در پیچ و خم‌های مختلف زندگی حاشیه کم نداشته. خیلی‌ها هم این حاشیه‌ها را برایش درست کردند، اما برای او که هدفش مشخص بود گاهی واکنش‌اش به همه این حاشیه‌ها فقط یک لبخند ساده بود. او خود خودش است. هادی چوپان. به قول خودش متر به تنش نمی‌زند، سرش توی کار خودش است و هر کاری را که دلش بخواهد انجام می‌دهد. مثل ساز زدن و خواندن حتی اگر فالش باشد؛ که البته برای خودش دلنشین.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دعوای بسازبفروش‌ها و شهرداری دیری نخواهد پایید. دیر یا زود بر سرِ سفره‌ی مسکن دوباره روی هم را می‌بوسند و تکّه‌تکّه‌های شهر را به یکدیگر تعارف می‌کنند. نتیجه‌ی این همدستی اما برای طبقات بی‌زمین چیزی جز دودشدن و به‌هوا رفتن سرپناه‌شان نیست. سرپناهی که شرط ابتدایی و حیاتیِ برپا کردن شأن انسانی و قوام‌بخشیدن کرامت‌بشری است.
موزه‌ای برای دوران کودکی ایرانی‌ها در ساختمان آرشیو ملی وجود دارد که با قصه و بازی، هم فرهنگ و تاریخ را آموزش می‌دهد و هم اوقات خوشی را برای همه گروه های سنی ایجاد می کند.
مژتبی‌ و ناصر همانقدر که در مستطیل سبز معجزه کردند، در زندگی شخصی محتاج معجزه بودند...
تیم امید ایران در مسیر ماموریت بزرگ قرار دارد و شاید این همان تیمی باشد که ما را به المپیک می‌برد.
در دهه ۶۰ ساختمان سازی، سر و شکل رستم‌آبادـ اختیاریه را عوض کرد. در اوایل همین دهه، ساخته شدن بزرگراه شهید صدر، شکاف عمیقی در بافت منطقه به وجود آورد. محدوده رستم‌آباد بالا و پایین کاملاً از هم جدا شد.
تنش بین یوگنی پریگوژین، رئیس گروه خصوصی نظامی واگنر و وزارت دفاع روسیه به نقطه جوش رسید و رهبر واگنر اعلام کرد به تلافی حملات صورت‌گرفته علیه نیروهایش از سوی وزارت دفاع، انتقام می‌گیرد. حال شرایط در روسیه بحرانی شده است.
ایران با در اختیار داشتن مرغ لاین آرین، یکی از معدود کشورهای صاحب این فناوری در جهان است، اما هنوز ۸۵ درصد از این مرغ وارد می شود.
مرد درباره اختلاف با همسرش گفت: من و همسرم مثل همه زوج‌ها با هم اختلاف‌هایی داشتیم. اما در حدی نبود که قصد کشتن او را داشته باشم. من آن شب خسته از سر کار به خانه آمده بودم و حالم بد بود. اما همسرم هیچ توجهی به من نداشت. به همین خاطر عصبانی شدم، ولی باور کنید حتی نمی‌دانم چند ضربه به زنم زدم. من شرمنده فرزندم و پدر و مادر همسرم هستم.
لوبه در بازی چهارم فینال سری آ موفق شد ترنتینو را شکست دهد تا کار به بازی پنجم کشیده شود.
بهروز عطایی پس از نه سال دوباره خارج از آمل در رده باشگاهی مربی گری خواهد کرد.
روایتی از ارادت محمد انصاری بازیکن سابق پرسپولیس به شهید ابراهیم هادی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
تعطیلی تمرینات استقلال این بار به بهانه فیفا دی و سال نو کوتاه بود: آنها از امروز در کمپ ناصر حجازی دور جدید تمرینات را آغاز کردند.
هادی چوپان بدون شک یکی از برترین چهره‌های تاثیر گذار در سال 1401 بود.
جواد انصافی تعریف می‌کند در تهران رسم بر این بود که اگر کسی محله‌اش را عوض می‌کرد حتماً باید یک‌بار چهارشنبه آخر سال در مراسم قاشق‌زنی شرکت می‌کرد. این کار ابعاد روان‌شناختی داشت. حضور فرد تازه‌وارد در مراسم قاشق‌زنی یادآور کمک به متکدیان و نیازمندان بود. در واقع کسی که در این مراسم شرکت می‌کند، هرچند چهره‌اش را با چادر پوشانده و ناشناس است، اما باید سختی دست درازکردن در مقابل غریبه‌ها از سر نیاز را درک کند.
میر سلیم اصل قصه را گفت و کاندیدای صادقانه ترین جمله سال شد!
تیم فوتبال استقلال در 8 بازی اخیر برابر استقلال 8 مرتبه صاحب ضربه پنالتی شده که در نوع خود اتفاق عجیبی به شمار می‌رود.
اهواز - لغو پروازهای فرودگاه اهواز به علت مه گرفتگی به قصه تکراری هر روزه این شهر و چالشی برای مردم تبدیل شده است.
هرچند قبل از دهه چهل اکثر باربری‌ها در خیابان قزوین، پانزده خرداد و...مثل باربری‌های ایران ترانزیت، گیتی نورد، باربری خادم بودند اما اولین‌باربری‌های چهارصد دستگاه و یاخچی‌آباد بین سال‌های ۴۱ _۴۰ در اینجا مستقر شدند مثلا باربری حبیبی‌ که در سال ۱۳۴۲ تأسیس شد.
با توجه به شیوه و شگرد زن جوان، مشخص شد که شقایق، همان سارق سریالی زنان و مردان کهنسال است. با این احتمال، شکات با شقایق مواجهه حضوری شدند و زمانی که از سوی آن‌ها شناسایی شد، زن سارق به سرقت‌های سریالی‌اش اعتراف کرد.
اهواز - بارش باران باز هم قصه همیشگی آبگرفتگی معابر و ورود آب به منازل را تکرار کرد تا با وجود هزینه کرد مبالغ فراوان برای رفع این مشکل، نشان داده شود که اهواز با شرایط مطلوب فاصله دارد.
اطلاعات اولیه حالا با تردید‌های جدی مواجه شده است چراکه فیلمی منتشر شده که ادعا شده مربوط به لحظه مواجهه چوپان با یوز‌ها در منطقه حفاظت شده است، اما به جهاتی عجیب و سوال برانگیز به نظر می‌رسد تا جایی که فرضیه ساختگی بودن آن هم مطرح شده است. فیلمی که در آن صدای چوپان قصه به گوش می‌رسد که با اولین مواجهه با توله یوز‌ها تاکید می‌کند که هر دو ماده هستند!
«گروه وکلای داداندیش» در بررسی قانون‌های مرتبط با دستفروشی، در مقدمه‌ای نوشته‌اند: «دستفروشی را نوزاد نارس زندگی مدرن دانسته‌اند که خود قربانی برخی ناهنجاری‌هاست. گروهی از کسانی که به این مشاغل روی می‌آورند، افرادی هستند که از ناچاری و بدون داشتن راه چاره‌ای به این کار پرداخته‌اند. اگر راه امرار معاش این عده از طریق دستفروشی بسته شود، معلوم نیست که چگونه خواهند توانست از عهده مخارج خانواده خود برآیند.»
معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست از راه اندازی نظام‌ مهندسی محیط زیست خبرداد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ