انتشار خبر مذاکره با بارسلونا برای انتقال کیلیان امباپه نشانه خوبی از شرایط آشفتگی ذهنی مدیران پی اس جی و در راسشان امیر قطر بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کریستوفر کنت در تاکتیک جدید منصوریان و البته در مواقع لزوم یک خط جلوتر بازی می‌کند.
انتشار خبر مذاکره با بارسلونا برای انتقال کیلیان امباپه نشانه خوبی از شرایط آشفتگی ذهنی مدیران پی اس جی و در راسشان امیر قطر بود.
تمرین بدنی یکی از متحدان اصلی ما در کاهش روند پیری است. این استراتژی پیشگیرانه باید براساس تاکتیک های مشخص باشد. ما بدون شک برخی از بهترین روش ‌ها مانند ورزش بدنی، رژیم غذایی متعادل، روال خواب خوب، مراقبت از سلامت عاطفی و بررسی مولکول‌های بیرونی مانند داروها، هورمون‌ ها و مکمل‌ ها را می‌دانیم. جالب اینجاست که از میان تمام این تاکتیک ها یکی از بهترین ها برای مقابله با پیری ورزش بدنی است.
تمرین یک ساعته امروز پرسپولیس به مرور کارهای تاکتیکی اختصاص یافت.
وبگاه آمریکایی آنتی‌وار از عدم تمایل کشورهایی که در مدار ژئوپلتیک واشنگتن قرار ندارند، برای پیوستن به کمپین تحریم‌ها علیه مسکو خبر داد.
احتمال دارد یحیی گل‌محمدی یک تغییر مهم را در خط دفاعی تیمش ایجاد کند.
بایرن لورکوزن فردا شب و در یک بازی حساس به مصاف بایرن مونیخ خواهد رفت.
در این ویدئو تلاش یک حلزون را پس از به افتادن به دام یک گیاه گوشخوار مشاهده می کنید که با چه تاکتیکی میگریزد./عصر ایران
تیم فوتبال پرسپولیس در حالی آخرین بازی دور رفت رقابت‌های لیگ برتر فصل جاری را برابر نساجی مازندران برگزار می‌کند که تاکتیک متفاوت این تیم در سه دیدار گذشته همچنان ادامه دارد.
استفانو پیولی به تحسین پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی و تاکتیک های این سرمربی پرداخته است.
سرمربی تیم ملی ایران تصمیم گرفت با ترکیب‌های متفاوت در دو نیمه دیدار مقابل تونس تیمش را به زمین بفرستد.
. نه نتیجه این مسابقه و نه ترکیب کی‌روش هیچ نکته‌ای عاید خبرنگاران داخلی و کادرفنی تیم‌های رقیب در جام‌جهانی قطر نکرد. امید ابراهیمی که تنها یک دقیقه از حضورش در زمین گذشته بود، با احساس درد به شکل نگران کننده ای از بازی خارج شد تا...
تیم ملی ایران با هدایت کارلوس کی روش، برای سومین بار متوالی از سمت چپ به گل رسید.
سرمربی تیم جوانان ایران با اشاره به دعوت برخی بازیکنان این تیم به اردوی تیم بزرگسالان، آن را یک اتفاق مثبت و ویژه از سوی کارلوس کی‌روش می‌داند.
امیر قلعه‌نویی با یک استراتژی غافلگیر کننده برای نکونام توانست سه امتیاز مهم هفته را بگیرد.
امیر قلعه‌نویی با یک استراتژی غافلگیر کننده برای نکونام توانست سه امتیاز مهم هفته را بگیرد.
رئیس جمهوربا بیان اینکه نقش علما، فرهیختگان، تاریخ‌سازان نقش بی‌بدیل است، گفت: امروز اتحاد برای ما نه یک تاکتیک بلکه راهبرد و استراتژی اساسی است.
در طول تمام اتفاقات یک مصاف پرحاشیه دیگر برابر استقلال امیر قلعه‌نویی دست به سینه روی صندلی خود در نیمکت تکیه زده بود و ناراحتی و عصبانیت از وجودش فوران می‌کرد.
رئیس جمهور منطقه خودمختار چچن گفت: آنچه اوکراینی ها تا کنون مشاهده کرده اند، فقط یک شوخی کودکانه بوده است و آنها باید منتظر عواقب وخیم تاکتیک های جدید ما باشند.
علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی معتقد است تاکتیک حسن یزدانی برابر دیوید تیلور اشتباه بوده است.
رضا پرکاس سرمربی نفت ابادان با لحنی نه چندان دوستانه برخی از بازیکنان تیمش را زیرسئوال برد.
معاون پیشین عربی و آفریقایی وزارت امور خارجه با اشاره به تحولات اخیر عراق و کناره‌گیری مقتدی صدر از صحنه سیاست این کشورگفت: کناره‌گیری از سیاست، نه یک تصمیم برای اجرا که یک روش و تاکتیک ویژه سیاسی، برای تمهید مقدماتِ افزون‌تر و ادامه سیاست ورزیِ قدرتمندانه‌تر بوده و در چارچوب تاکتیکِ "فشار از پایین و چانه زنی در بالا" هم قابل تفسیر است.
البته این تغییر تاکتیک از سوی اصولگرایان به آن معنا نیست که دشمنی با آمریکا و انگلیس و ... کنار می‌گذارند. آن‌ها در کنار اینکه تاکید می‌کنند در مذاکرات پیروز شده اند بعد از توافق اصرار خواهند داشت که در برابر زیاده خواهی‌های ایالات متحده ایستاده اند و یک توافق در شان دولت انقلابی به دست آورده اند.
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، در یک برنامه ویدیویی برای توضیح تاکتیک‌هایش از یک بازی فوتبال رومیزی معروف استفاده کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ