اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری عاملان شهادت، شهید «محمدرضا اسداللهی» فرمانده پاسگاه انتظامی چارک در یک عملیات منسجم پلیسی خبر داد.
فرمانده انتظامی هرمزگان از تعقیب و گریز پلیس استان با قاچاقچیان موادمخدر و شهادت سرگرد محمدرضا اسدالهی فرمانده پاسگاه انتظامی چارک بندرلنگه در این درگیری خبرداد.
فرمانده انتظامی هرمزگان از تعقیب و گریز پلیس استان با قاچاقچیان موادمخدر و شهادت سرگرد محمدرضا اسدالهی فرمانده پاسگاه انتظامی چارکبندرلنگه در این درگیری خبرداد.
فرمانده انتظامی استان هرمزگان از تعقیب و گریز پلیس استان با قاچاقچیان موادمخدر و شهادت سرهنگ محمدرضا اسدالهی فرمانده پاسگاه انتظامی چارک بندرلنگه در این درگیری خبرداد.
گردهمایی پیلاتس به مناسبت روز جهانی پیلاتس با حضور ۱۴۰۰ نفر، ‌ برگزار شد.
محققان با الهام از هزارپا رباتی با چند پا ابداع کرده اند که بدون افزودن حسگرهای اضافی می تواند مسیرهای ناهموار را با چابکی بیشتری طی کند.
اگرچه رافال یک هواپیمای رادارگریز به معنای واقعی نیست، اما در طراحی خاص آن سطح مقطع راداری (آرسی‌اس) و رد فرو سرخ تا حد بسیاری کاهش یافته است. به این ترتیب می‌توان صفت نیمه‌پنهان‌کار را برای این جنگنده نسل چهار و نیم در نظر گرفت.
گواهی‌های سپرده کالایی مثل سهام نیستند که روی آن‌ها معاملات سفته باز گونه انجام شود. هدف از گواهی سپرده‌ی کالایی نفتی این است که کالای اصلی جا به جا شود و انتقال فیزیکی و خرید و فروش در بازار‌های انرژی هم صورت بگیرد.
عضو هیات علمی مجتمع تحقیقات گیاهان دارویی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی گفت: ضماد خاکستر ریشه چوبک با سرکه برای درد مفاصل و سیاتیک و درد سرین استفاده می‌شود و چنانچه گرد ریشه این گیاه روی زخم پاشیده شود، منجر به بهبود آن خواهد شد.
خرس‌ها علیرغم هیکل سنگین و کف پای صافشان به طرز شگفت انگیزی چابک هستند.
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: صداقت و راستگویی، مامن و پناهگاه بودن کارکنان، قاطعیت، چابک و به هنگام بودن از جمله ویژگی های خاصی است که در بازرسی بایستی مورد اهتمام و اولویت قرار بگیرد.
رئیس جامعه مدرسین: در ماه‌های اخیر دشمنان با جنگ شناختی و ادراکی بخشی از جوانان ما را به گروگان گرفتند / سلاطین خائن سه و نیم میلیون کیلومتر را با بی‌عرضگی واگذار و حاتم بخشی کرده‌اند / امروز عده‌ای برای احیای آن تاج و تخت، سینه چاک می‌کنند
بررسی باستان‌شناسی شهرستان خاتم (بخش‌های مرکزی، چاهک و ایثار) به‌منظور تکمیل نقشه باستان‌شناسی کشور صورت گرفت و حاصل این پژوهش، کشف و شناسایی ۲۲۰ اثر فرهنگی‌تاریخی بود.
ویدئوی عجیبی از نبرد یک خدنگ و مار کبرا در شبکه‌های اجتماعی پر بازدید شده است. در این ویدئو یک خدنگ را مشاهده می‌کنید که با تمام توان سعی دارد در برابر حملات متعدد مارکبرا پیروز شود. این موجود کوچک قدرت زیادی در مبارزه و کشتن مار‌های سمی دارد. گیرنده‌های قوی استیل‌کولین موجود در بدن خدنگ ها، آن‌ها را در برابر سم مصون می‌دارد. همچنین پوشش ضخیم و سرعت سریع آن‌ها نیز در این امر بی تاثیر نیست. در نهایت این خدنگ چابک موفق می‌شود مار کبرا را شکست داده و از حملات او جان سالم به در ببرد!
نام گروه بهمن در تازه‌ترین ارزیابی برترین شرکت‌های ایران در میان پنجاه شرکت برتر قرار گرفت و در عمل بهترین خودروساز بخش خصوصی از نظر شاخص‌های صنعتی را از آن خود کرد.
باید سیاست‌های عملیاتی و مصوباتی مانند حوزه حجاب را پیگیری کنیم و اگر ببینیم که اثربخش نیستند، مصوبات جدید بیاوریم؛ باید واقعیت‌های میدان را بشناسیم و شورای عالی انقلاب فرهنگی باید دبیرخانه چابک و عملیاتی باشد نه اینکه خودش به میدان آید. این شورا مصوبات و سیاست‌های عملیاتی را پیگیری کرده و اثربخشی آن‌ها را بررسی می‌کند.
«خداکرم داودی» نیز اولین توقفگاه چهار پایان برای جابه جای مسافران را ابتدای سه‌راه فلاح می‌داند: «در این محل که به اسطبل جهانگیرخان شهرت داشت، چند نفر مسئول تیمار و نگهداری از اسب‌ها و قاطر‌ها بودند، تا برای استفاده شهروندان همیشه آماده باشند. اسب‌های مسافرکش چابک و تیزرو بودند و با نژاد‌های بارکش فرق داشتند، از این‌رو مراقبت و نگهداری این قبیل حیوانات اهمیت ویژه‌ای برای صاحبانشان داشت.»
در غرب تهران کوچه‌ها هر کدام بر اساس هویت و کارکردی که داشتند نام‌گذاری می‌شدند حتی کوه‌ها و دره‌های حاشیه روستا نیز نام مشخصه و ویژگی خود را داشت.
شهردار کلانشهر شیراز با اشاره به وجود نیروهای انسانی متخصص و تکنولوژی های به روز در حوزه عملکردی بانک شهر گفت: جامعه پزشکی می‌تواند بر روی عملکرد چابک و خدمات اجتماعی این بانک حساب کند.
آن‌گونه که مخالفان احیای برجام و عادی‌سازی رابطه اقتصادی-سیاسی با کشور‌های غیرشرقی ادعا دارند، تحریم برای کشور ما فرصت نیست، بلکه «فرصتی گرانبها» برای کشورهایی، چون روسیه و چین است تا از این «خوان گسترده» بهره‌مند شوند.
روابط عمومی وزارت امور خارجه اعلام داشت: پرچم کشور مجارستان با توجه به ملیت رئیس این دوره مجمع عمومی در محل دیدار قرار داده شده که به لحاظ پروتکل‌های مربوطه امری رایج و معمول می‌باشد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: برای تحقق دولت چابک و کارآمد و از بین بردن زمینه فساد چاره‌ای جز حرکت به سمت دولت الکترونیک نداریم.
هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک توسط آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل و چابا کوروسی، رئیس مجمع عمومی افتتاح شد.
جو بایدن، رئیس‌ جمهوری آمریکا در حالی که چند ثانیه قبل با چاک شومر، سناتور دموکرات، دست داده بود، دوباره دستش را جلو آورد و برای لحظاتی در همان حالت ثابت باقی ماند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ