هاشمی رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: می‌بینیم که افراد نسبی و سببی و داماد و پسر و دختر علیرغم اینکه پستی در شهرداری ندارند، در تصمیمات شهرداری تهران تاثیرگذار هستند و دخالت می‌کنند.
دکتر محقق داماد در ادامه گفت: «من به‌عنوان یک روحانی نسبتاً سالخورده، از همه‌ی ملت ایران عذرخواهی می‌کنم. ما نتوانستیم اخلاق اسلامی را ارتقا ببخشیم و نسل امروز را مهربان و رحیم و بدون خشونت تربیت کنیم».
شنیده شده علیرضا ارادتی، داماد دکتر عبدالکریم سروش روز پنج شنبه هجدهم آذماه در محل کارش بازداشت شد
شنیده شده علیرضا ارادتی، داماد دکتر عبدالکریم سروش روز پنج شنبه هجدهم آذماه در محل کارش بازداشت شد
آزادی داماد با بخشش پدر و مادر
یک منبع آگاه در روابط عمومی دفتر حجت‌الاسلام‌‌ حسن روحانی، با تکذیب نامه رئیس‌جمهور سابق به آیت‌الله محقق داماد گفت: هدف از این تحرکات و عملیات‌های روانی پیش‌پا افتاده، انحراف افکار عمومی از واقعه‌ی دردناکی است که جان عزیز دختر ایران، مهسا (ژینا) امینی را گرفت و وطن را به سوگ نشاند.
در خاطرات «جارد کوشنر»، داماد و مشاور ارشد «دونالد ترامپ» آمده که در ۳ ژانویه ۲۰۲۰ در حالی ترامپ در جلسه‌ای برای تدارکات انتخابات ریاست جمهوری حضور داشت، رابرت اوبراین، مشاور امنیت ملی وقت امریکا، وارد اتاق شد و خطاب به ترامپ گفت: «آقای رئیس جمهور، وقتش رسیده است».
شاخص کل بورس شنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۱۳۵۳۹ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۶۷ هزار و ۶۶۸ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ را بخوانید.
افشین محمدی رییس هیات مدیره شرکت فولاد اکسین خوزستان طی پیامی فرا رسيدن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر را تبريك و تهنيت گفت.
داماد حسن روحانی گفت: با دستور رهبر معظم انقلاب و پیگیری های دفتر رهبری مکانی در نزدیکی منزل آقای روحانی به عنوان دفتر از سوی دولت به ایشان اختصاص داده شد. این در حالی است که اقای رئیسی مخالف این کار بودند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ