وزیرخارجه امارات متحده عربی در گفتگوی تلفنی با «ایلی کوهن» وزیر خارجه جدید رژیم صهیونیستی، انتخاب وی در این مقام را به وی تبریک گفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آندرس اینیستا که با قراردادی شگفت انگیز تیم راس الخیمه را برای ادامه فوتبالش انتخاب کرده، دقایقی پیش به امارات رسید.
انتخاب رئیس جدید فدراسیون کاراته آسیا برگزار شد و ناصر الرزوقی اماراتی مجدداً به عنوان رئیس جدید انتخاب شد.
پائولو بنتوی پرتغالی که رسما به عنوان سرمربی جدید تیم ملی امارات انتخاب شد در مراسم معارفه‌اش گفت برای کار کردن در پروژه‌ای بلندمدت به این کشور آمده است.
فدراسیون فوتبال امارات تا ساعاتی دیگر به صورت رسمی پائولو بنتو را به عنوان سرمربی جدید تیم ملی این کشور انتخاب خواهد کرد‌.
باشگاه الوحده امارات با ستاره ایرانی فصل گذشته شباب الاهلی به توافق نهایی رسید.
در حالی که از الوحده به عنوان مقصد قطعی احمد نورالهی در لیگ ادنوک نام برده می‌شود، این باشگاه سرمربی جدید خود را انتخاب کرد.
گوران توفیق‌زیچ، سرمربی صربستانی فصل گذشته عجمان، به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال النصر امارات انتخاب شد.
ایمان مبعلی یکی از نام‌های ماندگار فوتبال ایران است؛ این ستاره سابق حالا در قامت سرمربی توانسته یک افتخار مهم را در فوتبال پایه امارات کسب کند.
با اعلام باشگاه الجزیره امارات، فرانک دی بوئر هلندی، به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد.
احمد نوراللهی با رای کاربران فوتبال فانتزی به عنوان هافبک دفاعی این بازی انتخاب شد.
باشگاه العین امارات، سرمربی سابق تیم آژاکس را به عنوان سرمربی تیم فوتبال خود انتخاب کرد.
هم‌گروهی با امارات، فلسطین و هنگ‌کنگ در گروه C، قرعه‌ای بود که برای تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا انتخاب شده بود.
گروهی از زنان اماراتی در دبی عضو یک تیم نیروهای ویژه سوات هستند که برای محافظت از افراد مشهور لیست A که از امارات بازدید می‌کنند انتخاب شده اند.
سرمربی اتحاد کلباء امارات برای پر کردن مهاجم سرشناس تیمش از بین یک مهاجم ایرانی و آفریقایی دست به انتخاب می‌زند.
سرمربی تیم ملی تکواندو با تشریح نحوه انتخاب ترکیب اصلی تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان از برنامه های خود تا پایان سال خبر داد.
دیدار دو تیم فوتبال عراق و عربستان در بیست‌و‌پنجمین دوره مسابقات جام کشور‌های عرب حوزه خلیج فارس با نتیجه ۲-۰ به نفع عراق به پایان رسید. در ابتدای این دیدار گزارشگر معروف اماراتی در مدح عراق و عراقی‌ها جملات جالبی را بیان کرد. شهر بصره عراق این روز‌ها میزبان مسابقات جام کشور‌های عرب حوزه خلیج فارس است. انتخاب نام جعلی "خلیج عربی" برای این مسابقات با واکنش مقامات مسئول ایران روبه‌رو شده است. مسابقات جام کشور‌های عربی حوزه خلیج فارس هر چهار سال یک بار با حضور تیم‌های عراق، عمان، عربستان سعودی، یمن، بحرین، کویت، قطر و امارات برگزار می‌شود.
اردوی انتخابی تیم ملی اسکیت برد جهت شرکت در مسابقات جهانی امارات در بخش پسران و دختران برگزار می‌شود.
کریستیانو رونالدو که در روزهای اخیر در محل تمرین رئال مادرید حضور پیدا کرده بود، راهی امارات شد.
انتقاد قالیباف از عدم پرداخت سهم اشتغال و پاسخ وزیر اقتصاد، انتصاب دبیر جدید مناطق آزاد، کاهش زمان کار اداری به 5 روز و موافقت رهبری با برداشت از صندوق توسعه از مهمترین اخبار این هفته بود.
اتحاد کلباء با هدایت فرهاد مجیدی سرمربی سابق استقلال با کامبک طلایی مقابل الوصل صدرنشین لیگ و دست یافتن به نتیجه تساوی ۲ بر ۲ به عنوان بهترین تیم هفته لیگ امارات انتخاب شد.
روزنامه الخلیج امارات در گزارشی به ستایش از عملکرد فرهاد مجیدی در اتحاد کلباء پرداخت و تیتر جالبی را برای این مربی ایرانی انتخاب کرد. این روزنامه، فرهاد مجیدی را «پاشا» خواند.
به انتخاب مجریان شبکه ابوظبی الریاضیة، فرهاد مجیدی به عنوان بهترین مربی هفته امارات انتخاب شد.
پس از عربستان و قطر، حالا امارات نیز مکانیزم انتخاب نمایندگان خود در لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرده ولی هنوز خبری از ساز و کار فدراسیون برای تعیین سهمیه 3+1 ایران نیست.
یک عضو ائتلاف الفتح در عراق تاکید کرد: شرایط سخت و دشوار سیاسی اخیر در عراق، ناشی از توطئه آمریکا، انگلیس و امارات است که ما را در برابر دو انتخاب قرار می دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ