کارشناس فوتبال ایران با بیان اینکه شانس تیم‌های سپاهان، استقلال و پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ برتر یکسان است، گفت: استقلال بعد از باخت در دربی از نظر روحی آماده شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در روزهایی که تمام بازیکنان سپاهان روی بازی استقلال تمرکز کرده‌اند، پیام نیازمند در شرایط کاملا متفاوتی به سر می‌برد.
پیام نیازمند به واسطه از دست دادن پدر خود از شرایط روحی مناسبی برخوردار نیست.
ابوالفضل جلالی با انگیزه زیاد و روحیه بالا تمرینات خود را انجام می‌دهد و آماده حضور در ترکیب استقلال مقابل ملوان می‌شود.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با نامناسب خواندن شرایط این تیم برای فصل پیش روی فوتبال ایران گفت: با این روند وضعیت استقلال هر روز بدتر می شود.
از باشگاه استقلال خبر می‌رسد که مدیران این باشگاه ضمن همدلی با بازیکنان و درک شرایط ویژه آن‌ها به خاطر بدقولی‌های اخیر بر سر پرداخت مطالبات، به آن‌ها این قول را داده که ۱۵ درصد از کل قرارداد بازیکنان صبح امروز اول وقت به صورت قطعی به حساب هایشان نشسته، اما در جلسه شب قبل از بازی از آبی پوشان به صورت جدی درخواست می‌شود تا بدون توجه به این موضوع یعنی مقدار و زمان واریزی، آن‌ها تمام تمرکز خود را روی دربی فینال جام حذفی گذاشته تا بدون توجه به مسایل جانبی و حاشیه‌ای، استقلالی‌ها با تمام تمرکز و توان به منظور فتح جام حذفی قدم به این میدان بگذارند.
وینگر سال‌‎های دور پرسپولیس می‌گوید بیش از دو دهه پیش نیز سرخپوشان با شرایط مشابهی به مصاف استقلال در فینال جام حذفی رفتند.
استقلال تیم خوبی است، اما در حال حاضر روحیه تیم و شرایط پرسپولیس به جهت قهرمانی و روحی روانی و فنی بالاتر از استقلال است و فکر می‌کنم با هنری که آقا یحیی دارد و سابقه دو بار قهرمانی را در کارنامه‌اش دارد قادر است از تخصص بالایش استفاده کرده و تیم را به عنوان قهرمانی برساند
سرمربی پرتغالی استقلال تمرین ریکاوری تیمش را در بهترین شرایط روحی پشت برگزار کرد.
در شرایط فعلی، مجموعه قدرت دنبال تنش‌های سطحی این چنینی در عالم سیاست داخل نیست. روحانی نیز خوب می‌داند که چنین شکایت‌هایی او را به دادگاه نمی‌برد که اگر ببرد احتمالاً از آن استقبال کند و شاید به همین دلیل نسبت به شکایت‌های فوق واکنشی نشان نمی‌دهد و از میان مدیران و وزرای او نیز کسی تا به امروز از زمان روی کار آمدن دولت رئیسی محاکمه نشده است.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال باید شکست برابر پرسپولیس را فراموش کند گفت: ساپینتو یک مربی حرفه ای است و می تواند تیمش را به شرایط روحی و جسمی مطلوب برگرداند.
با توجه به بازی‌های باقی‌مانده، کار سپاهان، روی کاغذ، در مقایسه با پرسپولیس و استقلال به‌مراتب راحت‌تر است؛ ولی درست مثل شرایط دو تیم تهرانی در هفته قبل، آن‌ها نه‌تنها باید همه بازی‌ها را ببرند بلکه باید این بار منتظر بمانند که پرسپولیس هم امتیاز از دست بدهد. پرسپولیس از درجه سختی بازی‌های پیش‌رو، در رده متوسط قرار می‌گیرد و استقلال سخت‌ترین بازی‌ها را پیش‌رو خواهد داشت.
مهاجم جوان پرسپولیس بار دیگر در شرایط ایده‌آل فنی و روحی قرار گرفته تا در دیدارهای اخیر نمایش موفقی از خود در ترکیب سرخپوشان به جا بگذارد.
رضا میرزایی این روزها با روحیه خوبی برای رسیدن به شرایط بهتر در استقلال تلاش می‌کند.
سرمربی استقلال خوزستان شایعات حول گزینه بودنش برای فولاد خوزستان را رد کرد و مدعی شد که تمرکزش را روی موفقیت با آبی‌پوشان در ادامه فصل قرار داده است.
صمد مرفاوی سرمربی تیم ملی جوانان ایران درباره شرایط استقلال، حواشی ریکاردو ساپینتو و کمبود امکانات تیم تحت هدایتش صحبت کرد.
مدافع باتجربه استقلال هنوز به شرایط جسمانی مناسب نرسیده و در لیست تیمش مقابل پیکان جایی ندارد.
سیدحسین حسینی به عنوان کاپیتان استقلال وظیفه سنگینی را در شرایط کنونی روی دوش خود احساس می‌کند.
کوین یامگا بعد از صحبت‌هایی که با مدیرعامل استقلال داشت، با شرایط روحی بهتری عازم آبادان شد.
با وجود این که برخی نزدیکان سرمربی سابق استقلال تلاش می کنند نام وی را به عنوان گزینه جانشینی سرمربی پرتغال مطرح کنند اما مدیریت جدید باشگاه هیچ تصمیمی برای تغییر کادر فنی ندارد.
سرمربی آلومینیوم تیمش را در بهترین شرایط روحی به بازی با استقلال رساند.
قائمشهر- سرمربی تیم نساجی مازندران، پیروزی روحیه بخش و پرگل تیمش برابر تیم نفت مسجدسلیمان را نتیجه رسیدن به شرایط خوب و ایده آل تیمی در کارگروهی و درس گرفتن از شکست برابر استقلال بیان کرد.
قائمشهر- سرمربی تیم نساجی مازندران، پیروزی روحیه بخش وپرگل تیمش برابر تیم نفت مسجدسلیمان را رسیدن به شرایط خوب وایده آل تیمی در کارگروهی و درس گرفتن از شکست برابر استقلال بیان کرد.
سرمربی استقلال معتقد است دراگان اسکوچیچ استحقاق حضور روی نیمکت ایران در جام جهانی را دارد.
ریکاردو ساپینتو در شرایط سختی قرار گرفته؛ او مجبور است روی نام دو بازیکن تیم خود قلم قرمز بکشد و آنها را در لیست مازاد قرار بدهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ