بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال استقلال اولین بازی خود برای تیم اتحاد کلبا امارات را انجام داد اما نتوانست برای تیمش گلزنی کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چند بازیکن مطرح پرسپولیس در هفته اول فصل جدید فرصت بازی پیدا نکردند.
وحدت حنانوف در شرایطی به تبریز سفر می‌کند که یکی از مهم‌ترین گل‌های فصل گذشته تیمش را به تراکتور زده بود‌.
اسامی یازده بازیکن منتخب سیروس پورموسوی برای دیدار برابر شمس آذر اعلام شد.
یحیی گل‌محمدی ترکیب تیمش برای دیدار مقابل آلومینیوم را معرفی کرد.
سادیو مانه بازیکن سنگالی که به تازگی به جمع تیم النصر عربستان پیوسته برای هواداران این تیم پیام فرستاد. مانه با ارسال پیامی به هواداران النصر گفت: سلام به هواداران النصر، من سادیو مانه هستم، بسیار خوشحالم که به شما ملحق شدم و مشتاقانه منتظر بازی با شما هستم. من نمی‌توانم صبر کنم تا شما را در زمین ببینم. سادیو مانه با دستمزد سالیانه ۴۰ میلیون یورو هم‌تیمی کریستیانو رونالدو در النصر شد. النصر عربستان ۲۸ میلیون یورو نیز به باشگاه بایرن مونیخ پرداخته است تا این بازیکن که سابقه فتح لیگ قهرمانان اروپا را با لیورپول در کارنامه دارد به جدیدترین ستاره لیگ فوتبال عربستان بدل شود.
دو کاپیتان تیم فوتبال نساجی در اولین دیدار فصل حضور نخواهند داشت.
مراکش در دومین بازی خود در مرحله گروهی جام جهانی زنان توانست تاریخ سازی کند.
نام کیلیان امباپه در فهرست اعلام شده از طرف لوئیس انریکه برای اولین بازی دوستانه تابستانی پی‌اس‌جی دیده می‌شود. نیمار در این فهرست حضور ندارد.
اولین بازیکن تاریخ فوتبال با ۲۰۰ بازی ملی
دوران فوتبال موتسوهیکو نومورا ۱۸ جام جهانی یا ۷۰ سال را در برگرفته است. اکنون بازیکن سابق تیم ملی ژاپنی با مو‌های سفید عضوی از تیم بالای ۸۰ سال لیگ فوتبال توکیو (SFL) است که اولین بازی خود را در ۱۲ آوریل ۲۰۲۳ انجام داد. هم تیمی‌های او در میان تعداد فزاینده‌ای از سالمندانی هستند که مرز‌های زندگی فعال در ژاپن را که یکی از سریع‌ترین جوامع پیر جهان است، پیش می‌برند.
بازی این هفته اتلتیکو مادرید و ختافه با یک اتفاق عجیب همراه بود.
حضور بازیکن تازه وارد ایرانی کاسیم پاشا برای این تیم در سوپرلیگ ترکیه خوش یمن نبود.
نفرات آغاز کننده بازی در دیدار کامرون و صربستان شخص شدند.
نفرات آغاز کننده بازی برای هلند و اکوادور مشخص شدند.
ستاره ایرانی السیلیه یکی از ۱۱ بازیکن اصلی تیمش برابر الدحیل است.
مهدی تارتار ترکیب تیمش برای بازی مس کرمان را مشخص کرد.
پابلو توره، بازیکن 19 ساله بارسلونا، شب گذشته برابر ویکتوریا پلژن برای اولین بار با پیراهن بارسا به میدان رفت.
بارسلونا امشب در اولین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مصاف ویکتوریا پلژن خواهد رفت. این می تواند اولین بازی دو بازیکن بارسلونا در لیگ قهرمانان باشد.
ریکی پویچ، ستاره سابق بارسلونا، در اولین بازی خود برای لس‌آنجلس گلکسی تنها 14 دقیقه زمان نیاز داشت تا به بارسا نشان بدهد چه بازیکنی را از دست داده است.
مس کرمان در یک دیدار پر گل در خانه خود پیکان را از پیش رو برداشت تا بدین ترتیب اولین پیروزی خود بعد از هشت سال دوری از لیگ برتر را رقم بزند.
ناپولی در تابستانی که دریس مرتنز و لورنزو اینسینیه را از دست داد، ستاره‌ای آینده‌دار از فوتبال گرجستان را به خدمت گرفت؛ خویچا کواراتسخلیا که سابقه بازی در روبین‌کازان را نیز دارد، با ۱۰ میلیون یورو از دیناموباتومی به ناپولی آمد و به سرعت خود را به ترکیب تیم تحمیل کرد. کارشناسان سری‌آ، او را یکی از ستاره‌های جذاب فصل جدید می‌دانستند و کوارا با یک گل و یک پاس گل در اولین بازی، نشان داد انتظارات از او بی‌جا نبوده است. به جز سبک بازی، تلفظ سخت نام کوارا نیز می‌تواند او را به چهره‌ای ماندگار در ذهن هواداران تبدیل کند؛ بازیکنی که نامش همین حالا، در میان دشوارترین نام‌های دنیای فوتبال قرار گرفته است.
احسان پهلوان و سعید آقایی دو بازیکن سابق پرسپولیس نخستین بازی رسمی خود با لباس فولاد را انجام دادند.
استقلال درحالی آماده اولین بازی خود در فصل جدید می‌شود که ۱۰ بازیکن این تیم سابقه گل زدن به حریف هفته اول این تیم را دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ