کاپیتان سابق تیم مس سونگون راهی تیم گیتی‌پسند، رقیب مستقیم این تیم در راه قهرمانی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیلیان امباپه و ناصر الخلیفی امروز در کمپ ورزشی پی اس جی دیدار کردند و همه چیز نشان می دهد او قراردادش را تمدید خواهد کرد.
پپ گواردیولا و ژوائو کانسلو امروز پس از چند ماه دوباره یکدیگر را ملاقات خواهند کرد.
مطالعه تیمی از باستان‌شناسان جزئیات جالبی درباره شکل سازه‌های زیرزمینی در اختیار مخاطبان قرار داده و اطلاعاتی را درباره یک شهر معنوی، که توسط مردمان زاپوتک در عصر پیش-اسپانیایی در این دوران ساخته شده، آشکار می‌سازد.
در ملاقات مدیرکل امور مناطق وزارت امور خارجه نروژ با علی باقری درباره مناسبات دوجانبه و تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی از جمله اوضاع افغانستان و فلسطین بحث و تبادل نظر شد.
رئیس جمهور برزیل از دلیل اصلی ملاقات نکردن با همتای اوکراینی‌ وی در حاشیه اجلاس جی۷ پرده برداشت!
نخست وزیر پاکستان مراسم افتتاح بازارچه مشترک مرزی و خط انتقال برق از جمهوری اسلامی ایران را یک رویداد خاطره انگیز دانست و افزود: ملاقات سازنده‌ای با جناب رئیسی انجام شد و اکنون تسریع در نهایی‌سازی پیمان تجارت آزاد میان دو کشور در اولویت خواهد بود.
آدریانو گالیانی، رییس سابق باشگاه میلان درباره دربی میلانی‌ها در اروپا حرف زد و لابلای صحبت‌هایش فاش کرد با آنچلوتی در مادرید ملاقات کرده، ملاقاتی که ‌می‌تواند شایعاتی را به همراه داشته باشد.
حسین شریعتمداری نوشت: آقای خاتمی! جنابعالی دوبار در آمریکا با جورج سوروس، سرمایه‌دار صهیونیست و از دشمنان تابلودار اسلام و انقلاب اسلامی، ملاقات داشته‌اید که شرح آن مثنوی هفتاد من کاغذ است و در این مختصر فقط به دو سند غیرقابل انکار از انجام این ملاقات اشاره می‌کنیم
گمان می‌رود آخرین تیلاسین (که با نام گرگ تاسمانی یا ببر تاسمانی نیز شناخته می‌شود) که شکار و نابود شد در دهه ۱۹۳۰ میلادی مرده باشد. اکنون با دانشمندانی که قصد دارند آن حیوان را دوباره احیا کنند ملاقات کنید.
یک تحلیلگر مسائل بین‌الملل می‌گوید امیرعبداللهیان در اردن با بورل ملاقات کرده است اما اینکه به نتیجه رسیده یا نه مشخص نیست. قرائن و شواهد نشان نمی‌دهد که شاهد تحول خاصی باشیم. مذاکرات آژانس هم در تهران انجام شد ولی نتیجه آن به صورت عمومی اعلام نشد.
اعتماد نوشت: مادر امیرحسین رحیمی درباره وکیل تسخیری می‌گوید: آدرس دفترش را به من نداد و هیچ‌وقت با هم ملاقات نکردیم حتی تماس‌های من را هم پاسخ نمی‌داد. زمانی هم که امیرحسین بازداشت شد، به واسطه اینکه درگیر شده و نهایتا فرار کرده بود، فردی که امیرحسین را گرفته بود، برخورد تندی با او داشت [نحوه رفتار با امیرحسین در دفتر روزنامه موجود است.]تصویری که از امیرحسین موجود است، او را یک بچه نحیف نشان می‌دهد. مگر می‌تواند با ماموران درگیر شود؟
دیدار فرانسه و مراکش در نیمه نهایی جام جهانی 2022 فرصتی برای ملاقات دوباره الیویه ژیرو و ولید رکراکی است که در باشگاه فرانسوی گرونوبل با هم هم‌تیمی بودند.
کارلوس کی‌روش در دیدار با رییس جمهور جملاتی را درباره وضعیت تیم ملی بر زبان آورد و البته قول مهمی به آیت‌الله‌ رییسی داد.
ستاره جوان والیبال ایران در گفت و گو با ورزش سه درباره درخشش خیره کننده خود در سوپرلیگ ترکیه حرف زده است.
جلال زاده درباره ملاقاتی که میان روسای جمهور ایران و سوئیس انجام گرفت نیز اظهار داشت: رئیس جمهور سوئیس حامل پیام آمریکا برای ملاقات دو جانبه با ایران بود، اما حجت‌الاسلام رئیسی در پاسخ گفتند که آیا ما از ملاقات‌های دوجانبه قبلی سودی بردیم؟
رئیس‌جمهور در ادامه نشست خبری خود که همزمان با هفته دولت و یک‌سالگی روی کار آمدن دولت سیزدهم، صبح دوشنبه (۷ شهریور) برگزار شد، به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ داد. سیدابراهیم رئیسی در پاسخ به در پاسخ به پرسش سی‌بی‌اس نیوز درباره ملاقات احتمالی با جو بایدن، تاکید کرد: من در نشست قبلی در پاسخ به سوال مشابهی گفتم خیر. باز هم «خیر» را تکرار می‌کنم. هیچ فایده‌ای مترتب بر ملاقات ما و ایشان نیست؛ نه برای ما و نه برای منافع ملت بزرگ ایران و برنامه‌ای هم برای این ملاقات وجود ندارد و نخواهد داشت.
هواداران استقلال با حضور در اطراف هتل محل اقامت آبی ها، به شکل ویژه ای آنها را به سوی استادیوم بدرقه کردند.
قیمت برنج ایرانی و خارجی در بازار چند؟
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
ملاقات خصوصی هرچند در بخش‌هایی چندان درام استواری نداشت و همچون اغلب فیلم‌های این دوره از جشنواره در ارائه یک پایان درست نیز وامانده بود اما در مجموع بهترین فیلم تا روز چهارم بود. بازی هوتن شکیبا نیز اگرچه تفاوت چشمگیر با بازیهای قبلی‌اش نداشت اما او با رعایت برخی جزئیات، توانسته بود موفق عمل کند. در مقابل «ماهان» اثر ضعیف بود که حتی انتخابش در میان فیلم‌های جشنواره نیز جای سوال داشت و باید گفت فیلم ماقبل نقد بود.
«ضد» یک تله فیلم درباره حادثه تروریستی حزب جمهوری اسلامی بود و البته از فیلمسازش بیش از این انتظار نمی‌رفت. «خائن کشی» اما فیلم کنجکاوی برانگیزی بود، چرا که انتظار می‌رود با توجه به اینکه کیمیایی این بار هر امکاناتی انتظار داشت، در اختیار داشت، شاهد فیلم قابل قبولی باشیم اما چنین نشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ