وزارت خارجه سوریه با صدور بیانیه ای از توافق ایران و عربستان سعودی در زمینه ازسرگیری روابط دیپلماتیک استقبال کرد و آن را گامی در راستای تقویت ثبات و امنیت منطقه دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت خارجه سوریه به تشدید تحرکات آمریکا در این کشور واکنش نشان داد.
وزارت خارجه سوریه به اعتراضات در فرانسه که به دنبال قتل یک نوجوان به دست پلیس فرانسه رخ داده است، واکنش نشان داد.
وزارت خارجه سوریه به هتاکی یک فرد افراطی به قرآن کریم در سوئد واکنش نشان داد و آنرا محکوم کرد.
وزارت دفاع سوریه در بیانیه ای از نتایج عملیات هوایی و زمینی موفق نیروهای ارتش این کشور با همکاری نیروهای روس خبر داد.
وزارت خارجه سوریه با انتشار بیانیه‌ای با حمایت از ساکنان جولان اشغالی در برابر طرح‌های اشغالگران در این منطقه اعلام کرد که جولان، سوری، عربی و بخش جدایی ناپذیر از خاک جمهوری عربی سوریه است.
وزیر خارجه سوریه تاکید کرد که کشورش به دنبال روابط بیشتر کشور‌های عربی با ایران است.
وزارت خارجه سوریه به شدت به تجاوز امروز رژیم صهیونیستی به غزه که شماری شهید برجای گذاشت واکنش نشان داد و خواستار اقدام عملی علیه تل آویو شد.
کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: احتمالاً در سفر آقای رئیسی به دمشق یک توافقی میان ایران و عربستان بر سر رئیس جمهور آینده لبنان صورت گیرد.
وزارت امور خارجه سوریه تاکید کرد: سوریه از آمریکا می‌خواهد حمایت از تروریسم و شبه‌نظامیان جدایی‌طلب را متوقف کند و فورا از اراضی اشغالی سوریه عقب‌نشینی کند.
وزارت خارجه عربستان با صدور بیانیه ای از توافق با دمشق برای شروع بکار اماکن دیپلماتیک متقابل خبر  داد.
معاون وزیر خارجه سوریه در سخنانی در نشست چهارجانبه وزیران خارجه سوریه، روسیه، ایران و ترکیه در مسکو، برای توافق با آنکار شرط گذاشت.
وزارت خارجه مصر امروز شنبه در پی دیدار وزرای خارجه مصر و سوریه در قاهره پشت درهای بسته، بیانیه ای صادر کرد.
رئیس جمهور سوریه از سرگیری روابط ایران و عربستان سعودی با میانجیگری چین را یک توافق شگفت‌ انگیز توصیف کرد و گفت که دمشق طی چهار دهه گذشته روابط مستحکمی با ایران داشته‌ است.
در حالی که محافل سیاسی در سوریه از توافق قریب‌الوقوع با آنکارا صحبت می‌کنند، دمشق اصرار دارد تا زمانی که ارتش ترکیه به‌عنوان نشانه‌ای از حسن نیت، از تمام سرزمین‌های تحت اشغالش عقب‌نشینی نکند، سوریه با همسایه شمالی خود وارد مذاکره نخواهد شد.
سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه در نشست خبری مشترک با سامح شکری، همتای مصری خود از توافق اولیه بر سر پیوستن ایران به مذاکرات سه جانبه روسیه، ترکیه و سوریه خبر داد.
وزارت خارجه سوریه به اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها در کرانه باختری واکنش نشان داد.
منابع بلند پایه سوری اعلام کردند که دمشق با دیدار وزیران خارجه ترکیه و سوریه قبل از تحقق اهداف دمشق و در صدر آن خروج ارتش ترکیه از کل خاک سوریه، مخالف است.
وزارت دفاع سوریه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که وزیر دفاع و مدیر سازمان اطلاعات کل این کشور با مشارکت طرف روس با وزیر دفاع و رئیس دستگاه اطلاعات ترکیه در مسکو دیدار کردند.
وزیر خارجه اردن درباره طرح موضوع سوریه در نشست وزرای خارجه اتحادیه عرب اظهار نظر کرد.
در شرایطی که اخیرا توافق ترسیم مرزهای دریایی میان لبنان و رژیم صهیونیستی به سرانجام رسید، هیئتی لبنانی قرار است با سفر به سوریه درباره ترسیم مرزها با مقامات دمشق گفتگو کند.
دفتر ریاست جمهوری لبنان از سفر یک هیئت لبنانی به دمشق در روز چهارشنبه هفته جاری، برای گفتگو درباره توافق ترسیم مرزها با رژیم صهیونیستی خبر داد.
در تغییر رویکردی قابل توجه اسرائیل زیرساخت‌های غیر نظامی را در سوریه هدف حمله قرار می‌دهد. به دلیل حملات هوایی اسرائیل علیه دمشق ارسال کمک‌ها به سوریه برای دو هفته متوقف شد.
سعید فارس السعید کارشناس امور امنیتی در سوریه تاکید کرد که امروز مردم سوریه با تأسی به رویکرد مقاومتی خود، آماده اخراج اشغالگران آمریکایی از خاک این کشور هستند.
وزارت خارج سوریه اعلام کرد که به طور کامل از مواضع چین در قبال سفر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان حمایت می کند و این سفر را اقدامی خصمانه و نقض قوانین بین المللی می داند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ