در این قسمت از پادکست ورزش سه در مورد هفته بیست و نهم لیگ برتر گفتگو خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قهرمان دو دوره اخیر فرمول یک فاش کرد که مسابقات آخر هفته را دوست ندارد.
اتلتیکو مادرید با پیروزی 2-1 مقابل رئال سوسیداد، این شانس را دارد که در هفته آخر عنوان نایب قهرمانی را از چنگ رقیب همشهری درآورد.
مدیران تیم های لیگ برتری برای رسیدن به هدف یک فصل خود در آخرین بازی دست به جیب شدند.
لیگ برتر فوتبال امشب تمام می‌شود. یک جام در قائمشهر و یک جام در کرمان، انتظار تیم قهرمان را می‌کشند.
اگرچه بازی‌های هفته آخر تمام لیگ‌های معتبر همزمان برگزار می‌شود اما جالب می‌شد اگر بازی‌های بدون تاثیر در سرنوشت قهرمانی یا سقوط لیگ در زمانی متفاوت برگزار شود.
«در‌ هفته پایانی هر تیمی تلاش می‌کند تا با دستان خودش سرنوشتش را رقم بزند و مس کرمان تعیین‌کننده قهرمان فصل نخواهد بود.»
پس از یک فصل پر هیجان، تکلیف قهرمان فوتبال ایران روز پنج‌شنبه مشخص خواهد شد. پنج‌شنبه از ساعت 18 می‌تونید تمام دیدارهای هفته پایانی لیگ برتر رو از آنتن تماشا کنید.
رقابت پرسپولیس و سپاهان برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر در شرایطی به هفته آخر کشیده شد که جنگ خارج از زمین دو باشگاه هم به اوج خود رسیده و وارد فاز نهایی شده است!
تعیین قهرمان لیگ برتر به هفته آخر کشید و پرسپولیس و سپاهان شانس رسیدن به جام دارند.
رقابت پرسپولیس و سپاهان برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر در شرایطی به هفته آخر کشیده شد که جنگ خارج از زمین دو باشگاه هم به اوج خود رسیده و وارد فاز نهایی شده است!
شهریار مغانلو از فرصت استثنایی خود در ورزشگاه نقش جهان نهایت بهره را برد و جای رضا اسدی را در صدر جدول گلزنان گرفت.
با ۹ گلی پرسپولیس و سپاهان امروز به حریفان خود زدند، لیگ برتر بیست‌ودوم به قله حساسیت رسید و هفته پایانی تعیین‌کننده قهرمان و دیگر تیم سقوط‌کننده است.
با پیروزی تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان تعیین تکلیف قهرمان بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر به هفته آخر کشیده شد. استقلال با وجود پیروزی برابر مس شانس قهرمانی را از دست داد.
با پیروزی تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان تعیین تکلیف قهرمان بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر به هفته آخر کشیده شد. استقلال با وجود پیروزی برابر مس شانس قهرمانی را از دست داد.
پیروزی تیم پرسپولیس در دیدار مقابل پیکان این تیم را تا یک قدمی کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر جلو برد.
سلتیک در چهار هفته مانده به پایان لیگ اسکاتلند، توانست برای دومین سال پیاپی قهرمان شود. حالا این تیم باید قدم آخر را برای کسب سه‌گانه بردارد.
کارشناس فوتبال ایران با بیان اینکه شانس تیم‌های سپاهان، استقلال و پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ برتر یکسان است، گفت: استقلال بعد از باخت در دربی از نظر روحی آماده شده است.
یکی از نفسگیر ترین مارتون‌های آخر فصل تاریخ لیگ برتر در حال رغم خوردن است، در دورهای مختلف لیگ برتر، کمتر دوره‌ای شاهد رقابتی به این نزدیکی در صدر جدول بودیم، هر چقدر این نبرد نفسگیر شدت می‌گیرد، کاملا طبیعی است که حواشی و اتفاقات مختلفی آن نیز افزایش می‌یابد.
در هفته آخر لیگ هشتم درحالی که ذوب‌آهن به یک مساوی مقابل فولاد با هدایت مجید جلالی نیاز داشت تا قهرمان شود، استقلال باید در مشهد پیام را می‌برد و منتظر باخت ذوب به فولاد می‌ماند آنهم در حالی که فولاد هیچ فرقی برایش نمی‌کرد که ببرد، مساوی کند یا ببازد. جلالی ماجرای آن روزها را افشا می‌کند
شکست مقابل سپاهان در دقایق پایانی مسابقه شباهت بسیاری با تساوی دربی آخر سال گذشته داشت.
این رقابت جذاب برای قهرمانی هیچ گاه از ذهن طرفداران فوتبال پاک نمی‌شود. جدالی تنگاتنگ برای جامی که با این روند، برنده‌اش در روز آخر مشخص خواهد شد.
تیم فوتسال مقاومت البرز با قبول شکست برابر آناصنعت قم از لیگ برتر فوتسال به لیگ دسته اول سقوط کرد.
کاپیتان سابق تیم مس سونگون راهی تیم گیتی‌پسند، رقیب مستقیم این تیم در راه قهرمانی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ