مدیر کل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش، گفت: گوزن زرد با توجه به وضعیت حفاظتی اش در لیست قرمز اتحادیه جهانی حفاظت، بسیار حائز اهمیت بوده در اولویت برنامه‌های مدیریتی سازمان قرار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به سوابق همکاری‌های محیط زیستی ایران و ترکمنستان گفت: یکی از اثرات تغییرات اقلیمی بر کشورهای منطقه، بروز توفان‌های گرد و غبار است.
مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش توضیحاتی درباره وضعیت جسمانی آذر و توران دو توله یوز ماده آسیایی ارائه داد.
فناوری اینترنت اشیا رویکردی دگرگون‌کننده برای مدیریت پسماند ارایه می‌دهد و جان تازه‌ای را در جهت بهبود عملکرد سیستم مدیریت پسماند می‌بخشد. اینترنت اشیا با به هم مرتبط کردن خودرو‌ها و حسگر‌های تعبیه‌شده در ظروف جمع‌آوری پسماند، جمع‌آوری، تجزیه و تحلیل و به اشتراک‌گذاری یکپارچه حجم وسیعی از داده‌ها را در لحظه امکان‌پذیر می‌کند.
مدیر کل دفتر مدیریت پسماند سازمان حفاظت محیط‌زیست از انتخاب مرکز منطقه‌ای کنوانسیون‌های «بازل و استکهلم» در ایران به عنوان یکی از مراکز منطقه‌ای برتر دنیا خبر داد.
معاون حفاظت و امور اراضی سازمان منابع طبیعی گفت: هدف سامانه مدیریت زمین انجام امور به شکل هوشمند بدون دخالت فرد است تا امضاهای طلایی و رانت های موجود در حوزه زمین خواری حذف شود.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست بر توجه به موضوع مدیریت یکپارچه جزیره آشوراده و تالاب میانکاله در قالب طرح جامع تاکید کرد.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست بر توجه به موضوع مدیریت یکپارچه جزیره آشوراده و تالاب میانکاله در قالب طرح جامع تاکید کرد.
مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان محیط زیست گفت: فروش گونه های حیات وحش مانند لاک‌پشت، مارماهی و سمندر حتی برای نوروز ممنوع و تخلف است.
مشاور ریاست و معاون هماهنگی امور استان‌های سازمان حفاظت محیط زیست گفت: لازمه اعمال مدیریت صحیح، داشتن نگاهی جامع و علمی به موضوعات مختلف است.
سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات‌وحش سازمان محیط زیست از شناسایی دو قلاده یوز در محدوده پارک ملی توران خبر داد.
سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش درباره وضعیت جسمانی «پیروز» به علت برودت هوای سرد اظهارکرد: پیروز شرایط جسمانی خوبی دارد. از قبل به حضور در فضای باز عادت کرده بود، اما اکنون نیز باید بتواند خود را با شرایط وفق دهد.
رییس سازمان حفاظت محیط زیست در دیدار با سفیر امارات بر مدیریت چالش های منطقه ای محیط زیست با مشارکت و همکاری کشورهای منطقه تاکید کرد.
معاون محیط زیست دریایی و تالاب‌های سازمان حفاظت محیط زیست از اجرایی شدن مدیریت زیست محیطی بنادر تجاری کشور در جنوب و شمال کشور توسط سازمان محیط زیست خبر داد.
رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: در مدیریت منابع طبیعی تابع نظرات کارشناسی و خرد جمعی هستیم.
اردبیل- معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: دفع پسماند در استان اردبیل با یک مدیریت درست و صحیح شایسته است شکل آراسته و مناسب به خود بگیرد.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: پارک ملی گلستان یکی از الگوهای مدیریت محیط زیستی کشور و جهان است
مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت زیست محیطی آب و خاک حدود مجاز آلودگی برای خاک، آب و فاضلاب را تشریح کرد.
رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در اجرای طرح مدیریت پسماند استان های شمالی با یک بی نظمی و عدم هماهنگی بین دستگاه‌های مسئول مواجهیم.
معاون محیط زیست دریایی و تالاب‌های سازمان حفاظت محیط زیست بر اهمیت موضوع حفاظت مشارکتی در مناطق تحت مدیریت و تالاب‌های ساحلی تاکید کرد.
معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان محیط زیست پیشنهاد برگزاری جشنواره نظام پیشنهادات با هدف ارتقای عملکرد این سازمان را مطرح کرد.
اصفهان- معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: حمایت معیشتی و تأمین تجهیزات محیط بانان به طور جدی در دستور کار این سازمان است.
سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست گفت:به علت کاهش تعداد یوز ناچار به تکثیر آن در شرایط اسارت شدیم، تجربه نسبتا موفقی بود، اما قطعا با اخذ این تجربه می‌توانیم برای مراحل بعدی بارداری و زایمان یوز در اسارت برای سال‌های بعد آماده‌تر عمل کنیم تا شاهد روند روبه رشدی در این گونه ارزشمند باشیم.
سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش گفت: پیروز هنوز به‌صورت کامل و دائمی وارد سایت فضای باز پردیسان نشده است. سایت در حال آماده‌سازی است تا در شهریورماه به‌صورت کامل و دائمی به آن منتقل شود. در حال حاضر تنها چند ساعتی از روز را در کنار یوزبان خود در سایت و زیر نور آفتاب حضور دارد.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: سیل کاملاً قابل مدیریت است و نباید در مدیریت آن از مسیرهای هزینه‌بر اقدام کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ