فرانچسکو توتی، اسطوره باشگاه رم و فوتبال ایتالیا، درباره آینده ژوزه مورینیو در این تیم صحبت کرده و می‌گوید باید مانع از جدایی آقای خاص از جالوروسی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کله‌پاچه معمولا به عنوان صبحانه مصرف می‌شود، اما قانونی وجود ندارد که نباید ناهار و شام آن را خورد! البته اگر خوب دقت کنید برای وعده‌ی پایانی روز خیلی سنگین است، پس همان صبح بخورید و قال قضیه را بکنید!
تونی کروس می‌گوید اگر رئال مادرید از او کاهش دستمزدش را بخواهد بدون تردید موافقت می‌کند چرا که به گفته او رئالی‌ها پول‌پرست نیستند.
اگر فردا روزی جوانی ساده دل تحت تاثیر حرف‌های شما برداشت و گلوله‌ای خالی کرد توی سر فلان کسی که شما او را متهم به اخلال در اقتصاد انقلابی می‌دانید هیچ کس مقصر نیست جز شما. اگر فردا روزی جمعی جوان ساده لوح حرف‌های شما را جدی گرفتند و خواستند در این مملکت ترور و مبارزه مسلحانه راه بیندازند فقط و فقط باید گریبان شما را گرفت.
اگر موقع کشیدن و سرو کردن غذا متوجه شدی که خورش شل و وارفته است و عن‌قریب است که آبرویت برود، اصلا هول نشو! یک تابه بردار و دو قاشق غذاخوری روغن درونش بریز و بعد یک قاشق آرد هم بریز توش و خوب هم بزن. وقتی رنگ آرد تغییر کرد مواد داخل تابه را بریز توی ظرف خورش و بگذار ۱۰ دقیقه خوب بجوشد. با این کلک، خورش خوشمزه و جاافتاده می‌شود. ولی یادت باشد این کلک را رو نکن! نگذار همسرت متوجه شود.
تختی در گفتگو با خبرنگار «کیهان ورزشی» گفت: «هیچ‌چیز نمی‌تواند مرا خوشحال کند؛ پول، مدال طلا، عشق و حتی عشق! نسبت به این مردمی که به فرودگاه آمده‌اند، احساس شرمندگی می‌کنم. راستی چقدر محبت بدهکارم؟! من چرا باید کشتی بگیرم؟! چرا باید همراه تیم مسافرت کنم تا سبب این همه مراجعت باشم؟ اگر پاسخ به این پرسش را می‌دانستم من هم می‌توانستم ادعا کنم، چون دیگران هستم...
دوئل نکونام - ویسی در ورزشگاه فولاد، اتفاق عجیبی که شاید به وقوع بپیوندد.
فرانچسکو توتی، مورینیو را یک مربی و یک آدم بزرگ توصیف کرد، اما بدش نمی‌آید در آینده جای مورینیو را روی نیمکت رم بگیرد!
اگر به دکمه‌های روی صفحه مایکروفر دقت کنید، نام یکی از دکمه‌ها کانوکشن (convection) است که شکلی شبیه به پره‌های پنکه دارد. این دکمه مایکروفر شما را به حالت فر درمی‌آورد؛ یعنی می‌توانید با خیال راحت کیک را داخل قالب فلزی یا چدنی بریزید و توی مایکروفر بگذارید.
فرانچسکو توتی، اسطوره رم، می‌گوید فینال لیگ اروپا برای باشگاه مهم است نه آینده ژوزه مورینیو.
کریم بنزما عکسی از خودش در کنار فرانچسکو توتی را روی توییتر منتشر کرد که نشان می‌دهد اسطوره ایتالیایی، مهمان بازی رئال و سلتاویگو بوده است.
اولین امپراتور کشور، جیمو، یک شخصیت افسانه‌ای است که گمان می‌رود از نوادگان الهه خورشید آماتراسو باشد. خانواده سلطنتی ژاپن به دنبال انتقال ژن‌های اجداد خود و حفظ پیوند الهی بوده‌اند. سرنوشت پرنسس توشی به محض تولد مهر و موم شد. او هرگز نمی‌توانست به تاج و تخت بنشیند و فقدان نجیب زادگان واجد شرایط برای ازدواج به این معنی بود که انتخاب ازدواج او عواقب تغییر دهنده بزرگی در زندگی او خواهد داشت. اگر پرنسس توشی تصمیم بگیرد که ازدواج نکند، باید یک دوشیزه مقدس شود.
نفر اول مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور تأکید کرد، سرمربی تیم ملی بعد از مصدومیت دنده به او گفته است اگر بخواهد حتی با یک دست هم در مسابقات قهرمانی آسیا کشتی بگیرد، این حق اوست.
در پیچ و خم‌های مختلف زندگی حاشیه کم نداشته. خیلی‌ها هم این حاشیه‌ها را برایش درست کردند، اما برای او که هدفش مشخص بود گاهی واکنش‌اش به همه این حاشیه‌ها فقط یک لبخند ساده بود. او خود خودش است. هادی چوپان. به قول خودش متر به تنش نمی‌زند، سرش توی کار خودش است و هر کاری را که دلش بخواهد انجام می‌دهد. مثل ساز زدن و خواندن حتی اگر فالش باشد؛ که البته برای خودش دلنشین.
لوچانو اسپالتی، سرمربی ناپولی، می‌گوید مشکلی با فرانچسکو توتی ندارد و حاضر است با این بازیکن سابقش صحبت کند.
فرانچسکو توتی، اسطوره رم، در جریان دیدار سوپرجام ایتالیا در شبکه‌ای که به عنوان کارشناس در آن حضور داشت گفت بین دو تیم شهر رم، روسونری را بیشتر می‌پسندد.
از نظر فرانچسکو توتی، دیه‌گو مارادونا بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است و مسی در سطح او نیست.
اگر چای را با چیزی جز قند می خورید، بخوانید!. در این مطلب در مورد دیابتی هایی صحبت می کنیم که خودشان را گول می زنند و مثلا به جای قند چای را با توت خشک می خورند. می خواهیم ببینیم آیا چای با قند خوردن به صرفه است یا با توت؟
توتی: مسی هنوز به سطح مارادونا نرسیده
فرانچسکو توتی، ستاره سابق ایتالیا، می‌گوید احساسی که کریستیانو رونالدو دارد را کاملا درک می‌کند.
اسطوره فوتبال ایتالیا می‌گوید که از تماشای بازی‌های مرحله گروهی بیست‌ودومین دوره جام جهانی لذت برده است.
مدیر مجموعه ورزشی تختی از خشک شدن چاه آب مجموعه ورزشی تختی تهران خبر داد و گفت: در حال حاضر ۴۰ هکتار فضای سبز در تختی وجود دارد که اگر مشکل بی‌آبی در این مجموعه حل نشود با خشکسالی مواجه خواهد شد.
امام جمعه قم با بیان اینکه بسیجی پیرو مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است گفت: بسیج به همین دلیل باعث خشم دشمنان شده و اگر امروز می‌بینیم صدای شیاطین با کینه توزی از رسانه‌های دیکتاتور معابانشان بر علیه بسیج به کار گرفته می‌شود، برای این است که می‌دانند تا روحیه و تفکر بسیجی در میان ملت ایران موج آفرینی می‌کند، آمریکا و صهیونیست‌ها و دنباله رو‌های آن‌ها در منطقه کاری از پیش نخواهند برد.
اگر از سیاست داخلی بریتانیا بگذریم آن کشور هرگز تا این اندازه در وضعیتی مهیب قرار نداشته است. از مارگارت تاچر و تونی بلر که بگذریم تعداد کمی از رهبران بریتانیای پس از جنگ الهام بخش بوده‌اند و یا سایرین را تحت تاثیر قرار می‌دهند. بهترین‌های بریتانیا این روز‌ها از سیاست دوری می‌کنند.
متهم برای دفاع از خودش به جایگاه رفت و ضمن رد اتهامش گفت: من اتهام قتل عمد را قبول ندارم. مستندات پزشکی من موجود است. من شروع کننده این درگیری نبودم و حمله نکردم. برای دفاع از خودم و، چون حس کردم مهدی می‌خواهد مرا بکشد از توی جیبم به سختی چاقویم را بیرون آوردم و به او ضربه زدم. باور کنید آنقدر حالم بد بود که فقط می‌خواستم درگیری تمام شود اصلاً فکر نمی‌کردم زنده بمانم. مطمئن هستم که اگر من نمی‌زدم، او من را می‌کشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ