آئورلیو دی‌لورنتیس، رییس باشگاه ناپولی در یک مصاحبه از ایده‌های خود برای تغییر فوتبال مدرن پرده برداشت و گفت استراحت بین دو نیمه باید حذف شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جیمز مدیسون، ستاره تیم تاتنهام فاش کرد که پیام متنی سون هیونگ مین به او قبل از دیدار با برنتفورد، باعث جرقه یک ایده در بازی بود.
در این ویدیو ده نکته عجیب از زندگی کریم بنزما را خواهید دید که احتمالا از آن ها خبر نداشته اید.
یک موش خرما از فرو رفتن در یک لوله استیل هیچ هراسی ندارد؛ حتی اگر مسیری طولانی به سمت مقصدی نامعلوم پیش رویش باشد. به علاوه، این راه‌حل سبز برای حل یک مشکل فنی بود و همه از این ایده استقبال کردند.»
با تهیه‌ی یک دستگاه جانبی منحصر به فرد برای موبایل خود از تمامی سرویس‌های اپراتور‌های داخلی استفاده کنید. دقیقا مانند زمانی که گوشی خود را رجیستر کرده اید.
ژوهشگران، یک مدل رایانه‌ای را برای تقلید از فرآیند تصمیم‌گیری زنبور‌های عسل طراحی کردند. آن‌ها در مقاله پژوهشی خود نوشتند: این روش، بینش‌هایی را در مورد این موضوع مشخص می‌کند که یک مغز کوچک چگونه می‌تواند چنین انتخاب‌های پیچیده‌ای را هنگام پرواز انجام دهد و نوع مدار‌های عصبی مورد نیاز را نیز مشخص کند. پیچیدگی فرآیند‌های تصمیم گیری زنبور عسل با نمونه‌هایی که در مورد پستان داران گزارش شده بودند، رقابت می‌کرد.
با وجود این قابلیت می‌توانید پیام‌های خود را در مدت‌زمان‌های ۲۴ ساعت، ۷ روز و ۳۰ روز، پین کنید.
رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران گفت: ایده اسکوتر برقی که در تپه‌های عباس آباد اجرایی می‌شود مردمی بود.
عربستان قصد دارد با پیشنهاد برگزاری سوپرلیگ، بار دیگر توجه فوتبال جهان را به خود جلب کند.
اهواز - پیکر مطهر شهید مدافع امنیت، سرگرد محمد قنبری در شهرستان ایذه تشییع شد و مادر وی بی تابی عجیبی از خود برای پسرش نشان می دهد.
در برنامه‌ای که شب گذشته ـ یکشنبه ۲۱ خردادماه ۱۴۰۱ ـ با عنوان «دختران انقلاب» از شبکه سه پخش شد، گروهی از بانوان محجبه در موکبی که در ایستگاه متروی تئاتر شهر تهران برپا کرده اند، با دعوت دختران کم‌حجاب به غرفه خود آن‌ها را به داشتن حجاب دعوت کرده و با دستان خود روسری متبرک به حرم امام حسین را روی سر آن‌ها قرار می‌دهند. یکی از بانوان فعال در این غرفه خطاب به دختران مدعو به غرفه پارچه نوشته‌ای که دعای امام زمان (عج) و همچنین عبارت "این خانه در انتظار مهدی زهراست" روی آن نوشته شده را به دختران هدیه داده و می‌گوید که آن را بر سر اتاق خود نصب کنند. او می‌گوید: ما یک موکب برای امام زمان زده ایم گفتیم خانم‌ها فکر کنید آقا ظهور کرده شماها را صدا کرده، اگر امام زمان بیاد بگه اومدم شما آماده اید برید تو رکاب امام زمان؟ نکته عجیب در این گزارش صدا و سیما انتشار چهره دختران کم‌حجاب است.
فکر می‌کردم بر اساس اظهاراتی که قبل از شروع فرماندهی در جلسات متعدد داشتیم، می‌توانستیم با ذکر دلایل و منطق نظامی، امام را راضی کنیم. چون بعد از حکم ایشان و قبل از سفر به جبهه که برای خداحافظی خدمت امام رسیده بودم و نظر و هدفم را گفته بودم، امام لبخندی زدند و از سر ملاطفت نگاهی به من کردند و جوایی ندادند. وقتی به جبهه رفتم همان حرف را در جمع فرماندهان جبهه گفتم که بعضی‌ها استقبال و بعضی‌ها مخالفت کردند.
رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: ایده برگزاری همایش بین‌المللی هندسه نظم جدید جهانی بر اساس بیانات رهبری انقلاب و در پی جنگ اوکراین شکل گرفت.
یکی دیگر از شگفتی‌های ژاپن حمام‌های سنتی آن به نام «اوفورو» (Ofuro) است که از چوب ساخته می‌شود. وان‌های حمام اوفورو را می‌توان در هر آپارتمان ژاپنی‌ای یافت و حمام در آن یک مناسک تمام عیار است. فرد ابتدا در آب فرو می‌رود به طوری که آب تا شانه هایش را بپوشاند و سپس دریچه‌ی چوبی وان را روی آن می‌گذارد تا گرمای آب حفظ شود.
دومین فستیوال ملی ایده بازار فناوری سلامت در حوزه داروهای گیاهی و طبیعی، مکمل ها و خوراک و نوشیدنی خرداد ماه ۱۴۰۲ به همت معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت برگزار خواهد شد.
ایده عجیب یک هتل برای پذیرایی از میهمانانش با حضور گرگ‌ها را ببینید
رنگ نرمال و طبیعی ادرار یک رنگ زرد روشن است و به این معنا است که شما به اندازه کافی آبرسانی داشته اید؛ اما رنگ خیلی پررنگ ممکن است نشان دهنده کم ابی باشد؛ زیرا رنگدانه‌ها و ترکیبات از مواد غذایی و دارو‌ها به ادرار رنگ غیرمعمول می‌دهند. حتی شاید خوردن موادی مثل لبو یا تمشک باعث شود که ادرار رنگ قرمز روشن داشته باشد و مصرف بعضی از دارو‌های بدون نسخه باعث یک زرد خاص یا آبی متمایل به سبز در ادرار شود.
به نظر می‌رسد پاکو خمس قصد دارد از دو مهاجم گلزن خود برابر سپاهان بهره ببرد.
جام جهانی 2022 قطر و هیجان مرحله‌گروهی، ذهنیت فیفا را تغییر داده و آنها ایده عجیب جیانی اینفانتینو را کنار گذاشته‌اند.
در مصوبه مولدسازی دارایی‌ها نه‌تن‌ها برای گروه هفت‌نفره هیئت مولدسازی مصونیت قضایی و منع تعقیب صادر شده، بلکه اگر فردی اعم از نمایندگان و یا مسئولان دستگاه‌های نظارتی وارد موضوع مولدسازی شده و آن را رصد کند، مجازات خواهد شد. محمدرضا صباغیان‌بافقی نماینده مهریز به تعیین مجازات برای رصدکنندگان مولدسازی دارایی‌ها اشاره کرده و می‌گوید: با کسب درآمد از راه صحیح موافق هستیم. اگر می‌خواهند مولدسازی هم انجام دهند باید شفاف باشد. فروش اموال و دارایی‌های متعلق به مردم در خفا نباید صورت گیرد.
رئیس رصدخانه ملی مهاجرت ایران درباره تاثیر شرایط ناپایدار اینترنت بر مهاجرت گروهی استارتاپ‌ها، می‌گوید که بسیاری از کشور‌ها به این نکته رسیده‌اند که سرمایه انسانی در ابعاد مختلفش، همه ذی قیمت هستند و خیلی از شرکت‌ها و تیم‌ها اگر می‌خواهند به کشوری، از جمله کشور‌های حوزه خلیج فارس بروند، با این پیشنهادات رو به رو هستند که صرفا برای ثبت یا ایجاد شرکت اقدام نکنند بلکه برای راه‌اندازی و به نوعی اجرای این ایده هم اقدام کنند
پوتین به روایت خود مبنی بر تمایل غرب به نابودی روسیه پرداخت. او گفت: «غرب درحالی‌که برای تجاوز آماده می‌شد، درباره صلح دروغ گفت. آن‌ها بدبینانه از اوکراین و مردم آن برای تضعیف و تجزیه روسیه استفاده می‌کنند.» این آخرین و شاید چشمگیرترین نمونه از تلاش پوتین برای آماده کردن روس‌ها برای یک جنگ طولانی بود.
تبریز- سرمربی تیم تراکتور تبریز با اشاره به بازی فردا مقابل تیم استقلال گفت: ایده ما فوتبال مالکانه با پرس شدید است.
روز پنجشنبه شبکه‌ی خبر مصاحبه‌ای تلفنی با شخصی داشت که به اشتباه عکس او را به همراه نام و عنوان «سبحانی، کارشناس مسائل بین الملل» در کنار این تماس تلفنی پخش کرد. موضوع مصاحبه‌ی شبکه‌ی خبر، بررسی اتفاقات اخیر ایذه و اصفهان بود.
ممکن است پس از بیدار شدن به دنبال توضیح یا معنی یک رویای عجیب، اما واقعی بوده باشید. یک مطالعه جدید نشان می‌دهد هرچند آنچه در رویای خود دیده اید ممکن است معنایی نداشته باشد، اما می‌تواند به ساماندهی مغز شما کمک کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ