یکی از نفسگیر ترین مارتون‌های آخر فصل تاریخ لیگ برتر در حال رغم خوردن است، در دورهای مختلف لیگ برتر، کمتر دوره‌ای شاهد رقابتی به این نزدیکی در صدر جدول بودیم، هر چقدر این نبرد نفسگیر شدت می‌گیرد، کاملا طبیعی است که حواشی و اتفاقات مختلفی آن نیز افزایش می‌یابد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با احتساب مومیایی‌هایی که ۱۶ سال قبل‌تر در «دیرالبحری» کشف شده بود و اجسادی که در «KV ۳۵» کشف شدند، تقریبا تمام فرعون‌های دودمان هجدهم مصر باستان به همراه چند مورد از فرعون‌های دودمان نوزدهم و بیستم کشف شدند.
داستان تصادف چند ماه پیش چیرو ایموبیله همچنان برای او تبعات دارد و به تازگی خبر رسیده که از او شکایت نیز شده است.
همه ما داستان کشتی ساختن حضرت نوح (ع) برای نجات مردم از طوفان را شنیده ایم. داستانی شنیدنی که براساس آن فیلم و انیمیشن‌های بسیاری ساخته شده است. اما حالا هوش مصنوعی چند طرح متفاوت از شکل و شمایل احتمالی کشتی حضرت نوح (ع) یک روز پیش از طوفان را به تصویر کشیده است.
قرار است فدراسیون فوتبال برای گرفتن لایسنس VAR، چند داور بین‌المللی ایرانی را به عربستان بفرستد.
داستان زندگی امیر عباس هویدا که با ۱۳ سال سابقه نخست‌وزیری و یک سال وزارت دربار در رژیم پهلوی به زندان افتاده بود در ۱۸ فروردین ۱۳۵۸ خورشیدی در ششمین روز رسمیت یافتن جمهوری اسلامی با اعدام تمام شد.
هنوز هم عنوان قوی‌ترین مرد جهان را در جامعه یدک می کشد، هر چند آن رکورددهای تاریخی در گذر زمان دستخوش تغییرات و شکسته شد. داستان حسین رضازاده چهره ماندگار وزنه برداری ایران حالا به مرحله متفاوتی رسیده است. کمتر دیده می شود، کمتر حرف می زند و حتی تغییرات ظاهری او سوال برانگیز است. با تمام این تفاسیر، مردم ایران آن لبخندهای زیر فشار وزنه های سنگین را از یاد نبرده اند.
پس از پایان زندگی مشترک، پیکه و شکیرا هر چند وقت یکبار داستان جالبی را برای رسانه‌ها ایجاد می‌کنند.
رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه گفت: داستان جیوه قرمز اسرارآمیز داستانی قدیمی بوده که هر از چند گاهی با عنوانی، چون وجود در لانه خفاش یا چرخ‌خیاطی‌های قدیمی و مومیایی‌های مصر باستان منتشر می‌شود، اما نکته اصلی این است که چنین ماده‌ای اصلاً وجود خارجی ندارد.
رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه گفت: داستان جیوه قرمز اسرارآمیز داستانی قدیمی بوده که هر از چند گاهی با عنوانی، چون وجود در لانه خفاش یا چرخ‌خیاطی‌های قدیمی و مومیایی‌های مصر باستان منتشر می‌شود، اما نکته اصلی این است که چنین ماده‌ای اصلاً وجود خارجی ندارد.
برخی اهالی ادعا می‌کنند «ر»، بیش از ۱۵ پسربچه را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده است که برخی از آنان «معلول» بوده‌اند. اعتماد صحت تعداد قربانیان را پیگیری کرده، اما هنوز هیچ منبع رسمی این تعداد را تایید نکرده است. خبر این فاجعه زمانی در شهر می‌پیچد که روز ۱۲ دی‌ماه پسری هشت‌ساله حالش بد می‌شود و ماجرا را برای پدرش تعریف می‌کند.
اگر آنغوزه به طور تصادفی روی دست‌های تان قرار بگیرد مهم نیست که چند بار آن را بشویید چرا که اثر خود را بر جای می‌گذارد! یکبار قرار گرفتن آنغوزه روی زبان باعث سوزش شدید دهان‌تان خواهد شد.
قدمتِ این داستان در حال حاضر تقریباً به یک میلیون سال پیش بازمی‌گردد. داستانِ حداقل ۴ گونه‌ی انسانی متفاوت که خودشان را در این گوشه‌ی دورافتاده‌ی دنیای ماقبل تاریخ به آب و آتش زدند. در این مطلب شواهدی را درباره‌ی نژاد انسان‌های اولیه در بریتانیا می‌خوانید.
فوتبال دیگر فقط ورزش کردن نبود؛ حالا دیگر کوکاکولا و آدیداس هم در کنار فوتبال بودند. «فیفا بدون نقاب» یک سریال مستند چهار قسمتی است که داستانش را از زمان ریاست هاولانژ بر فیفا و تغییراتی که او در این نهاد ایجاد کرد آغاز می‌کند. اما نقطۀ اوج داستان جایی است که چند دهه بعد، اف‌بی‌آی تعداد زیادی از اعضای این نهاد را به خاطر فساد و اخاذی دستگیر می‌کند.
دایی که چند هفته‌ای می‌شود در داستان دانش‌آموز اردبیلی حسابی مورد توجه قرار گرفته، با شایعات مختلفی دست‌و‌پنجه نرم کرده است. از حضورش در سقز تا شایعه بازداشتش توسط نیرو‌های امنیتی.
سال ۱۳۸۷بود که یکی از پزشکانِ ابراهیم، ماجرای عجیب و غریب شب بیدار ماندن و هرگز نخوابیدن او را با خبرنگاران شبکه تلویزیونی و استانی درمیان گذاشت. طوری که در کمتر از چند روز، این جوان گیلانی به شهرت جهانی رسید و خبرنگاران و مستندسازان ایرانی و خارجی، راه خانه‌اش را در پیش گرفتند.
تیتران دَن روستای بزرگی است با ۵۵ خانوار و ۲۰۰ نفر جمعیت. سال‌ها قبل موسسه قلم‌چی برای این روستا مدرسه ساخته است. در روستاها، دانش‌آموزان پسر و دختر، از پایه اول تا ششم باهم درس می‌خوانند. اما داستان از ششم به بعد شروع می‌شود.
داستان دختری که توسط مادر ژیمناست‌اش رها شده بود دست کم تا زمانی که ده سال بعد حقیقت آشکار شد به اندازه کافی معتبر به نظر می‌رسید. ماریا آدلا یا هر نامی که داشته باشد احتمالا تا چند سال دیگر با هویتی دیگر و شاید چهره‌ای جدید دوباره ظاهر خواهد شد.
هر چند احمد منتظری و حسن خمینی به صفت شخصی خود مشکلی با هم ندارند ولی نام این دو یادآور پدران‌شان است: آیت‌الله حسینعلی منتظری و حاج سید احمد خمینی و بی شک اگر روابط آن دو تیره نشده بود داستان قائم مقام رهبری هم شاید به شکل دیگری رقم می‌خورد.
اولین بار در خیابان استانبول چند مغازه که ماهی و ماهی دودی و لوله‌های کالباس می‌فروختند شروع به عرضه ساندویچ کردند. ساندویچ‌های اولیه شامل نان بولکی (نان سفید و بامزه که با خمیر ترش عمل می‌آمد)، خیارشور حلبی تبریز، کمی کره که به نان می‌مالیدند و چند برگ جعفری تازه خرد کرده بود.
اعتراض‌های تند محمد موسوی در شرایطی جو والیبال ایران را به هم ریخته که مشخصا او چند مورد را زیر ذره‌بین برده است؛ داستان مکمل‌ها و شرایط نامناسب اردویی از یک سو و پاداش ۱۸ میلیون‌تومانی برای بازیکنان تیم ملی از سوی دیگر، عمده مسائلی است که صدای کاپیتان تیم ملی والیبال ایران را درآورده است.
طارمی و دوستانش دغدغه‌ای برای دخالت نماینده‌های مجلس نداشته‌اند بلکه بیشتر نگران وضعیت مهدی تاج در انتخابات فدراسیون فوتبال بوده‌اند. دو نماینده مجلس درباره حضور مهدی تاج در انتخابات هشت شهریور هشدار داده‌اند و حالا دقیقا مهدی طارمی و چند بازیکن دیگر تیم ملی به همان نماینده‌ها در جهت حمایت از مهدی تاج تاخته‌اند! اینجاست که دیگر سناریو متفاوت می‌شود. طارمی مشخصا از شخصیت «قهرمان» داستان تبدیل به «قربانی» می‌شود. همان نقشی که رفقای او هم در این ماجرا پذیرفته‌اند. آن‌ها قربانی احتمالی «تاج و تخت» هستند
آن‌ها ۱۶ نفرند؛ خانواده عزیزی و عباسی. دست جمعی آمده‌اند به زیارت. این دو باجناق سن و سال‌دار از همان ۴ دهه پیش که از یک خانواده زن گرفتند، با هم جفت و جور بودند تا الان. حالا سال‌ها گذشته و «حاج علی عباسی» و کربلایی «شمس‌علی عزیزی» پیرمرد شده‌اند و چند سر عائله دارند؛ داماد، عروس و نوه.
پائین آوردن سطح قیام عاشورا آنگونه که عده‌ای از مداحان انجام می‌دهند و محدود ساختن آن به چند داستان و خواب و خیال آنگونه که روش مشترک بعضی منبری‌های کم‌سواد و مداحان غیرسنتی است، ضایع ساختن فرصت بی‌نظیری است که نهضت عاشورا در اختیار ما پیروان امام حسین علیه‌السلام قرار داده است.
ساخته تونی گیلروی، یکی از مهم‌ترین آثار کارنامه این فیلمساز و در عین حال، یکی از بهترین تریلر‌هایی است که با مضمون حقوق و وکالت ساخته شده، اما این اثر چیزی فراتر از دعوا‌های حقوقی کار‌های کثیف یک وکیل برای چند موکل است و یک داستان پرتعلیق و تاثیرگذار با پایانی قابل پیش بینی برای تماشاگران حرفه‌ای سینما را با خود به همراه دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ