اصفهان - چالش های جامعه کارگری در زمینه تامین هزینه های معیشت و درمان روز به روز بیشتر شده و نبود امنیت شغلی نمکی بر زخم زندگی سخت این قشر از جامعه است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زاهدان- مدیرکل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی سیستان وبلوچستان گفت: پرونده ثبت معنوی قیام مردم سیستان به‌عنوان نخستین خون‌خواهان امام حسین(ع) توسط کارشناسان میراث‌فرهنگی در حال تکمیل است.
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: پیشکسوتان سرمایه معنوی کشور هستند که باید از تجربیات این عزیزان استفاده شود.
گل گهر هرچند بی سرو صدا کار آماده سازی را انجام می دهد اما به نظر تیم فصل جدید سیرجانی ها با مرد یونانی یک چهره کاملا متفاوت در لیگ 23 باشد.
ملی‌پوش سابق والیبال ایران معتقد است با توجه به مصدومیت میثم صالحی، حق معنوی نژاد بود که در ترکیب تیم باشد.
لحظه اعطای کتاب خاطرات رهبرانقلاب به مادورو توسط حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور کشورمان در سفر به ونزوئلا را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
محمدجواد معنوی‌نژاد به باشگاه والیبال ساتورنیا ایتالیا پیوست.
جواد معنوی نژاد در هفته دوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال از ترکیب تیم ملی خط خورد و به این موضوع واکنش نشان داد.
یاران محمد جواد معنوی نژاد با شگفتی آفرینی راهی فینال جام باشگاه‌های آسیا شدند.
نویسنده کتاب «ماه پیشونی قصه ما» گفت: باید گذشته را کاوید و هویت تاریخی و فرهنگی خود را بازشناخت. بی‌تردید، مطالعه متون ادبی و داستان‌های شاهنامه و مثنوی مولوی و افسانه‌ها و اسطوره‌ها، روش موثری برای آشنایی با فرهنگ و تاریخ است. از سوی دیگر باید به بازآفرینی و بازنویسی ادبیات کهن و افسانه‌ها براساس شرایط امروز پرداخت.
ساکنان دارالخلافه بیشتر چه کتاب‌هایی می‌خواندند؟ به گواه اسناد، در آن روزگار کتاب‌های مذهبی بیشترین طرفدار را بین اقشار مختلف جامعه داشت. بعد از آن دیوان حافظ، مثنوی معنوی، تاریخ بیهقی، شاهنامه امیربهادر و زادالمعاد علامه مجلسی از جمله کتاب‌های چاپی و نسخه‌های خطی بود که توسط کتابفروشان و فروشندگان دوره‌گرد خرید و فروش می‌شد.
ری- رئیس جمهور گفت: باید قدر فرصت‌های معنوی لیالی قدر را بدانیم.
دالایی لاما، رهبر معنوی ۸۷ ساله تبتی ها، روز دوشنبه پس از انتشار فیلمی که نشان می‌داد او از پسر جوانی می‌خواهد در یک مراسم عمومی «زبانش را بمکد» عذرخواهی کرد.
قم- رئیس جمهور با اشاره به اینکه در اسناد بالادستی نظام بر ضرورت رشد و نهادینه سازی معنویت و اخلاق در افراد و جامعه تاکید شده است، گفت: سلامت معنوی مهمترین و موثرترین بعد از ابعاد سلامت است.
حسین شریعتمداری نوشت: آقای خاتمی! جنابعالی دوبار در آمریکا با جورج سوروس، سرمایه‌دار صهیونیست و از دشمنان تابلودار اسلام و انقلاب اسلامی، ملاقات داشته‌اید که شرح آن مثنوی هفتاد من کاغذ است و در این مختصر فقط به دو سند غیرقابل انکار از انجام این ملاقات اشاره می‌کنیم
درباره قدمت این مسجد گفته می‌شود که مربوط به دوره قاجار است، اما «احمد ابوحمزه» ری‌شناس معتقد است که در دوره صفویه ساخته شده است. با این وجود، مولانا به‌دلیل شعری که درباره این مسجد در مثنوی معنوی سروده، می‌توان گفت قدمت آن بین قرن ششم تا هفتم است.
اگر اسیر خوردن یک وعده تکراری و روزمره برای صبحانه شده اید، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. برای متولدین هر ماه ویژگی‌های منحصر بفردی تعریف شده است و ما بر اساس این اطلاعات منحصر به فرد، به متولدین هر ماه صبحانه‌ای منحصر به خودشان و جفت و جور با ویژگی‌های آن‌ها در ادامه معرفی خواهیم کرد.
طراحی جدید و غیرعادی منوی استارت، یکی از دلیل اصلی نارضایتی بسیاری از کاربران از ویندوز ۱۱ محسوب می‌شود. مایکروسافت تغییرات متعددی را در بخش‌های مختلف ویندوز ۱۱ ایجاد کرده که یکی از مهم‌ترین آن‌ها افزوده شدن منوی استارت جدید در ویندوز ۱۱ است.
عضو شورای شهر تهران گفت: از معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری انتظار می‌رود تا نمایشگاه‌های معنوی در محلات ایجاد کند.
مدیر باغ‌وحش ارم پرخورترین حیوان را فیل معرفی می‌کند و می‌گوید: پرخورترین حیوان باغ‌وحش ما فیل است که روزانه ۳۰۰ کیلوگرم یونجه و میوه مصرف می‌کند.
وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی از افزایش شمار مبتلایان به آبله میمونی خبر داد و اعلام کرد که با ابتلای ۱۱ نفر دیگر به این بیماری، شمار مبتلایان به ۲۰۸ نفر رسیده است.
روان شناختی و جامعه شناختی از منظر مثنوی معنوی
پیش بینی می شود گروه تولید وسایل نقلیه موتوری، تریلر و نیم تریلر، گروه تولید فلزات پایه، گروه تولید فراورده‌های غذایی، تولید مواد شیمیایی و فراورده‌های شیمیایی، گروه تولید کک و فراورده‌های حاصل از پالایش نفت و گروه تولید تجهیزات برقی بیشترین تاثیر را از تغییر نرخ تسعیر ارز داشته باشند.
نعیمی‌پور گفت: الان باید روش‌های کشورداری را برای بهبود وضعیت، برای همه اقشار و همه گروه‌ها تبیین کرد. با چنین تبیینی اصلاح‌طلبان می‌توانند احیا شوند.
یازدهمین روز بهار هزار و چهارصد پیش روست و ایام شعبانیه نیز سپری می‌شود. جوانان فراوانی قرار بوده نوبهار زندگی مشترک‌شان را آغاز کنند اما شرایط باعث شده مدتی این مثنوی به تاخیر افتد...

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ