رئیس امارات در سفر به پاکستان مورد استقبال نخست وزیر این کشور قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس‌جمهور کشورمان به طور رسمی از رئیس امارات متحده عربی دعوت کرد که به تهران سفر کند.
رئیس‌جمهور کشورمان به طور رسمی از رئیس امارات متحده عربی دعوت کرد که به تهران سفر کند.
وزیر امور خارجه کشورمان در جریان دیدار با رئیس دولت امارات مراتب دعوت رئیس جمهور کشورمان از رئیس دولت امارات جهت سفر به ایران را به وی ابلاغ کرد.
بی توجهی سیاست مداران اروپایی به غرق شدن صدها مهاجر در آب‌های مدیترانه در کنار حرکت سریع قطار همگرایی میان ایران و عربستان از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
سلطان عمان امروز یکشنبه طی سفری رسمی و دو روزه پس از برگزاری نشست اتحادیه عرب در جده به مصر رفت
منابع آگاه به وال استریت ژورنال گفتند که شیخ تحنون بن زاید آل نهیان، مشاور امنیت ملی که رابطه ای نزدیک با محمد بن سلمان دارد بارها برای دیدار با ولیعهد 37 ساله عربستان به ریاض سفر کرده با این همه نتوانسته تنش ها را کاهش دهد. شواهد هم نشان می دهد رهبران امارات و عربستان از یکدیگر دور شده اند چرا که از زویایی متفاوت مسائل را رصد می کرده و همچنین سبک رهبری شان نیز با یکدیگر متفاوت است.
امارات به دنبال کاهش سطح نمایندگی خود در اراضی اشغالی به دنبال اظهارنظر فاشیستی وزیر دارایی رژیم صهیونیستی است.
منابع عراقی با اشاره به رایزنی امروز رئیس اقلیم کردستان عراق با کنسول امارات در اقلیم اعلام کردند که بن زاید رئیس امارات از بارزانی برای سفر به این کشور دعوت به عمل آورده است.
وزارت خارجه آمریکا در پی سفر مقام وزارت خزانه داری این کشور به امارت برای جلوگیری از دور زدن تحریم‌ها علیه ایران اعلام کرد آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا با شیخ محمد بن زاید آل نهیان رئیس امارات متحده عربی گفت وگو کرد.
«الکساندر لوکاشنکو» که به امارات سفر کرده است، با «محمد بن زاید» در ابوظبی دیدار کرد.
منابع خبری اعلام کردند که لغو ناگهانی سفر رئیس امارات با پاکستان منجر به غافلگیری مسئولان اسلام آباد شده است.
وزیر امور خارجه عراق با بیان اینکه هیچ نیروی رزمی خارجی در این کشور وجود ندارد تأکید کرد که خاک عراق نباید مبدأ حملات به سایر کشورها باشد.
رئیس دولت امارات بعد از گذشت دو سال از پایان تحریم چهار کشور امارات، عربستان، مصر و بحرین علیه قطر امروز وارد دوحه پایتخت این کشور شد و درباره روابط دوجانبه با امیر قطر گفت وگو کرد.
منابع کره ای از سفر محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان به کره جنوبی و دیدار رئیس جمهوری این کشور با ولیعهد عربستان خبر دادند.
رئیس امارات در تماس تلفنی با بنیامین نتانیاهو پیروزی وی در انتخابات کنست را تبریک گفت و از وی برای سفر به ابوظبی دعوت کرد.
رئیس رژیم صهیونیستی که برای شرکت در اجلاس تغییرات آب و هوایی در شرم الشیخ به مصر سفر کرده، با رئیس امارات دیدار کرد.
سرگی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه در سفر به امارات متحده عربی با عبدالله بن زاید آل نهیان همتای اماراتی خود دیدار کرد.
شیخ محمد بن زاید رئیس امارات در سفر ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه به امارات تولد او را تبریک گفت. شیخ محمد بن زاید گفت: آقای رئیس جمهور از دیدار شما بسیار خوشحالم و با افتخار تولد شما را تبریک می‌گویم و طول عمر شما را خواستارم. ولادیمیر پوتین نیز در پاسخ به زبان عربی گفت: شکرا (متشکرم).
دولت امارات درباره سفر محمد بن زاید آل نهیان رئیس این کشور به مسکو و دیدار با همتای روس خود بیانیه ای رسمی منتشر کرد.
انور قرقاش مشاور رئیس امارات متحده عربی در امور دیپلماتیک امروز سه شنبه تاکید کرد: سفر محمد بن زاید آل نهیان رئیس امارات به روسیه، در حوزه تصمیمات حاکمیتی امارات متحده عربی قرار دارد.
در جریان سفر محمد بن زاید، رئیس امارات به عمان، ۱۶ توافقنامه و یادداشت تفاهم بین امارات و عمان امضا شد.
عبدالله بن زاید برای نخستین بار در تاریخ امارات، عصر امروز به سرزمین های اشغالی سفر کرد.
رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که عبدالله بن زاید آل نهیان وزیر خارجه امارات قرار است هفته آینده در سفر به اراضی اشغالی با مقامات این رژیم دیدار و گفتگو کند.
محمد بن زاید رئیس امارت که به مصر سفر کرده است با عبدالفتاح السیسی همتای مصری خود دیدار و طرفین درباره مسائل مورد اهتمام مشترک رایزنی کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ