اگر چای را با چیزی جز قند می خورید، بخوانید!. در این مطلب در مورد دیابتی هایی صحبت می کنیم که خودشان را گول می زنند و مثلا به جای قند چای را با توت خشک می خورند. می خواهیم ببینیم آیا چای با قند خوردن به صرفه است یا با توت؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ژوزه مورینیو، سرمربی رم، در آستانه اولین بازی تیمش در فصل جدید سری آ در نشستی خبری شرکت کرد و گفت همه تیم‌ها در سری آ باید مقابل قانون شرایطی یکسان و برابر داشته باشند.
اگرچه فدراسیون تیروکمان مرحله دوم همکاری با مربی کره‌ای را پس از اما و اگرهای بسیار آغاز کرد اما به نظر می‌رسد این فدراسیون نسبت به تمدید دوباره قرارداد بی میل نیست.
احتمالاً نوشیدنی‌ای که همیشه از آن برای بیدار نگه داشتن خود استفاده می‌کنید چای یا قهوه است، به خصوص اگر صبح یک روز سرد هم باشد. اما اولین نوشیدنی شما با یک لیوان آب باشد. با این کار بدن آب مورد نیازش را به دست می‌آورد و در نتیجه، انرژی بیشتری پیدا می‌کنید.
حواشی و اتفاقات هفته اول رقابت های لیگ برتر در همان اولین ساعات با مشت آهنین کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مواجه شد.
مدیرعامل اتحادیه سراسری دامداران گفت: اقدامات در حال پیگیری برای تأمین بازار گوشت قرمز نخست واردات گوساله پایه پروار و دیگری تأمین نهاده‌های دامی از سوی شرکت پشتیبانی امور دام است.
اداره ناظر حریم خصوصی فرانسه با اطلاع از پروژه «ورد کوین» سم آلتمن بنیانگذار چت جی پی تی اعلام کرد قانونی بودن جمع آوری داده های بیومتریک توسط آن پرسش برانگیز است.
روی دیوار این قهوه خانه متعلق به ۵۲ سال قبل، اطلاعیه‌ای نصب شده است که در آن به مسابقه مشت زنی محمدعلی کلی اشاره شده است. صاحب قهوه خانه اعلام کرده است که اگر کلی مسابقه را برنده شود، چای و قلیان برای همه رایگان خواهد بود. همچنین ساعت ۵ صبح کله پاچه سرو می‌شود.
روی دیوار این قهوه خانه متعلق به 52 سال قبل، اطلاعیه ای نصب شده است که در آن به مسابقه مشت زنی محمدعلی کلی اشاره شده است. صاحب قهوه خانه اعلام کرده است که اگر کلی مسابقه را برنده شود، چای و قلیان برای همه رایگان خواهد بود. همچنین ساعت 5 صبح کله پاچه سرو می شود.
تیم ملی والیبال ایران برای صعود به فینال رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال برابر تیم والیبال هلند که در جایگاه هشتم قرار دارد، محکوم به برد است.
تصاویر این پست، اسکچ‌های حسی صبحگاهی هر روز من می‌باشد که موقع انتظار برای سرد شدن چای صبحانه اجرا شدند. برای همین نه رنگ دارند و نه خیلی بهشان پرداخت شده. خودم این مدلی بیشتر دوست دارم.
اگر دلتان می‌خواهد مدت کوتاهی از هیاهوی شهر دور شوید و آرامش را به روح و جانتان بازگردانید، حتماً سری به مسیر کوهنوردی بام تهران بزنید. در این مسیر می‌توانید در دل کوه یک چای معطر بنوشید، تله کابین سوار شوید، بیلیارد بازی کنید، اسکی بازی کنید و یا حتی با دوستانتان به اتاق فرار بروید!
تصاویری از پیگیری قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات را مشاهده می کنید.
مخالفت خلبانان اسرائیلی با هدایت هواپیمای حامل نتانیاهو، موجب شده سفر وی در روز پنج شنبه هفته جاری به ایتالیا، با اما و اگرهای جدی روبرو شود.
برخی رشته‌ها در حالی متفاضی جذب مربی خارجی برای بازی‌های آسیایی هستند که با توجه به بودجه، شرایط کاروان و زمان باقی مانده تا این بازی‌ها، به نظر می‌رسد صدور مجوز لازم برای آن منتفی باشد.
هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتسال در حالی قرار است فردا با انجام 7 دیدار در شهرهای مختلف برگزار شود که شاید کار قهرمانی لیگ به اما و اگرهای هفته بیست‌وپنجم کشیده شود.
شما همیشه این حق انتخاب را دارید که چای را دوباره گرم کنید و یا آن را تازه مصرف کنید. البته که گرم کردن دوباره چای دم شده، بو و خاصیت آن را از بین می‌برد. اگر چای شما بیشتر از چهار ساعت مانده است، احتمالاً گرم کردن دوباره آن باعث رشد باکتری‌ها می‌شود و ضرر خواهد داشت.
اواخر هفته گذشته جزئیاتی از رأی دادگاه بدوی چند نفر از بازداشت‌شدگان اعتراضات اخیر در ایران در رسانه‌ها منتشر شد. از‌جمله اینکه «بهناز میرمطهریان» همسر احسان پیربرناش از محکومیت همسرش به ۱۸ سال زندان خبر داد که ۱۰ سال آن قابل اجراست.
برگزاری جام باشگاه‌های کشتی جهان در سالجاری مدتهاست با اما و اگرهای فراوانی روبروست و همچنان در آستانه لغو قرار دارد.
اگر از مشکلات بی خوابی رنج می‌برید، شما نباید پیش از خواب چای سبز بنوشید. علی رغم آنکه این چای به خواص آرامبخشی معروف است، اما مشوق مناسبی برای خواب نیست، زیرا حاوی ماده کافئین بوده و می‌تواند ترشح میلاتونین را کاهش دهد که این موضوع مانع از خواب راحت و مناسب خواهد بود.
وزیر صمت گفت: اگرچا حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی منجر به بروز برخی از مشکلات شد اما بحران به وجود نیاورد؛ این دوران گذار را هم پشت سر می گذاریم.
محدود کردن نیازهای اجتماعی زنان به حجاب، حربه دشمنان است تا آنها را از اولویت های اصلی دور کنند؛ نمونه این رفتار دوگانه انتقاد به لباس یگان ویژه زنان است!
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: بررسی عملکرد دولت ها بیانگر این است که ما در اجرای عدالت واقعی اما و اگرهای فراوان داریم.
خداآفرین- مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی با اشاره به اما و اگرهای مطرح شده در مورد رانش زمین پیشنهادی مسکن ملی شهر خمارلو، گفت: صحت و سقم این موضوع با آزمایش مکانیکی خاک بررسی می شود.
فعالان بازار ارز در آخرین روز هفته شاهد تداوم روند افزایشی شاخص ارزی بودند. این در حالی است که نرخ دلار در بازار متشکل ارزی به کانال بالاتر صعود کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ