در پاییز سال ۱۳۴۰، روستای خوش آب و هوا خوردین، توسط گروهی از مهندسان آمریکایی، تبدیل به شهرکی شد که به دلیل شباهت شهرسازی‌اش با مدل‌های آمریکایی، شهرک غرب نام گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پرسپولیس راهی تبریز می‌شود، جایی که در سال‌های اخیر تنها یک بار در آن بازنده بوده است.
باستان شناسان در منطقه کوچوک چکمجه واقع در بخش اروپایی استانبول بقایایی از یک شهر قدیمی را پیدا کردند.
کارمندان سابق توییتر هم به اپلیکیشن جدید " تردز " پیوسته اند. استر کرافورد، یکی از مدیران سابق توییتر که پس از انتشار عکسی که نشان می‌داد روی کف دفتر خوابیده است، به شهرت رسید، عضو "تردز" شده است و یکی از پست‌های مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا پلتفرم را باز نشر کرد که ایلان ماسک را مسخره می‌کرد.
کارمندان سابق توییتر هم به اپلیکیشن جدید " تردز " پیوسته اند. استر کرافورد، یکی از مدیران سابق توییتر که پس از انتشار عکسی که نشان می‌داد روی کف دفتر خوابیده است، به شهرت رسید، عضو "تردز" شده است و یکی از پست‌های مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا پلتفرم را باز نشر کرد که ایلان ماسک را مسخره می‌کرد.
عکسی قدیمی از حضور سربازان اشغالگر ارتش سرخ شوروی در شهر قزوین در سال ۱۳۲۰ را در ادامه خواهید دید.
عکسی که در زیر ملاحظه می‌کنید، علاوه بر چشم‌اندازی وسیع از شهر تهران در دورۀ قاجار، معماری خاص خانه‌های این شهر در آن دوران را نیز به ما نشان می‌دهد.
عکسی را که در اینجا ملاحظه می‌کنید، هنری ویوله در سال ۱۹۱۲ میلادی در شهر قم گرفته است.
براساس اطلاعات منتشرشده، این پروژه شامل سه منطقه مجزا می‌شود: یک حلقه قابل‌سکونت که شامل خانه‌ها می‌شود، یک دیتاسنتر زیردریا که با آب دریا خنک می‌شود و خودش دارای بخش مدیریت شهر و تأسیسات تحقیقات پزشکی است و درنهایت یک معماری شناور در خلیج مصنوعی که توسط یک ساختار حلقه‌ای‌شکل ایجاد می‌شود.
در 6 تصویر دیده نشده امروز می توانید وضعیت اهواز در دهه چهل یعنی 60 سال قبل را نگاه کنید.
منابع عبری از عملیات جدید تیراندازی در یک شهرک صهیونیست‌نشین در کرانه باختری خبر دادند.
بوستان لویزان که در همسایگی شهرک امید، میزبان گونه‌های متنوع جانوری اعم از سنجاب، روباه و پرندگانی از گونه‌های شاهین و کبوتر کوهی و... است پای این جانوران را در پی یافتن غذا به شهرک امید و محله‌های اطراف آن باز کرده است.
روز گذشته (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲) زلزله با بزرگای متفاوت ۱۲ بار شهر‌های مختلف ایران را لرزاند، در این میان قصر شیرین در استان کرمانشاه با ثبت ۴ زمین لرزه بیشترین تعداد زلزله را برای خودش ثبت کرد، بزرگ‌ترین زلزله روز گذشته هم با بزرگای ۴.۵ در مقیاس ریشتر به قصر شیرین رسید، زلزله‌ای که ساعت ۱۷ و ۴۸ دقیقه این شهر را لرزاند.
دیدار شب گذشته آلومینیوم برابر استقلال برای اولین بار با حضور تماشاگران اراکی برگزار می‌شد.
عکسی متناقض از شهر شیراز در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که پوشش متفاوت خانم‌های حاضر در تصویر در کنار استایل سنتی مردان خبرساز شده.
رسول خادم و احسان علیخانی و پرویز پرستویی امروز صبح در شهر خوی در حال کمک‌رسانی به مردم زلزله‌زده دیده شدند.
رئیس و نایب رئیس شورای شهر تهران صبح امروز در واکنش به اقدام اخیر پارلمان اروپا درباره تحریم سپاه، با لباس سپاه در جلسه حضور یافتند.
رئیس جمهور پیشین برزیل با انتشار عکسی از تخت بیمارستان خود در شهر اورلاندو، از هوادارنش به دلیل دعاهایشان تشکر کرد.
به علت وجود نیروگاه حرارتی شازند در غرب اراک، این شهر هر ساله در زمستان با مسئله مازوت سوزی و آلاینده‌ای به نام گوگرد روبروست که کیفیت هوا را به شدت تحت تاثیر قرار می‌دهد. سال گذشته این نیروگاه از ۲۷ آذر مشغول استفاده از سوخت مازوت شد در نهایت سال ۱۴۰۰، پرونده آلودگی هوا با ۱۶۵ روز ناسالم بسته شد، اما امسال از ۲۰ آبان مشغول مازوت سوزی شد و در حال حاضر سه واحد از این نیروگاه در حال استفاده از مازوت است.
همزمان با چهلمین روز شهادت آرمان علی وردی، نام میدان شهرک اکباتان تغییر کرد.
در حاشیه مراسم ترحیم رستم قاسمی، وزیر سابق راه و شهرسازی که عصر دیروز در شهرک شهید محلاتی برگزار شد، تاج گل سفارت آذربایجان مورد توجه عکاسان قرار گرفت.
پیشکسوتان نامدار فوتبال ایران عصر امروز برای حضور در مراسم ختم مرحوم کریم باوی به شمال غرب تهران آمدند.
معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: متهم در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر آزار و اذیت جنسی و سرقت به‌عنف از ۴ زن نزدیک پارک مهرگان شهرک مینی‌سیتی اعتراف کرد و قربانیان با حضور در اداره شانزدهم این مرد جنایتکار را شناسایی کردند.
گشتی‌های سربازان روسی و آمریکایی به طور اتفاقی در شهر القحطانیه در شمال غرب کشور با هم برخورد کردند تا پیاده شوند و تبادل مکالمات و تصاویر در صحنه ای که رسانه ها آن را منعکس کنند.
مرکز استانی با المان‌های ناچیز و نازیبا که بی سلیقگی و روزمرگی و پژمردگی را فریاد می‌زنند و کسی هم نیست که جلوی این بی مسئولیتی و فرار از زیر بار کار را در شهر یاسوج بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ