با وجود واکنش باشگاه استقلال به شایعات جدایی مجیدی و رد این اخبار، فرهاد امروز خواهان جدایی شد. او دیروز به دوبی پرواز کرده بود. الخلیج امارات اعلام کرد که فرهاد مجیدی از گزینه‌های هدایت تیم اتحاد کلباء است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
او اگرچه در استقلال گل های زیادی به ثمر نرساند اما گل های حساس او آنقدر نجات بخش بود که نمی توان تاثیر او را در موفقیت استقلال فرهاد مجیدی نادیده گرفت.
به نظر می‌رسید سایه هم را با تیر می‌زنند و رقابت فرهاد و نکونام قابل انکار نیست، اما هفت مقدس مثل همیشه همه را سوپرایز کرد.
فرهاد مجیدی سرمربی فصل گذشته استقلال به خداحافظی وریا غفوری واکنش نشان داد.
به نظر می‌رسد یکی از تیم‌های خواهان مهدی قایدی اتحاد کلبا باشد که فرهاد مجیدی را روی نیمکتش می‌بیند.
تمرکز کامل روی نتایج خود بدون درنظر داشتن نتایج رقبا، رازی بود که فرهاد مجیدی در فصل پیش در یک مصاحبه از آن پرده برداشت.
دو مهاجم سابق و مطرح استقلال در امارات با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند.
سرمربی سابق استقلال با انتشار یک استوری به ابراز محبت طرفدار آبی‌ها پاسخ داد.
پیراهن شماره هفت استقلال بعد از خداحافظی فرهاد مجیدی تنها به شیخ دیاباته وفا کرده است.
دو بازیکن ایرانی باشگاه شارلوا بلژیک شرایط خوبی را در این تیم سپری نمی‌کنند و احتمال جدایی آنها از این تیم وجود دارد؛ آنهم در حالی که استقلال خواهان جذب یکی از این نفرات است.
دو بازیکن ایرانی باشگاه شارلوا بلژیک شرایط خوبی را در این تیم سپری نمی‌کنند و احتمال جدایی آنها از این تیم وجود دارد؛ آنهم در حالی که استقلال خواهان جذب یکی از این نفرات است.
برخی مدعی شدند که اگر ساپینتو در ادامه لیگ نتواند نتایج مطلوبی را به دست آورد، از استقلال کنار گذاشته خواهد شد و به جای او فرهاد مجیدی سکان هدایت استقلال را به دست خواهد گرفت.
فرهاد مجیدی: استقلال و پرسپولیس؟ مهم اینست که مثل علی دایی آدم خوبی باشیم
سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال نسبت به قهرمانی این تیم در سوپرجام واکنش نشان داد.
فرهاد مجیدی در ایران و استقلال اکثر بازی‌ها را با اختلاف یک گل و کم گل می‌برد، اما حالا شرایط او در لیگ امارات فرق کرده و حتی می‌تواند با اتحاد کلبا ۵ گل به النصر بزند.
خبر می‌رسد یکی از بازیکنان جوان استقلال در رادار مجیدی برای اضافه‌شدن به این تیم در نیم‌فصل دوم قرار گرفته است
استقلال ساپینتو تا پایان هفته هفتم جایگاه مطلوب‌تری در قیاس با استقلال مجیدی به دست آورده و از این منظر تیم امیدوار‌کننده‌تری است.
بازی با مس کرمان، یادآور گل مرحوم انصاریان برای استقلال و خداحافظی فرهاد مجیدی از فوتبال است.
هواداران استقلال از آخرین باری که تیم‌های فوتبال استقلال و مس کرمان در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند خاطره خوشی ندارند.
شکست استقلال برابر سپاهان در حالی رقم خورد که این تیم فصل گذشته بدون باخت قهرمان لیگ برتر شد.
دلایل جدایی احتمالی فرهاد مجیدی از استقلال
تلفن خاموش مجیدی می‌تواند یک استراحت و ریکاوری عادی باشد؛ اما اگر این سکوت دو سه روز دیگر ادامه یابد، باید جدایی فرهاد که اتفاقا اصلا عجیب نیست را جدی تر گرفت. شاید فرهاد از سختی فصل آینده با رقبای تقویت‌ شده ترسیده و یا پیشنهاد خارجی دارد؛ اما...
دستیار ایتالیایی فرهاد مجیدی هم با انتشار پستی، از استقلال خداحافظی کرد و جدایی اش را اعلام کرد
با وجود تمایل فراوان باشگاه برای ادامه این مسیر با فرهاد مجیدی اما اکنون ایشان مایل به تجربیات جدیدی در حرفه خود است
استقلال هم برای ساختن تیمی رویایی برای فصل آتی لیگ قهرمانان آسیا به شدت دنبال بازگرداندن قائدی است اما ورود این رقیب اماراتی کار را برای جذب مهاجم تکنیکی سابق آبی‌ها سخت می‌کند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ