امسال برای نخستین بار مجمع عمومی سازمان ملل نشستی را در سالگرد یوم‌ النکبه (سالروز اشغال فلسطین) برگزار می‌کند که رئیس تشکیلات خودگردان نیز در آن سخنرانی خواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
72 ساعت عجیب و جهنمی: این لحظات برای همیشه در حافظه فوتبال ایران خواهد ماند.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز سیزدهم خرداد براساس داده‌های چهار ایستگاه‌ پایش فعال با میانگین ۹۳ در وضعیت قابل قبول ثبت شد.
پارلمان عربی با صدور بیانیه‌ای به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد یوم النکبه (اشغال فلسطین)، بر لزوم مقابله با تجاوزات روزافزون رژیم صهیونیستی تاکید کرد.
شماری از فعالان در شهر مونترال کانادا به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد اشغال فلسطین، طی یک راهپیمایی جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و خواستار تحریم صهیونیست‌ها شدند.
امسال،هفتاد وپنجمین سالروز نکبت در حالی فرارسید که رژیم صهیونیستی با مجموعه درهم تنیده‌ای از بحران‌های داخلی و خارجی مواجه‌است و نه تنها در آستانه سقوط کابینه بلکه درشرف جنگ داخلی قرار دارد.
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در سخنانی در کنفرانس یادبود پاکسازی قومی فلسطینیان و هفتاد و پنجمین سالروز نکبت در سازمان ملل گفت به موضع گیری علیه رژیم صهیونیستی پرداخت.
تیراندازان ایران به فینال تفنگ بادی زنان و مردان جام جهانی باکو نرسیدند.
حدود هفتاد هشتاد سال پیش مرز به معنای کنونی وجود نداشت. حد و مرز دو کشور نهایتا با سنگ‌چین مشخص می‌شد.
همزمان با سپری شدن ۷۵ روز از اعتصاب غذای اسیر فلسطینی عضو جنبش جهاد اسلامی در زندان‌های رژیم صهیونیستی، خانواده او در مرکز شهر رام الله در کرانه باختری تحصن کردند.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در هفتاد و پنجمین سالگرد جنایت صهیونیست‌ها در روستای دیریاسین، بیانیه‌ای صادر کرد.
تیم‌ بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز در هفتادوپنجمین سال حیات خود به پیروزی 3 هزار و پانصدم خود رسید.
نام گروه بهمن در تازه‌ترین ارزیابی برترین شرکت‌های ایران در میان پنجاه شرکت برتر قرار گرفت و در عمل بهترین خودروساز بخش خصوصی از نظر شاخص‌های صنعتی را از آن خود کرد.
چابک و توسعه گرا در هفتاد و یک سالگی
در دهلی نو، پایتخت هند، نیروهای مسلح این کشور رژه‌ای را در هفتاد و چهارمین سالگرد روز جمهوری برگزار کردند. یگان‌های نظامی مصر نیز در این مراسم شرکت کردند. در این مراسم همچنین سامانه‌های تسلیحاتی ساخت هند مجهز به تجهیزات پیشرفته به نمایش گذاشته شد. این تسلیحات شامل بسیاری از هویتزرها، تانک ها، موشک‌های کروز مافوق صوت، موشک‌های ضد تانک و نفربر‌های زرهی است. در این مراسم با حضور عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر، سربازان نیرو‌های مسلح مصر نیز رژه رفتند. رئیس جمهور مصر پس از پایان مراسم با نارندرا مودی نخست وزیر هند دیدار کرد.
گران‌قیمت‌ترین فوتبالیست حال حاضر دنیا هفتاد هزار تماشاگر حاضر در پارک دو پررانس رو شادمان به خانه بازگرداند.
ورزشگاه 974 که یکی از هفت ورزشگاه ساخته شده توسط قطری‌ها برای میزبانی از جام جهانی بوده، امشب و پس از میزبانی از آخرین مسابقه ناپدید خواهد شد.
براساس تصاویری که خبرگزاری رسمی کره شمالی منتشر کرده کیم جونگ اون رهبر کره شمالی در مراسمی به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد مدرسه انقلابی Mangyongdae و مدرسه انقلابی Kang Pan Sok در پیونگ یانگ حضور یافته است.
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور که به نیویورک سفر کرده است؛ صبح چهارشنبه (۳۰ شهریور ۱۴۰۱) به وقت محلی در هفتاد و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد در جمع سران کشورهای عضو سخرانی کرد.
اظهارات رئیس جمهور آمریکا در هفتاد و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل هم اکنون آغاز شد.
هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک توسط آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل و چابا کوروسی، رئیس مجمع عمومی افتتاح شد.
درخشش سینماگران ایرانی در هفتاد و نهمین دوره ی جشنواره فیلم ونیز و همزمانی آن با روز ملی سینمای ایران مبارک باد. سینما همچنان می تواند شادمانی مردم را دوچندان کرده و یادآوری کند: مهمترین سفیر فرهنگی ایران است. همچنانکه پیشتر موفقیت سینمای ایران در جشنواره فیلم مسکو و دیگر جشنواره های معتبر بیانگر همین دیدگاه بوده است.
جشن هفتاد و چهارمین سالگرد تاسیس کشور کره شمالی در حالی برگزار شد که این کشور قانون جدیدی درباره استفاده از تسلیحات هسته‌ای تصویب کرد. به گزارش خبرگزاری فرانسه، این قانون جدید، مذاکرات خلع سلاح هسته‌ای را غیرممکن کرد.
مراسم اختتامیه هفتاد و نهمین جشنواره فیلم ونیز شامگاه ۱۹ شهریور ماه در ونیز ایتالیا برگزار شد و محسن تنابنده برای بازی در فیلم «جنگ جهانی سوم» ساخته هومن سیدی موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر مرد بخش افق‌های ونیز شد.
با اعلام رسمی فیلم‌های راه یافته به هفتاد و نهمین دوره جشنواره ونیز، مشخص شد سینمای ایران حضور چشمگیری در دوره جدید قدیمی‌ترین جشنواره سینمایی جهان خواهد داشت. «شب، داخلی، دیوار» ساخته وحید جلیلوند و «خرس نیست» از جعفر پناهی، دو نماینده سینمای ایران در بخش مسابقه اصلی جشنواره امسال ونیز هستند و لیلا حاتمی نیز یکی از داوران بخش مسابقه اصلی خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ