با ۹ گلی پرسپولیس و سپاهان امروز به حریفان خود زدند، لیگ برتر بیست‌ودوم به قله حساسیت رسید و هفته پایانی تعیین‌کننده قهرمان و دیگر تیم سقوط‌کننده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روز دوم‌ رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا با برد ایران به پایان رسید
تیم ۱۴ نفره ووشو ایران با کسب ۱۳ مدال طلا، نقره و برنز و عنوان نایب قهرمانی بخش ساندا به کار خود در یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی رده های سنی آسیا پایان داد.
تیم فوتبال زنان اسپانیا به بزرگترین افتخار تاریخ خود دست پیدا کرد و توانست با شکست انگلیس قهرمان جهان شود.
تیراندازان کشورمان در ماده سه وضعیت مردان از صعود به فینال جهانی بازماندند.
تیم ملی بسکتبال بانوان با کسب نایب قهرمانی به کار خود در مسابقات دیویژن B کاپ آسیا پایان داد و از صعود به دیویژن A این رقابت‌ها بازماند.
تیم ملی بسکتبال با کسب نایب قهرمانی به کار خود در مسابقات دیویژن B کاپ آسیا پایان داد و از صعود به دیویژن A این رقابت ها بازماند.
رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا از فردا رسماً در ارومیه کلید خواهد خورد.
سرخیو ریکو 82 روز پس از تصادف شدیدش بیمارستان را ترک کرد.
وینگر جدید گل‌گهر سیرجان به دلیل مصدومیت در دیدار هفته دوم این تیم غایب بود.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با بیان اینکه حدود ۳۰ مغازه و انبار از ۳۰ درصد تا ۱۰۰ درصد در آتش سوختند، گفت: در حال حاضر آتش‌نشانان در حال لکه‌گیری و تخلیه دود هستند و پس از پایان ماموریت تیم کارشناسی بررسی خود برای یافتن علت حادثه را آغاز خواهد کرد.
­ملکی با بیان اینکه در این عملیات یک آتش نشان مصدوم شد، افزود: ساعت ۷:۳۸ آتش نشانان تهران محل را برای لکه گیری پایانی و بررسی علت حادثه به عوامل آتش نشانی چهاردانگه تحویل دادند.
در نتیجه آتش‌سوزی یک ساختمان دولتی در قاهره، ۲۳ نفر مصدوم شدند و یک نفر هم برای نجات جانش از طبقه پنجم به پایین پرید.
آرسنال در آخرین هفته لیگ برتر موفق شد وولوز را در ورزشگاه امارات 5-0 شکست دهد.
با مشخص شدن قهرمان لیگ برتر و آزادگان، اکنون تنها یک جام دیگر برای پایان فصل فوتبالی ایرانی باقی مانده است.
تصاویری از آتش‌بازی دیدنی هواداران دو تیم اشتروم گراتس و راپید وین حین برگزاری دیدار فینال جام حذفی اتریش منتشر شده است. این دیدار با نتیجه ۲ بر صفر به سود راپید وین به پایان رسید.
حمله پهپادی اوکراین به وقوع آتش‌سوزی در پایانه ذخیره نفت در منطقه سواستوپول روسیه منجر شد.
در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ؛ لیورپول در خانه میزبان کهکشانی‌ها بود که در پایان با نتیجه باورنکردنی ۵ بر ۲ نتیجه را واگذار کرد.
بیمه ملت، جشنواره فروش بیمه‌های آتش‌سوزی را با ارائه تخفیف حداقل 45 درصدی برای بیمه‌گزاران و مشتریان از 17 بهمن تا پایان سال جاری برگزار می‌کند.
تیم فوتبال سپاهان در مهمترین بازی هفته هجدهم لیگ برتر میزبان گل گهر سیرجان بود که این دیداربا نتیجه ۴ بر یک به سود شاگردان مورایس به پایان رسید.
مرادی‌پور با بیان اینکه امدادگران پس از پایان امدادرسانی به حادثه دیدگان به ماموریت خود خاتمه دادند، درباره چرایی وقوع این حادثه نیز گفت: علت این حادثه از سوی کارشناسان مربوطه بررسی و اعلام خواهد شد.
منچسترسیتی در دیدار امشب مقابل چلسی در جام حذفی درحالیکه ارلینگ هالند را روی نیمکت داشت موفق شد نیمه اول را با برتری 3-0 به پایان برساند.
خریدهای این فصل پرسپوليس توانستند طلسم شکست ناپذیری هوادار تهران را پایان دهند.
خریدهای این فصل پرسپوليس توانستند طلسم شکست ناپذیری هوادار تهران را پایان دهند.
خریدهای این فصل پرسپوليس توانستند طلسم شکست ناپذیری هوادار تهران را پایان دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ