حضرت آقا در کارآمدی؛ واقع گرایی، عملگرایی و مسئولیت‌پذیری، در عقلانیت؛ ولایت‌محوری، وحدت گرایی‌و آگاهی بخشی، در عدالت‌خواهی؛ قانون گرایی، رعایت انصاف و شفاف‌سازی، در استکبارستیزی؛ حفظ نظام و تمامیت ارضی، خودباوری و دشمن شناسی، و در ارزشگرایی؛ مردم محوری، اسلام‌محوری و آرمانگرایی را به عرض اصول راهبردی مدیریت بحران در نظر دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اژه‌ای درخصوص جزئیات عفو گسترده محکومان و متهمان حوادث اخیر، گفت: گزارشی که تا الان دادند، تعداد کسانی که مشمول عفو شدند، اعم از دستگیرشدگان اغتشاشات و غیر اغتشاشات، اعم از آن‌هایی که حکمشان تقلیل پیدا کرده و تخفیف گرفتند از مرز هشتاد هزار نفر گذشته است؛ یعنی تا الان بیش از هشتاد هزار مشمول این عفو واقعاً به نظر بنده پرخیر و برکت رهبر انقلاب قرار گرفته‌اند. پیش‌بینی این است که با آن قسمتی که رضایت شاکی را می‌گیرند تا نود هزار نفر هم شامل عفو بشوند؛ حتی ممکن است به بالاتر از نود هزار هم برسد.
سخنگوی مجلس خبرگان رهبری گفت: آمریکا در جریان اغتشاشات اخیر از صحنه گردانان اصلی بود و مانند آفتاب روشن است.
علم الهدی گفت: رهبر معظم انقلاب آن‌هایی که تخریب نکردند و کسی را در اغتشاشات نکشتند، خردمندانه عفو کردند و به دامن توحید و الله‌اکبر باز گرداندند.
وزیر میراث فرهنگی و گردشگری با اشاره به موافقت رهبر انقلاب با عفو و تخفیف مجازات گسترده متهمان و محکومان اغتشاشات اخیر گفت: جشن فرشته‌ها و عفو عمومی رهبری دو حرکت نمادین، مهم و راهبردی رهبر معظم انقلاب بود تا راه را برای بسیاری روشن کنند و موجب نشود تا برخی آدرس عوضی به جامعه بدهند. در واقع، تعبیر همان ضرب‌المثل در خانه اگر کس است، یک حرف بس است.
بیانیه مجلس تاکید کرده است: فرمان عفو عمومی جمع کثیری از محکومان و متهمان اغتشاشات اخیر در زمره همان تدابیر درخشان رهبر فرزانه انقلاب است که نشان و نماد عقلانیت، اقتدار و رأفت توأمان نظام جمهوری اسلامی ایران است. این فرمان تاریخی یک بار دیگر باعث رویش مهرورزی‌های وحدت آفرین و انسجام ملی گردید، از سوی دیگر دشمن را در یک بن بست تصمیم گیری و سیاست بازی قرار داد.
وکلای ملت در نشست امروز صحن مجلس ضمن تعیین نرخ مالیات بر انتقال دارایی‌ها و ساز و کار محاسبه سنوات خدمتی کارکنان نیروهای مسلح پس از دوره نمایندگی، از رهبر معظم انقلاب اسلامی برای عفو جمع کثیری از متهمان اغتشاشات اخیر قدردانی کردند.
تربت حیدریه ـ عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: هدف اصلی دشمن در اغتشاشات اخیر براندازی نظام اسلامی بود.
فرمان بسیار مهم حضرت آیت الله خامنه ای در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اعلام شد و ایشان با عفو گسترده محکومان اغتشاشات موافقت کردند.
لیدرهای خودخوانده اغتشاشات اخیر به رهبری رضا پهلوی در تبعیت از دولتهای غربی تضعیف مؤلفه‌های قدرت جمهوری اسلامی را دنبال می‌کنند.
کیهان نوشت: نشانی غلط است اگر ریشه اصلی اغتشاشات را سیاسی و اقتصادی بدانیم، در حالی که هیچ شعار سیاسی له یا علیه سیاسیون شنیده و هیچ شعار اقتصادی روی دیوار نوشته نشد.
رهبر انقلاب فرمودند: خیال می‌کردند ملت ایران به خاطر مشکلات اقتصادی که وجود دارد با نقشه‌ براندازی و تجزیه‌طلبی دشمن همراهی خواهند کرد. یک محاسبه است دیگر، این محاسبه غلط بود.
فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم قم در خصوص اغتشاشات اخیر و رویکرد کشورهای غربی در خصوص این اتفاقات را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم قم را در خصوص اغتشاشات اخیر و رویکرد کشورهای غربی در خصوص این اتفاقات را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
نماینده مردم اهواز در مجلس با اشاره به اینکه در حوادث اخیر کشور نیروهای امنیت، مظلوم واقع شدند، گفت: همانطورکه مقام معظم رهبری فرمودند این اغتشاشات نیز با همدلی و همزبانی مردم حل خواهد شد.
زاهدان-رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان از آزادی ۴۲ نفر از دستگیرشدگان اغتشاشات اخیر در سیستان و بلوچستان با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب،تأکیدات رئیس قوه قضائیه و تدابیر قضائی خبر داد.
رفیعی آتانی با ذکر اینکه اغتشاشات اخیر از سوی مقامات عالی نظام به ویژه مقام معظم رهبری پیش‌بینی شده بود، افزود: دشمن در اغتشاشات اخیر به دنبال همراه کردن دانشجویان با اراذل و اوباش خود بود و می‌خواست آنها را به عنوان مخالفان نظام معرفی کند که در نهایت عدم همراهی دانشجویان و دانشگاهیان ما نقشه آنها را با شکست روبه‌رو کرد.
خاتمی با اشاره به حوادث یک ماه اخیر گفت: وزیر کشور اعلام کردند اغتشاشات به پایان رسیده است. اغتشاشات فتنه ۷۸، ۸۸، ۹۸، و مسایل مربوط به بنزین و ۱۴۰۱ رخ داده است. این‌ها خواب‌های فراوانی علیه ملت بزرگ ایران دیده بودند، اما این خواب آشفته شد و دشمنان به هیچ یک از اهداف شان نرسیدند. باور کنید دست دیگری پشت انقلاب هست. همان که بار‌ها مقام معظم رهبری گفتند؛ هر زمانی که آتشی علیه انقلاب روشن کردند خدا آن را خاموش کرد.
همزمان با سالروز شهادت امام حسن عسگری(ع) راهپیمایی یاران مهدی (عج)؛ یاوران رهبری به منظور محکومیت اغتشاشات اخیر و پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی عصر چهارشنبه ( ۱۳ مهر ۱۴۰۱ ) با حضور جمعی از مردم از میدان تجریش تا میدان چیذر برگزار شد.
دادستان تهران پس از بازدید از زندان تهران بزرگ و اوین از آزاد شدن ۴۰۰ نفر از زندانی‌های اغتشاشات اخیر که متنبه شده بودند، خبر داد.
قبل از اغتشاشات اخیر، دشمنان خارجی و عوامل داخلی آن از رهبری شروع کردند و با قریب‌الوقوع معرفی کردن خروج امام خامنه‌ای از صحنه و بحث جانشینی، وانمود کردند که ایران وارد دوره‌ای می‌شود که خورشید در آن غروب کرده است. د
مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه‌ای، اغتشاشات اخیر و توهین به مقدسات دینی را محکوم و بر پیگرد قضایی آشوب‌طلبان تأکید نمود.
مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه‌ای، اغتشاشات اخیر و توهین به مقدسات دینی را محکوم و بر پیگرد قضایی آشوب‌طلبان تأکید کرد.
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: اغتشاشات اخیر با حضور گسترده مردم در راهپیمایی‌های متعدد جمع خواهد شد و فتنه‌گران متوجه خواهند شد که خط مردم از آنها جدا است.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به اعتراضات و اغتشاشات اخیر در ایران هم گفت: «اعتراضاتی وجود دارند و مردم مطالبشان را به شکل مسالمت‌آمیز مطرح می‌کنند. اما الان اکثر کسانی که در خیابان‌ها هستند توسط کانال‌های سازمان‌یافته هدایت و رهبری می‌شوند.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ