اسطوره فوتبال ایتالیا می‌گوید که از تماشای بازی‌های مرحله گروهی بیست‌ودومین دوره جام جهانی لذت برده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
عاشق قهوه لاته هستید؟ دوست دارید به سبک کافی شاپ ها توی خونه هم قهوه لاته خوشمزه و دلچسب بخورید؟ اصلا کار سختی نیست، این ویدئو رو تماشا کنید تا در کمترین زمان راز درست کردن قهوه لاته کافی شاپی توی خونه رو یاد بگیرید.
فرانچسکو توتی، مورینیو را یک مربی و یک آدم بزرگ توصیف کرد، اما بدش نمی‌آید در آینده جای مورینیو را روی نیمکت رم بگیرد!
فرانچسکو توتی، اسطوره رم، می‌گوید فینال لیگ اروپا برای باشگاه مهم است نه آینده ژوزه مورینیو.
فرانچسکو توتی، اسطوره رم، ابراز امیدواری کرد که ژوزه مورینیو بتواند دومین جام متوالی اروپایی را با این تیم به دست آورد.
فرانچسکو توتی فاش کرد در فینال جام حذفی ایتالیا طرفدار کدام تیم است و همچنین دوست دارد در فینال لیگ قهرمانان، کدام تیم برنده از زمین خارج شود.
رئیس هیئت کشتی آذربایجان غربی گفت: آماده برگزاری باشکوه رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام تختی در شهر ارومیه هستیم.
فرانچسکو توتی، اسطوره باشگاه رم و فوتبال ایتالیا، درباره آینده ژوزه مورینیو در این تیم صحبت کرده و می‌گوید باید مانع از جدایی آقای خاص از جالوروسی شد.
در گذشته حدود ۱۰ یخچال در محله خانی‌آباد وجود داشت که بیشترشان تخریب شده‌اند. ضمن اینکه در این محل پدر غلامرضا تختی هم یخ می‌فروخت و برخی محلی‌ها معتقدند این یخچال هم متعلق به پدر تختی بوده است.
کریم بنزما عکسی از خودش در کنار فرانچسکو توتی را روی توییتر منتشر کرد که نشان می‌دهد اسطوره ایتالیایی، مهمان بازی رئال و سلتاویگو بوده است.
فرانچسکو توتی، اسطوره باشگاه رم، امشب با حضور در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو دیدار رئال مادرید و سلتاویگو را از نزدیک تماشا کرد.
فرانچسکو توتی، اسطوره باشگاه رم، امشب با حضور در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو دیدار رئال مادرید و سلتاویگو را از نزدیک تماشا کرد.
صرفه‌جویی می‌تواند هزاران زیرمجموعه داشته باشد. در مصرف انرژی و دارو و نان و آب و پول! ما اسرافکاران تماشایی هستیم! در بودجه اسراف نکنیم و سیل پول به راه نیندازیم! به دختر خانم محترمی که توی کلانتری آشنا دارد، ماهی ۳۳ میلیون تومان حقوق ندهیم. برای سریال موسی علیه‌السلام پیش‌بینی چند هزار میلیارد تومان برآورد هزینه نکنیم! این سریال لابد قرار است فاخر باشد، اما این هزینه فاجعه هم هست. فاجعه اسراف، مراقب باشیم سیلاب پول بی‌اعتبار می‌تواند همه را غرق کند و با خود ببرد!
فرانچسکو توتی، اسطوره رم، در جریان دیدار سوپرجام ایتالیا در شبکه‌ای که به عنوان کارشناس در آن حضور داشت گفت بین دو تیم شهر رم، روسونری را بیشتر می‌پسندد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
از نظر فرانچسکو توتی، دیه‌گو مارادونا بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است و مسی در سطح او نیست.
توتی: مسی هنوز به سطح مارادونا نرسیده
فرانچسکو توتی، ستاره سابق ایتالیا، می‌گوید احساسی که کریستیانو رونالدو دارد را کاملا درک می‌کند.
فرانچسکو توتی کاپیتان سابق رم و ایتالیا، در مراسم گلوب ساکر شرکت کرد و صحبت هایی راجع به ایتالیا و جام جهانی پیش رو انجام داد.
فرانچسکو توتی کاپیتان سابق رم و ایتالیا، در مراسم گلوب ساکر شرکت کرد و صحبت هایی راجع به ایتالیا و جام جهانیِ پیش رو انجام داد.
فرانچسکو توتی اسطوره فوتبال ایتالیا و تیم رم در مورد جدایی خود از همسرش ایلاری بلاسی حرف‌هایی جنجالی را مطرح کرد.
من اولین کسی نبودم که خیانت کردم. در تابستان سال گذشته شایعات شروع شد: ایلاری یک نفر دیگر یا بهتر است بگوییم بیشتر از یک نفر را دارد. به نظرم غیرممکن بود اما من پیام هایش را پیدا کردم.
هواداران آبادانی دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و نفت مسجد سلیمان را از نزدیک تماشا خواهند کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ