همه خاطرات پرسپولیس از هفته پایانی لیگ برتر شیرین و توأم با قهرمانی نبوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یحیی گل‌محمدی بعد از سوال یک خبرنگار در مورد مصاحبه کمال کامیابی‌نیا جملاتی را به زبان آورد.
انتشار خبر مذاکره با بارسلونا برای انتقال کیلیان امباپه نشانه خوبی از شرایط آشفتگی ذهنی مدیران پی اس جی و در راسشان امیر قطر بود.
به هرحال فکر می‌کنم نزدیک یک ساعت نزد آقای صدر بودم و برایم جالب بود که ایشان پشت میز ننشستند. از قلم من خیلی تعریف کردند. گفتند من مقالات شما را خوانده‌ام. چه قدر زیباست، من افتخار می‌کنم که شیعه چنین کسانی دارد. اینکه چقدر خوب درباره ولایت و امام حسین (ع) نوشته‌اید. ما به شما احتیاج داریم. ما با شما قرارداد می‌بندیم...
منابع آگاه در وزارت خارجه رژیم صهیونیستی از نقره داغ شدن نماینده تل آویو در یک کنگره بین المللی در دانمارک و مخالفت شرکت کنندگان با اعطای پُست به وی خبر دادند.
فرمانده فراجا گفت: شهادت مایه شرف و عزت کارکنان انتظامی است که در مسیر تامین امنیت مردم در مقابل بی‌قانونان قرار می گیرند و خون پاکشان را تقدیم امنیت می‌کنند. شهید قنبری خصوصیات خاص خود را داشت مردی مظلوم، کم توقع، کم حرف اما پرکار و پر اراده و برای ماموریت خود اهمیت قائل بود و دل می‌سوزاند.
تیم تویوتا مدعی است یک سنجاب مانع از پیروزی این تیم در مسابقات ۲۴ ساعته «لو مان» شده است.
سردار اسعد بختیاری تا زمانی که به دستور رضاشاه دستگیر شود، در این خانه زندگی می‌کرد. حسین پژمان بختیاری هم مدتی همین‌جا زندگی کرده و بدون اغراق می‌توان گفت خاطرات تلخ او از این خانه بیشتر از خاطرات شیرینش است. شاید آه پژمان یقه سردار اسعد را گرفت که سبب شد این عمارت سال۱۳۰۷ از سوی دولت مصادره شود.
یواخیم لوو، مربی سابق تیم ملی آلمان، در یک مصاحبه گفت از زمان‌بندی اخراج مدیران بایرن تعجب کرده و تاکید کرد از تیم ملی برزیل پیشنهاد نداشته است.
آئورلیو دی‌لورنتیس، رییس باشگاه ناپولی در یک مصاحبه از ایده‌های خود برای تغییر فوتبال مدرن پرده برداشت و گفت استراحت بین دو نیمه باید حذف شود.
تامینی گفت: ما مدعی نیستیم که شق‌القمر کردیم، اما شرایط نسبت به قبل نسبی است. ما تلاش و مقاومت کردیم. وقتی که یک نفر می‌گوید در شرایط روحی خوبی مصاحبه نکرده، برای ما قابل قبول نیست. اکنون می‌خواهم با او برخورد شود.
الکساندر زینچنکو، ستاره اوکراینی آرسنال، بعد از اینکه تیمش در عرض 15 دقیقه دو گل خورد یک جلسه سرپایی انگیزشی برای هم تیمی‌هایش برگزار کرد.
جمعه پایان یافت و شنبه آغاز شد؛ خستگی از صورت‌ها می‌بارد؛ چشم‌ها نیمه باز از هم جویای خبر می‌شوند؛ عقربه ها ساعت نزدیک به یک بامداد را نشان می دهد که اعلام شد جلسه به روزی دیگر موکول شد.
«خجالت‌آور»، «افتضاح» و «رسواکننده». این‌ها کلماتی بودند که گری نویل، کاپیتان سابق منچستر یونایتد پس از عملکرد خجالت‌آور این تیم در شکست هفت بر صفر مقابل لیورپول به زبان آورد.
در پاییز سال ۱۳۴۰، روستای خوش آب و هوا خوردین، توسط گروهی از مهندسان آمریکایی، تبدیل به شهرکی شد که به دلیل شباهت شهرسازی‌اش با مدل‌های آمریکایی، شهرک غرب نام گرفت.
تاکه‌هیرو تومیاسو، ستاره ژاپنی آرسنال، در یک مصاحبه درباره فضای تمرین‌های میکل آرتتا گفت این مربی اسپانیایی وقتی پا به توپ می‌شود همچنان تکنیک فوتبالی فوق‌العاده‌ای دارد.
تیم بارسلون هم مواقعی ۶-۴ بازی می کند. شما می توانید بگویید چیزی از فوتبال نمی دانند؟ پرسپولیس بدون فوروارد بازی می کند. این اصلا موضوعی نیست که شما روی آن مانور کنید
عداز ماجرای شهریور ۱۳۲۰ و رفتن رضا شاه از ایران فضا برای انجام یک سری فعالیت‌های روشنفکری از جمله فعالان اجتماعی باز شد. در این دوره یک سری از پزشکان و روشنفکران انجمن مبارزه با مصرف الکل و تریاک را راه انداختند. براساس اسناد موجوددر اوایل دهه بیست ۱۵ تا ۲۰ درصد تهرانی‌ها تریاک مصرف می‌کردند.
هافبک نفت مسجدسلیمان شرایط این تیم پس از تساوی مقابل هوادار را مثبت ارزیابی کرد.
امیلیانو مارتینز با یک عکس سلفی آرزوی یک کودک هوادارش را جامه عمل پوشاند.
انتشار مصاحبه قدیمی لیونل مسی با یکی از نشریات محلی روساریو چند ماه پیش از ترک آرژانتین و رفتن به بارسلونا بازتاب جالبی داشته است.
با وجود ناکامی در درخشش مقابل پرتغال هم، گو سونگ چو همچنان ستاره اول فوتبال کره در روزهای اخیر است!
ملی پوشان فوتسال ایران روزها حسرت از دست دادن جامی را می‌خورند که طی 16 دوره 12 بار مال ایران بوده است.
هرچند ستاره برزیلی سپاهان جدی‌ترین فرصت گلزنی تیمش را از دست داد اما نمایش دل‌پذیرش در خط دفاع هواداران سپاهان را راضی نگه داشته است.
ماجرا از این قرار است که تصویری مبنی بر به حراج گذاشته شدن یک محصول آرایشی برای گرامی‌داشت «سایه» توسط یکی از فروشگاه‌های آنلاین ایرانی منتشر شده و دست به دست می‌شود. این تبلیغ به مخاطبان می‌گوید که با کد تخفیف نام کوچک ابتهاج، هوشنگ (hooshang) می‌توانند تا ۷۰ درصد تخفیف دریافت کنند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ