اظهارات رئیس جمهور آمریکا در هفتاد و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل هم اکنون آغاز شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت خارجه چین با اعتراض به سخنان بایدن علیه شی جینپینگ، این سخنان را غیرمسئولانه و ناقض استاندارد‌های دیپلماتیک و تحریک سیاسی آشکار خواند.
بایدن در بخش دیگری از سخنانش گفت: تمایل من برای افزایش تولید و مشاغل در آمریکا مربوط به چین نیست. من نگران چین نیستم. به یاد داشته باشید، آمریکا بود که تراشه های الکترونیکی را اختراع کرد. ما هزاران شغل ایجاد کرده‌ایم.
پمپئو با رد سخنان مکرون که آمریکا را مقصر افرایش تهدید‌ها علیه تایوان دانسته بود، گفت: مکرون همیشه از آمریکا متنفر بوده و مایه تاسف است که بایدن هنوز متوجه این موضوع نشده است.
میرباقری با بیان اینکه افرادی که در وزارت ارتباطات مسؤول بودند و این فضای مجازی را برای ما درست کردند که مقام معظم رهبری می‌فرمودند، قتلگاه است، اما آن‌ها رهایش کردند، چرا محاکمه نمی‌شوند، تعارف نداریم. وزیر و معاون وزیر باید محاکمه شوند؛ حتی رئیس جمهور باید محاکمه شود.
نتانیاهو در حالی که مدعی شد ائتلاف تل آویو- واشنگتن تزلزل ناپذیر است، به وزرای کابینه اش توصیه کرد از اظهارنظر درباره سخنان بایدن خودداری کنند.
جو بایدن، رئیس‌ جمهوری آمریکا، روز دوشنبه ۷ فروردین در گردهمایی برای قدردانی از زنان صاحب مشاغل کوچک در کاخ سفید که ساعاتی پس از حمله به مدرسه در نشویل و کشته شدن شش نفر شامل سه کودک برگزار شد، بار دیگر از علاقه‌اش به بستی شکلاتی صحبت کرد. وی گفت: نام من جو بایدن است. من شوهر دکتر جیل بایدن هستم و بستنی شکلاتی جنی را خوردم. پایین آمدم، چون شنیدم اینجا بستنی شکلاتی می‌دهند. در ضمن یخچالی در طبقه بالا پر از بستنی است. فکر می‌کنید که من شوخی می‌کنم، اما شوخی نمی‌کنم. بن چطوری رفیق؟ بن کارتن از بهترین‌های کنگره ایالات متحده است.
نتانیاهو در سخنانش گفت: «اسرائیل دولتی دارای حق حاکمیت بوده و تصمیماتش را بر اساس فشار‌ها از خارج اتخاذ نمی‌کند».
رییس جمهور آمریکا امروز در سخنانی اعلام کرد: تصمیم گرفتیم ۳۱ تانک «آبرامز» را به اوکراین بفرستیم.
رییس جمهور آمریکا امروز در سخنانی اعلام کرد: تصمیم گرفتیم ۳۱ تانک «آبرامز» را به اوکراین بفرستیم.
رئیس جمهور همچنین با اشاره به سخنان سخیف رئیس جمهور آمریکا که همه کشورهای جهان را به وصله شلوار آمریکایی‌ها تشبیه کرده بود، صحبت‌های روسای جمهور امریکا در تحقیر ملت‌ها و دولت‌ها را مسبوق به سابقه دانست
مقام‌های اسرائیلی به سرعت از اظهارات بایدن مبنی بر پایان توافق هسته‌ای استقبال کردند، اما نهاد‌های امنیتی اسرائیلی با احتیاط نسبت به این موضوع از خود واکنش نشان داده اند و سخنان بایدن را صرفا یک لغزش زبانی و نه بیانگر واقعیت تصمیم گیری دولت او قلمداد کرده اند. مقام‌های دولت امریکا به "هاارتص" گفته اند که به نظر می‌رسد علیرغم شرایط چالش برانگیز طی چند ماه آینده چرخشی قابل توجه در مذاکرات هسته‌ای رخ خواهد داد.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: ماجرای ویدیوی ۵۰ روز پیش بایدن درباره برجام / سخنان مقام سابق وزارت خارجه در دوره روحانی درباره روابط و رفتار‌های سیاسی چین با ایران / انتقاد تند نماینده نزدیک به جبهه پایداری از دیدار امیرعبداللهیان و بورل ... را می‌خوانید.
سخنگوی وزارت امور خارجه خطاب به بایدن نوشت: عادت شما ماهی گرفتن از آب‌های گل آلود است. اما یادتان باشد، اینجا ایران است: سرزمین مردان و زنان سرفراز.
وزارت خارجه پاکستان امروز از احضار سفیر آمریکا در این کشور در اعتراض به سخنان «بایدن» پیرامون تسلیحات هسته ای اسلام آباد خبر داد.
رئیس جمهور آمریکا در سخنانی گفت که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه درباره سلاح های هسته ای تاکتیکی شوخی نمی کند.
رئیس جمهور آمریکا در سخنانی گفت که این کشور همه پرسی هایی را که روسیه در مناطق شرق و جنوب اوکراین برای الحاق آنها به خاک خود برگزار کرد، به رسمیت نخواهد شناخت.
آنگلا مرکل صدراعظم سابق آلمان تاکید کرد که سخنان ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه باید جدی گرفته شود.
ما در لحظه‌ای خطرناک‌تر از بحران موشکی کوبا قرار داریم نزدیک‌ترین لحظه‌ای که جنگ سرد به یک جنگ هسته‌ای تمام عیار تبدیل شد. متاسفم که بگویم اما به نظر می‌رسد رئیس جمهور ایالات متحده خطر را درک نمی‌کند یا مسئولیت‌های خود را درک نمی‌کند. سخنان بی‌پروای بایدن کمکی به صلح نیست. اظهارات پوتین نیز وضعیت را بدتر می‌کند.
رئیس جمهور ترکیه امروز در هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل در سخنانی اعلام کرد: باید برای خروج از بحران در اوکراین راه منطقی پیدا کنیم.
بایدن گفت: مردمسالاری از سوی ناباورمندان به انتخابات و خشونت سیاسی، زیر حمله و تهاجم قرار گرفته است. ترامپ و جمهوری خواهان باورمند به بازگرداندن عظمت به آمریکا، نمایندگان گونه‌ای افراط گرایی هستند که اساسی‌ترین بنیاد‌های جمهوری ما را تهدید می‌کنند.
یکی از حاضران در سخنرانی رئیس جمهور آمریکا در ایالت مریلند با سر دادن شعار «بایدن، انتخابات را دزدیدی»، سخنان او را برای لحظاتی قطع کرد.
ایران در سال گذشته بیش از ۲.۴ میلیارد و در یک ماهه اول امسال حدود ۳۰۶ میلیون دلار واردات گندم داشته اما در این لیست، هند که اخیرا اعلام کرده صادرات گندم خود به دنیا را محدود کرده است، دیده نمی شود.
مهاجرانی نوشت: وقتی کشوری اعلام می‌کند که توانایی فنی و علمی تولید سلاح هسته‌ای را داراست؛ این موضع مهم‌ترین درس اخلاقی است که می‌توان به نخست‌وزیر اسراییل و بایدن داد.
یک تحلیل‌گر مسائل بین‌الملل گفت: آنچه که گروسی تکرار می‌کند با مکمل سخنان جوزپ بوررل و تحولات تل‌آویو و تغییر دکترین بایدن در قبال خاورمیانه همگی بصورت همگن پیش می‌روند و نماینده این ادعا هستند که اکنون افکار عمومی آماده پذیرش بازگشت تحریم‌ها علیه ایران، بازگشت پرونده ایران به شورای امنیت و حتی قرار گرفتن این پرونده ذیل فصل هفتم منشور است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ