نفر اول مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور تأکید کرد، سرمربی تیم ملی بعد از مصدومیت دنده به او گفته است اگر بخواهد حتی با یک دست هم در مسابقات قهرمانی آسیا کشتی بگیرد، این حق اوست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گورخر ایرانی در مناطق های کوهستانی، دشت های نیمه بیابانی یا بیابانی از مغولستان تا عربستان سعودی و تا شمال روسیه و قزاقستان زندگی می کنند. برخی نیز در شمال غربی هند و تبت ساکن هستند. آنها دوباره در مغولستان و ایران معرفی شده اند. اما این زیرگونه خاص در زیستگاه نیمه بیابانی ایران یافت می شود.
سمنان- معاون آبخیزداری منابع طبیعی از افزایش کانون های بحران بیابانی شدن در کشور خبر داد و گفت: فرسایش خاک در ایران دو برابر میانگین جهانی برآورد می شود.
مدیرکل دفتر امور بیابان سازمان منابع طبیعی کشور گفت: پنل‌های خورشیدی یکی از بهترین راهکارهای بهره برداری چند منظوره در کنترل عرصه‌های بیابانی و در عین حال ایجاد یک فعالیت اقتصادی است.
رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: طرح مدیریت جامع آبخیزداری تضمینی برای امنیت زیستی، غذایی و ملی است زیرا هر چه از سطح مراتع کاسته شود به عرصه های بیابانی کشور افزوده می‌شود.
سازمان حفاظت محیط زیست اعلام کرد: بزمجه بیابانی توسط افراد ناآگاه در منطقه شکار ممنوع کهک کشته شد.
کاشت ۳۵ تا ۴۰ میلیون اصله نهال در بخش بیابان در نیمه دوم سال جاری در راستای اجرای طرح کاشت یک میلیارد درخت پیش‌بینی می‌شود.
نفر اول مسابقات کشتی آزاد کشوری در مورد شکستش مقابل محمدعلی عموزاد گفت که بهانه نمی‌آورد اما خودش دیر در این مبارزه استارت زد و همین باعث شد که بی‎‌دلیل کشتی حساس شود.
محمدعلی عموزاد در وزن 65 کیلوگرم برد مهمی را برابر پیمان بیابانی قهرمان سابق جوانان جهان کسب کرد.
سرگذشت ما با فیلترینگ و اینترنت شبیه کسی است که در بیابانی دنبال آب می‌گشت، اما تا چشم کار می‌کرد سراب بود. درواقع دسترسی آزاد به اینترنت همان سرابی است که نه‌فقط برای ما، بلکه برای بسیاری از کشور‌های دیگر هم رویایی دور است.
نسخه صحرایی هاکی نیازمند دقت و تسلط در کنترل، پاس دادن و ضربه زدن به توپ، در میان گرد و غباری است که زیر پای برهنه بازیکنان پخش شده است.
شاه مار صحرا (Lampropeltis splendida)، همانطور که از نامش پیداست، این مار دارای زیستگاه بیابانی است. در بخش جنوبی ایالات متحده از جمله تگزاس و نیومکزیکو زندگی می‌کند و قلمرو آن تا مکزیک گسترش می‌یابد. این گونه خجالتی است و در هنگام مواجهه با یک انسان خودش را به موش مردگی می‌زند.
قهرمان وزن 65 کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور تأکید کرد مصدومیتی که او را از حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا بازداشته بود، مانعی برای حضورش در جام تختی نخواهد بود.
مجری طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت از تجهیز و احیای ۶۶ نهالستان بیابانی و مرتعی خبر داد و گفت: تعداد نهالستان‌های کشور از ۱۲۶ مورد به ۱۹۰ مورد رسید.
مارهای عجیب «بوآ شنی صحرا» در بیابان‌ها و استپ‌های نیمه بیابانی ایران زندگی می کنند.
رحمان عموزاد به عنوان نماینده کشورمان در وزن ۶۵ کیلوگرم رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا در قزاقستان به میدان می‌رود.
کلوت‌ها جزئی از بیابان لوت هستند. کوه‌های شنی در میانه این بیابان‌ها یا همان کلوت‌ها، که با وزیدن ممتد باد‌ها و فرسایش اندک اندک زمین‌های بیابانی شکل می‌گیرد یکی از این جذابیت‌های طبیعی پنهان در بیابان‌های ایران است.
لاجامانو شهری در حاشیه بیابانی خشک در استرالیا است که پیش از این هم بارها شاهد پدیده مشابهی در سال‌های ۲۰۱۰، ۲۰۰۴ و دهه ۱۹۸۰ بوده. در سال ۲۰۱۰ هم، دقیقا همین گونه از ماهی در این شهر باریده بود.
اهواز - «گدارچیتی» منطقه‌ای که زمانی بیابان بود اکنون به یک جنگل سر سبز و زیبا تبدیل شده است.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان از روند رو به رشد بیابانی شدن و وقوع ریزگرد در استان خبر داد و گفت: اعتبارات اختصاص یافته برای مقابله با این پدیده کافی نیست.
در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از فناوری جدید تهویه هوا برای خنک کردن بازیکنان و هزاران هوادار در آب و هوای بیابانی قطر مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
رئیس نظارت و ارزیابی طرح های بیابانی سازمان منابع طبیعی کشور گفت: امسال ۱۳۳ میلیارد تومان اعتبار برای مقابله با پدیده بیابان‌زدایی و گرد و غبار تخصیص یافته است.
مشهد ـ مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی گفت: طبق آخرین بازنگری انجام شده در شناسایی کانون‌های بحرانی فرسایش بادی، این کانون‌ها در سطح ۲۲ شهرستان بیابانی در خراسان رضوی واقع است.
یک شهروند عربستانی سفری پرماجرا و پرمخاطره از عربستان را در پیش گرفته تا خود را به دوحه پایتخت قطر که میزبان جام جهانی ۲۰۲۲ است برساند.
سمنان- بیش از نیمی از اراضی استان سمنان یا ۲.۵ میلیون هکتار فاقد پوشش گیاهی یا همان بیابان است اما نگرانی‌ها اینجا است که به این میزان اراضی بیابانی متاسفانه روز به روز افزوده می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ