دو مهاجم سابق و مطرح استقلال در امارات با یکدیگر دیدار و گفت و گو کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور روز دوشنبه به شهر قم وارد شد و دراولین برنامه رسمی خود با آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع عظام تقلید دیدار کرد.
سرمربی استقلال و سرمربی تیم امید در کمپ حجازی جلسه مفصلی با یکدیگر برگزار کردند.
هیئت میانجی عمانی پیش از ترک صنعا و عزیمت به مسقط، به دیدار مهدی المشاط، رئیس شورای عالی سیاسی یمن رفتند.
فیلم کامل بیانات رهبر انقلاب در دیدار با اعضای ستاد برگزاری کنگره ملی شهدای استان اردبیل در تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۲۲ را مشاهده می‌کنید.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران که برای تماشای دیدار فینال جام جهانی زنان به استرالیا سفر کرده است، با رئیس فیفا دیدار و گفت و گو کرد.
ارومیه - کاپیتان‌ تیم ملی‌ والیبال ژاپن گفت: دیدار سختی مقابل تایلند داشتیم اما خوشحالیم که توانستیم این رقابت‌ها را با برد شروع کنیم.
دیوید خیل، دروازه بان 29 ساله کادیز، ستاره نیمه اول تیمش در دیدار مقابل رئال مادرید بود و 7 سیو برابر مهاجمان آماده حریف انجام داد.
حضور سادیو مانه در ترکیب مهاجمان بایرن در دیدار مقابل فرایبورگ هنوز منجر به گلزنی برای این تیم نشده است.
عیسی آل‌کثیر، مهدی عبدی و شیخ دیاباته سه مهاجم پرسپولیس برای دیدار با ذوب‌آهن خواهند بود.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار نخست این تیم در جام حذفی هم به مهاجمان داخلی فرصت بازی کردن نداد.
تیم فوتبال پرسپولیس امروز در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم گندم کشت تهران رفت و در نهایت به پیروزی رسید.
تیم فوتبال پرسپولیس امروز در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم گندم کشت تهران رفت و در نهایت به پیروزی رسید.
در لیگی که اسم لیگ برتر را یدک می‌کشد و پول‌های خوبی خرج می‌شود، انتظار می‌رود که نه‌تنها تعداد ردوبدل‌شدن گل‌ها در هر دیدار بالا برود بلکه با توجه به خرید مهاجمان زیاد، دست‌کم وضع کسی که قرار است آقای گل شود، بهتر از عدد شش باشد.
دیدار تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و گلگهر سیرجان جنگ بین دو قدرت تهاجمی و تدافعی لیگ خواهد بود.
گل اول دیدار تداکارتی سپاهان در دیدار تدارکاتی مقابل پرسپولیس نمودی از توانایی‌های شهریار مغانلو یکی از بهترین مهاجمان حال حاضر فوتبال ایران است.
پرسپولیس امروز در دیداری تدارکاتی مقابل فجرسپاسی شیراز به برتری ۲-۱ رسید.
سرپرست وزارت امور مهاجرین در دولت موقت طالبان در دیدار با کاردار سفارت پاکستان در کابل، به «بدرفتاری» پلیس اسلام آباد با مهاجران افغان اعتراض کرد.
درخشش داروین نونیز در دیدار مقابل ساوتهمپتون، تعریف و تمجید کاپیتان لیورپول را در پی داشته است.
درخشش داروین نونیز در دیدار مقابل ساوتهمپتون، تعریف و تمجیدِ کاپیتان لیورپول را در پی داشته است.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو که در دیدار مقابل اتلتیکو مادرید گلزنی کرد، با به ثمر رساندن پنج گل در این فصل از لیگ قهرمانان اروپا در کنار مهاجمان منچسترسیتی و بارسلونا قرار گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
سه ستاره تهاجمی تیم‌ملی پس از ورود به اتریش با کارلوس کی‌روش دیدار کردند.
مدتی است که گزارش‌هایی از محدودیت‌های بانکی برای اتباع خارجی در ایران منتشر می‌شود. به‌ویژه کاربران افغان در شبکه‌های اجتماعی تجربیات خود را در این زمینه بیان می‌کنند. برخی می‌گویند کارت بانکی آن‌ها مسدود شده، برای عده‌ای خدمات آنلاین بانکی محدود شده و برخی حتی از سوی بانک احضار شده، موجودی حساب خود را به‌صورت نقد دریافت کرده و مجبور شده‌اند حساب خود را ببندند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ