محمد محبی بازیکن جدید استقلال از اهدافش برای موفقیت این تیم در فصل جاری و حضور در جام جهانی سخن گفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با وجود افزایش سهمیه بازیکنان خارجی در لیگ بیست و سوم اما نیمی از تیم‌های حاضر علاقه‌ای به جذب بازیکن غیرایرانی تا الان نشان نداده‌اند.
مذاکرات باشگاه استقلال برای جذب یک اسپانسر بزرگ در فصل بعد به نتیجه رسیده است.
دبیرکل فدراسیون والیبال جذب مربی خارجی را پروسه طولانی دانست و گفت: برای رسیدن به نتیجه به زمان نیاز داریم.
سرمربی جدید ذوب‌آهن تاکید به جذب بازیکن آزاد و با کیفیت در نقل و انتقالات کرد.
باشگاه آلومینیوم اراک پروسه جذب دروازه‌بان جدید را آغاز کرده است.
ژروم روتن، ستاره سابق پی‌اس‌جی، می‌گوید اولویت پاری سن ژرمن در تابستان امسال به خدمت گرفتن ویکتور اوسیمن و برناردو سیلوا است.
رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به صراحت تلاش این کشور برای جذب لیونل مسی را تایید کرد و گفت امیدوار است ستاره بزرگ آرژانتینی تصمیمی مشابه کریستیانو رونالدو گرفته و در لیگ عربستان حضور یابد.
رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به صراحت تلاش این کشور برای جذب لیونل مسی را تایید کرد و گفت امیدوار است ستاره بزرگ آرژانتینی تصمیمی مشابه کریستیانو رونالدو گرفته و در لیگ عربستان حضور یابد.
ورلدکوین قصد دارد پذیرش رمزارز‌های را در سراسر جهان تسریع ببخشد. بیش از صد‌ها هزار نفر در این پروژه شرکت کرده‌اند تا از عنبیه چشم آن‌ها عکس‌برداری شود. بعد از اسکن چشم، به داوطلبین کدی داده می‌شود تا بتوانند در ازای آن رمزارز دریافت کنند.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با تاکید بر اینکه الگوی ما برای تعریف کارگر، فرمایش مقام معظم رهبری است، گفت: سال‌های گذشته به موضوعات تولید و کار توجه نشده بود، از همین رو گروه خودروسازی سایپا برنامه‌های جامعی در خصوص کیفی سازی محصولات، افزایش تیراژ تولید، تنوع بخشی به محصولات و صادرات خودرو، تدوین کرده که در راستای آن بتوان صنعت خودروی کشور را توسعه داد.
یک رسانه اسپانیایی می‌گوید رئال مادرید همچنان کیلیان امباپه را فراموش نکرده و امسال تابستان بار دیگر شانس خود را برای جذب این ستاره فرانسوی امتحان خواهد کرد.
رشت- نماینده مردم رشت و خمام در مجلس از قرارگیری ۱۷ پروژه مهم و استراتژیک گیلان در ردیف بودجه سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: متولیان دستگاه‌ها و نهادها در جذب اعتبارات تعجیل کنند.
خاویر تباس، رئیس لالیگا، پروژه بازگشت لیونل مسی به بارسلونا را بسیار پیچیده می داند.
بایرن مونیخ شرایط جذب ویکتور اوسیمن از ناپولی را مورد بررسی قرار می دهد.
استقلال در دور برگشت و بعد از خارج کردن نام سیاوش یزدانی از ترکیب تیم در تلاش برای جذب بازیکن خارجی بود اما در نهایت این پروسه در تیم آبی متوقف شد.
مارسلو سالازار، مدیر ورزشی باشگاه النصر عربستان درباره احتمال حضور کریستیانو رونالدو در این تیم صحبت کرد.
مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو بار دیگر مورد توجه باشگاه آرسنال قرار گرفته است.
ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن، اذعان داشت آنها تمایلی به جذب کریستیانو رونالدو ندارند.
باشگاه تراکتور در تلاش بود که پیش از شروع فصل جدید یک مهاجم خارجی جذب کند اما هنوز موفق به این کار نشده است.
جذب عمر خریبین، فضا را برای حضور مهدی قایدی در ترکیب شباب الاهلی به کمترین حد خود رساند و اکنون استقلال تلاش خود را برای جذب این بازیکن را افزایش داده است.
باوجود اینکه «خورخه ژسوس» سرمربی تیم فوتبال فنرباغچه ترکیه چند روز پیش اعلام کرد برنامه‌ای برای جذب مهدی طارمی ندارد، اما ظاهراً پروسه انتقال مهاجم ایرانی پورتو به ترکیه همچنان در جریان است.
اصلی‌ترین گزینه پرسپولیسی‌ها کاسیانو دیاز مهاجم تیم ویزلا پرتغال بود. بازیکنی که پروسه انتقالش به‌قدری طولانی شد که سرانجام مصدومیت گریبان او را گرفت و نتوانست سرخپوش شود.
جولان گرد و خاک در نقاط مختلف کشور
مبلغ تمدید قرارداد سلمانی اعلام نشده است اما زردپوشان قطعا رقمی بالاتر از پیشنهاد استقلال برای حفظ این ستاره جوان خود خرج کرده‌اند که می تواند عددی نجومی باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ