امسال،هفتاد وپنجمین سالروز نکبت در حالی فرارسید که رژیم صهیونیستی با مجموعه درهم تنیده‌ای از بحران‌های داخلی و خارجی مواجه‌است و نه تنها در آستانه سقوط کابینه بلکه درشرف جنگ داخلی قرار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز سیزدهم خرداد براساس داده‌های چهار ایستگاه‌ پایش فعال با میانگین ۹۳ در وضعیت قابل قبول ثبت شد.
این عکس‌ها توسط عکاسان روزنامه ایران در دهه هفتاد و به صورت نگاتیو گرفته شده است. این تصاویر به بهانه دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس تهران که قرار است در فینال جام حذفی در ورزشگاه آزادی مقابل هم قرار بگیرند منتشر شده است.
مستند «این یک اعتراض است» با تمرکز بر وقایع دهه ۷۰ به ریشه‌های شکل‌گیری جریان دوم خرداد و اصلاحات پرداخته و برای بازنمایی آن دوران سراغ فعالان دانشجویی دیروز و چهره‌های سیاسی امروز رفته است.
پارلمان عربی با صدور بیانیه‌ای به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد یوم النکبه (اشغال فلسطین)، بر لزوم مقابله با تجاوزات روزافزون رژیم صهیونیستی تاکید کرد.
شماری از فعالان در شهر مونترال کانادا به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد اشغال فلسطین، طی یک راهپیمایی جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و خواستار تحریم صهیونیست‌ها شدند.
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در سخنانی در کنفرانس یادبود پاکسازی قومی فلسطینیان و هفتاد و پنجمین سالروز نکبت در سازمان ملل گفت به موضع گیری علیه رژیم صهیونیستی پرداخت.
تیراندازان ایران به فینال تفنگ بادی زنان و مردان جام جهانی باکو نرسیدند.
امسال برای نخستین بار مجمع عمومی سازمان ملل نشستی را در سالگرد یوم‌ النکبه (سالروز اشغال فلسطین) برگزار می‌کند که رئیس تشکیلات خودگردان نیز در آن سخنرانی خواهد داشت.
اصفهان - چالش های جامعه کارگری در زمینه تامین هزینه های معیشت و درمان روز به روز بیشتر شده و نبود امنیت شغلی نمکی بر زخم زندگی سخت این قشر از جامعه است.
همزمان با سپری شدن ۷۵ روز از اعتصاب غذای اسیر فلسطینی عضو جنبش جهاد اسلامی در زندان‌های رژیم صهیونیستی، خانواده او در مرکز شهر رام الله در کرانه باختری تحصن کردند.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در هفتاد و پنجمین سالگرد جنایت صهیونیست‌ها در روستای دیریاسین، بیانیه‌ای صادر کرد.
تیم‌ بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز در هفتادوپنجمین سال حیات خود به پیروزی 3 هزار و پانصدم خود رسید.
نام گروه بهمن در تازه‌ترین ارزیابی برترین شرکت‌های ایران در میان پنجاه شرکت برتر قرار گرفت و در عمل بهترین خودروساز بخش خصوصی از نظر شاخص‌های صنعتی را از آن خود کرد.
چابک و توسعه گرا در هفتاد و یک سالگی
در دهلی نو، پایتخت هند، نیروهای مسلح این کشور رژه‌ای را در هفتاد و چهارمین سالگرد روز جمهوری برگزار کردند. یگان‌های نظامی مصر نیز در این مراسم شرکت کردند. در این مراسم همچنین سامانه‌های تسلیحاتی ساخت هند مجهز به تجهیزات پیشرفته به نمایش گذاشته شد. این تسلیحات شامل بسیاری از هویتزرها، تانک ها، موشک‌های کروز مافوق صوت، موشک‌های ضد تانک و نفربر‌های زرهی است. در این مراسم با حضور عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر، سربازان نیرو‌های مسلح مصر نیز رژه رفتند. رئیس جمهور مصر پس از پایان مراسم با نارندرا مودی نخست وزیر هند دیدار کرد.
با جدایی یورگن لوکادیا شنیده‌ها حاکی از این است که تماس‌هایی برای بازگشت دوباره مهاجم اسبق این تیم به تهران صورت گرفته است.
تغییر غیرمنتظره ترکیب ایران در بازی برابر ولز ستاره درخشان تیم کی‌روش بود.
براساس تصاویری که خبرگزاری رسمی کره شمالی منتشر کرده کیم جونگ اون رهبر کره شمالی در مراسمی به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد مدرسه انقلابی Mangyongdae و مدرسه انقلابی Kang Pan Sok در پیونگ یانگ حضور یافته است.
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور که به نیویورک سفر کرده است؛ صبح چهارشنبه (۳۰ شهریور ۱۴۰۱) به وقت محلی در هفتاد و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد در جمع سران کشورهای عضو سخرانی کرد.
اظهارات رئیس جمهور آمریکا در هفتاد و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل هم اکنون آغاز شد.
هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک توسط آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل و چابا کوروسی، رئیس مجمع عمومی افتتاح شد.
جشن هفتاد و چهارمین سالگرد تاسیس کشور کره شمالی در حالی برگزار شد که این کشور قانون جدیدی درباره استفاده از تسلیحات هسته‌ای تصویب کرد. به گزارش خبرگزاری فرانسه، این قانون جدید، مذاکرات خلع سلاح هسته‌ای را غیرممکن کرد.
محمد محبی بازیکن جدید استقلال از اهدافش برای موفقیت این تیم در فصل جاری و حضور در جام جهانی سخن گفت.
با اعلام رسمی فیلم‌های راه یافته به هفتاد و نهمین دوره جشنواره ونیز، مشخص شد سینمای ایران حضور چشمگیری در دوره جدید قدیمی‌ترین جشنواره سینمایی جهان خواهد داشت. «شب، داخلی، دیوار» ساخته وحید جلیلوند و «خرس نیست» از جعفر پناهی، دو نماینده سینمای ایران در بخش مسابقه اصلی جشنواره امسال ونیز هستند و لیلا حاتمی نیز یکی از داوران بخش مسابقه اصلی خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ