تامینی گفت: ما مدعی نیستیم که شق‌القمر کردیم، اما شرایط نسبت به قبل نسبی است. ما تلاش و مقاومت کردیم. وقتی که یک نفر می‌گوید در شرایط روحی خوبی مصاحبه نکرده، برای ما قابل قبول نیست. اکنون می‌خواهم با او برخورد شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جام جهانی شطرنج در حالی برگزار می‌شود که چهره‌هایی مانند مگنوس کارلسن در آن دست به مهره خواهند شد.
سرپرست فدراسیون شطرنج از مسکوت ماندن انتخابات ریاست این فدراسیون تا بعد از بازیهای آسیایی هانگژو خبر داد و گفت: باید ابتدا مجمع عمومی فدراسیون را برگزار کنیم.
شطرنج در حالی در آستانه اعزام به بازی‌های آسیایی قرار دارد که نداشتن رئیس و نایب رئیس و حضور دبیرِ بازنشسته، اوضاع مدیریت این رشته را بسیار بغرنج و درهم کرده است.
همکاری شادی پریدر نایب رئیس فدراسیون شطرنج با این فدراسیون به پایان رسید.
رئیس مستعفی فدراسیون شطرنج گفت: در این مدت وزیر ورزش حتی یک بار هم به فدراسیون ما نیامد که البته حق داشت. حرف‌ها و خبرهایی از فدراسیون ما به وزارت منتقل می‌شد که شرایط را بد می‌کرد.
وزیر ورزش با استعفای حسن تامینی از ریاست فدراسیون شطرنج موافقت کرد.
استعفای رئیس فدراسیون شطرنج از سوی وزیر ورزش و جوانان مورد قبول قرار گرفت.
سرمربیان و مربیان تیم‌های ملی شطرنج کشور توسط رییس فدراسیون که ۶ روز پیش استعفای رسمی خود را به وزارت نوشته بود معرفی شدند.
رییس فدراسیون شطرنج ضمن توضیح در مورد بسیاری حواسی ایجاد شده و افشاگری‌های صورت گرفته توسط نایب رییس این فدراسیون از طرح شکایت علیه شادی پریدر خبر داد.
رییس فدراسیون شطرنج اعلام کرد در واکنش به مصاحبه جنجالی شادی پریدر از نایب رییس این فدراسیون شکایت کرده است!
رئیس فدراسیون شطرنج طی حکمی اقدام به انتصاب مشاور و ناظر بر اردوهای تیم ملی کرد.
فدراسیون شطرنج این روزها حال خوشی ندارد و این اولین باری نیست که این رشته با مشکلات عجیب و غریب دست و پنجه نرم می‌کند.
رییس مستعفی شطرنج، دبیر فدراسیون را کنار گذاشت!
رییس فدراسیون شطرنج در حالی استعفا کرده که این فدراسیون درگیر مشکلات زیادی است.
خواهش رئیس فدراسیون شطرنج برای استعفا !
رئیس فدراسیون شطرنج در متنی که در اختیار روسای هیات های استانی قرارداده، با عنوان کردن مسائل شخصی کناره‌گیری خود را از ریاست این فدراسیون اعلام کرد.
حسن تامینی رئیس فدراسیون شطرنج از سمت خود استعفا کرد.
رئیس فدراسیون شطرنج در متنی که در اختیار روسای هیات‌های استانی قرارداده، با عنوان کردن مسائل شخصی کناره‌گیری خود را از ریاست این فدراسیون اعلام کرد.
به گفته رئیس فدراسیون شطرنج و در پی اظهارات اخیر نایب رئیس این فدراسیون، بررسی و بازرسی های لازم بر اساس اسناد و مدارک موجود آغاز شده است.
رئیس هیأت شطرنج شهرستان ملایر گفت: دوره آموزشی داوری درجه سه فدراسیون شطرنج کشور به میزبانی شهرستان ملایر از استان همدان تشکیل و امتحان نهایی آن برگزار شد.
حسن تامینی رئیس فدراسیون شطرنج در این خصوص؛ گفت: «این شطرنج‌باز به صورت آزاد و با هزینه شخصی در مسابقات سریع جهان که به میزبانی قزاقستان برگزار می‌شود حضور پیدا کرده است.»
به گفته رئیس فدراسیون شطرنج، این فدراسیون قصد دارد به منظور تقویت تیم ملی یک مربی روسی در راس کادر فنی آن قرار دهد.
رئیس فدراسیون شطرنج ضمن تشریح اقداماتی که در رابطه با پرونده سنگین مالیاتی این فدراسیون انجام شده، گفت سازمان بازرسی کل کشور هم نسبت به این پرونده ورود کرده است.
رئیس فدراسیون شطرنج توضیحاتی را در خصوص شرایط این فدراسیون ارائه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ