مدیر عامل راه‌آهن گفت: در این دیدار درباره سرمایه‌گذاری مشترک برای دوخطه کردن برخی محورهای ریلی در کشورمان گفت‌وگو شد که مورد استقبال طرف اماراتی قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال استقلال اولین بازی خود برای تیم اتحاد کلبا امارات را انجام داد اما نتوانست برای تیمش گلزنی کند.
سرپرست باشگاه استقلال در نامه ای به باشگاه الشباب امارات خواستار به خدمت گرفتن مهدی قایدی شده است.
حسین امیر عبداللهیان وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران پس از ترک کویت، با استقبال مقامات وارد امارات متحده عربی شد.
سرپرست باشگاه استقلال برای ماندن مهاجم آبی پوشان در این تیم راهی امارات خواهد شد.
سرپرست باشگاه استقلال برای ماندن مهاجم آبی پوشان در این تیم راهی امارات خواهد شد.
بنر «خلیج همیشه فارس» مقابل سفارت‌خانه‌های انگلیس و امارات به مناسبت روز ملی خلیج فارس با استقبال کاربران فضای مجازی مواجه شده است.
امارات اعلام کرد که این کشور از راهکار سیاسی برای حل بحران یمن استقبال و حمایت می کند.
دو مهاجم سابق و مطرح استقلال در امارات با یکدیگر دیدار و گفت و گو کردند.
وزارت خارجه سوریه با صدور بیانیه ای از توافق ایران و عربستان سعودی در زمینه ازسرگیری روابط دیپلماتیک استقبال کرد و آن را گامی در راستای تقویت ثبات و امنیت منطقه دانست.
نخست وزیر عراق صبح امروز پنج شنبه در سفری رسمی برای دیدار با مقامات اماراتی وارد ابوظبی شد.
صالح مصطفوی، دستیار فرهاد مجیدی در اتحاد کلباء این روزها در امارات دوره مربیگری A آسیا را می‌گذراند.
رئیس امارات در سفر به پاکستان مورد استقبال نخست وزیر این کشور قرار گرفت.
مدیرعامل باشگاه استقلال امروز برای توافق با دو طلبکار به امارات سفر خواهد کرد.
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: آقایی که ادعا کرده بود هزار میلیارد تومان برای باشگاه استقلال خواهد آورد، با هزار میلیارد بدهی این باشگاه را ترکاند و ۶۰۰ میلیارد تومان هم تعهد ایجاد کرده است!
وزیرخارجه امارات متحده عربی در گفتگوی تلفنی با «ایلی کوهن» وزیر خارجه جدید رژیم صهیونیستی، انتخاب وی در این مقام را به وی تبریک گفت.
با پیش‌بینی آینده پس از نفت، امارات متحده عربی در سالیان اخیر استراتژی دیپلماتیک خود را با هدف قرار دادن موضوع توانمندسازی زنان در عرصه داخلی و بین المللی متحول کرده است. استقبال ابوظبی از برچسب حمایت از برنامه زنان، صلح و امنیت ممکن است به آن کشور اجازه دهد تا جایگاهی را در سازمان ملل متحد کسب کند و در مقابل پوشش منفی مطبوعاتی حائلی ایجاد کند.
کالین با بیان اینکه صحنه سیاسی در منطقه خلیج فارس کاملا تغییر یافته است و ما از آن استقبال می‌کنیم، گفت: ائتلاف عربستان، امارات و مصر تنها علیه قطر نبود بلکه علیه ترکیه هم بود، متاسفانه در این مرحله فرصت‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی بسیاری را از دست دادیم، اما وضعیت اکنون در حال تغییر است.
همراه اول با هدف استقبال از فصل جدید مسافرت‌های خارجی و زیارتی، بسته‌های ویژه و تخفیف‌دار اینترنت بین‌المللی رومینگ را طراحی و درگاه‌های خرید را رایگان کرد.
به احتمال فراوان اردوی تیم استقلال در کشور امارات لغو خواهد شد.
استقلال در جام چهارجانبه امارات با حضور مراکش
«اولاف شولتز» شنبه شب وارد فرودگاه ابوظبی شد و مورد استقبال مقامات امارات قرار گرفت.
رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران گفت: مهاجرت متخصصان IT ایران با استقبال کشور‌های عربی مواجه شده و امارات با وجود سخت‌گیری برای اعطای اقامت و حقوق شهروندی به مهاجران، مشوق‌هایی برای نخبگان این صنعت در نظر گرفته و به آن‌ها ویزای طلایی می‌دهد.
مهدی قایدی بعد از امضای قرارداد با استقلال، رسما به این تیم پیوست.
با وجود واکنش باشگاه استقلال به شایعات جدایی مجیدی و رد این اخبار، فرهاد امروز خواهان جدایی شد. او دیروز به دوبی پرواز کرده بود. الخلیج امارات اعلام کرد که فرهاد مجیدی از گزینه‌های هدایت تیم اتحاد کلباء است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ