رقابت پرسپولیس و سپاهان برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر در شرایطی به هفته آخر کشیده شد که جنگ خارج از زمین دو باشگاه هم به اوج خود رسیده و وارد فاز نهایی شده است!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در فاصله حدود 10 روز مانده به پایان نقل و انتقالات لیگ برتر ایران، تیم‌های مدعی با توجه به پتانسیل خود بار دیگر دست به کار شده‌اند.
نشست خبری علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت با حضور خبرنگاران آغاز شد.
اصفهان- مدیر عامل ابفای استان اصفهان از پیشرفت ۶۰ درصدی تقویت چرخه خطوط آبرسانی هسته مرکزی، جنوب غرب و شمال غرب اصفهان خبر داد.
نسخه اول «سامانه ذینفع واحد» مربوط به اطلاعات سببی و نسبی و اطلاعات روابط هیات مدیره تا سه سطح، بر روی بستر شبکه تبادل اطلاعات بین بانکی آماده بهره‌برداری از سوی شبکه بانکی است.
وزیر نفت گفت: سکوی فاز ۱۱ پارس جنوبی نصب شده است و امید است ظرف دو الی ۳ هفته آینده شاهد بهره‌برداری از این فاز باشیم.
خرم‌آباد- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: فاز نخست «خانه چوب» به زودی در بروجرد افتتاح می‌شود.
اصفهان- فاز نخست مرکز بازپروری و تیمار حیات وحش در پارک ملی و پناهگاه حیات کلاه قاضی استان اصفهان به حضور مجازی رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست کشور افتتاح شد.
وزیر نفت در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از به بهره برداری رسیدن فاز ۱۱ پارس جنوبی تا سه ماه آینده خبر داد.
وزیر ارتباطات گفت: فاز اول فیبر نوری منازل و کسب و کارها امروز با پوشش دهی ۳ میلیون خانوار در ۱۰۰ شهر افتتاح خواهد شد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از افتتاح فاز نخست پروژه فیبر نوری برای سه میلیون خانوار خبر داد.
رقابت پرسپولیس و سپاهان برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر در شرایطی به هفته آخر کشیده شد که جنگ خارج از زمین دو باشگاه هم به اوج خود رسیده و وارد فاز نهایی شده است!
رقابت پرسپولیس و سپاهان برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر در شرایطی به هفته آخر کشیده شده است که جنگ خارج از زمین دو باشگاه هم به اوج خود رسیده و وارد فاز نهایی شده است!
فریدون عباسی، نماینده کازرون گفت: نظام روزانه‌ای و دقیقه‌ای هزینه می‌کند تا این نماینده در مجلس بنشیند این همه کارمند، خودرو و ساختمان که نگهداری همه این‌ها هزینه است، چقدر پول هواپیما داده می‌شود و چقدر پول دفاتر نمایندگان است. چرا باید این گدابازی‌ها را درآوریم و به ماشین شاسی بلند گیر بدهیم؟ مگر قیمت ماشین شاسی بلند چقدر است؟
اهواز- نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس، خوزستان را قطب کشاورزی ایران دانست و گفت: خواسته خوزستانی‌ها این است که فاز دوم طرح ۵۵۰ هزار هکتاری برای این استان اجرایی شود.
اهواز- نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس، خوزستان را قطب کشاورزی ایران دانست و گفت: خواسته خوزستانی‌ها این است که فاز دوم طرح ۵۵۰ هزار هکتاری برای این استان اجرایی شود.
آبادان- استاندار خوزستان گفت: فاز دو پالایشگاه نفت آبادان، یک نقطه قوت و از مصادیق خدمات دولت مردمی است.
آبادان - رئیس جمهور گفت: تکمیل و افتتاح فاز دوم پالایشگاه آبادان جلوه جلوگیری از خام فروشی و رشد فعالیت‌های دانش بنیان در کشور است.
اهواز - رئیس جمهور دقایقی قبل، فاز دوم پالایشگاه آبادان به منظور افزایش تولید بنزین و گازوئیل در کشور را افتتاح کرد.
دامغان- فرماندار دامغان با بیان اینکه فاز اول تصفیه خانه فاضلاب شهرستان با حضور وزیر نیرو افتتاح شد، گفت: ظرفیت این فاز از تصفیه خانه ۱۲۰ لیتر بر ثانیه است.
رئیس سازمان فضایی ایران از آغاز فاز اجرایی منظومه ماهواره‌ای شهید سلیمانی خبر داد و گفت: با شروع فرایند مناقصه و شناسایی شرکت‌ یا شرکت‌های مجری، فاز اجرایی این پروژه رسما کلید زده شد.
فاز اول بازآفرینی کارخانه سیمان ری در هجدهمین شنبه امید و افتخار به بهره‌برداری خواهد رسید.
رئیس سازمان نوسازی شهر تهران از تکمیل فاز اول بازآفرینی کارخانه سیمان ری خبر داد و گفت: به محض اینکه فاز دوم به سرانجام برسد، افتتاح خواهد شد.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: فاز اول پالایشگاه خوزستان واقع در شهر آبادان به زودی راه‌اندازی می‌شود.
معاون فنی و عمرانی شهرداری گفت: فاز اول بزرگراه شهید بروجردی در ۲۲ بهمن امسال به بهره برداری خواهد رسید و فاز دوم این بزرگراه نیز سال آینده افتتاح خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ