شماری از فعالان در شهر مونترال کانادا به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد اشغال فلسطین، طی یک راهپیمایی جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و خواستار تحریم صهیونیست‌ها شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هزاران تن از شهروندان اردنی در راهپیمایی گسترده مردمی در پایتخت اردن از مقاومت فلسطین و شهر جنین در برابر اشغالگران حمایت کردند.
نهادهای حقوقی و حامیان ملت فلسطین در نظر دارند راهپیمایی بزرگی را در شهر شیکاگو در محکومیت تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه جنین و در حمایت از ملت فلسطین برگزار کنند.
در آستانه برپایی راهپیمایی «پرچم‌ها» توسط صهیونیست‌های تندرو، رسانه‌های عبری از آماده‌باش و هراس صهیونیست‌ها از احتمال واکنش موشکی گروه‌های مقاومت فلسطینی و آشوب مجدد در شهر قدس خبر دادند.
راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران با حضور پرشور مردم روزه‌دار، مسئولان لشکری و کشوری با شعار محوری «فلسطین محور وحدت جهان اسلام‌؛ قدس در آستانه آزادی» آغاز شد.این مراسم همزمان با تهران، در بیش از یک هزار شهر و روستای کشورمان به طور همزمان برگزار شد
راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران با حضور پرشور مردم روزه‌دار، مسئولان لشکری و کشوری با شعار محوری «فلسطین محور وحدت جهان اسلام‌؛ قدس در آستانه آزادی» آغاز شد.این مراسم همزمان با تهران، در بیش از یک هزار شهر و روستای کشورمان به طور همزمان آغاز شده است.
سازمان تاکسیرانی شهر تهران با بکارگیری ۶۰ دستگاه ون در راهپیمایی روز قدس به شهروندان خدمات‌رسانی می‌کند.
استاندار صعده در راهپیمایی عظیم مردم این شهر، ضمن هشدار به ائتلاف متجاوز سعودی در صورت تداوم تجاوز و محاصره علیه یمن، گفت که رژیم اشغالگر صهیونیستی در تیررس موشک های مبارزان یمنی قرار دارد.
مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ در چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، با حضور پرشور مردم در تهران و سراسر کشور، برگزار شده است. این مراسم به صورت همزمان در بیش از ۱۴۰۰ شهر و بیش از ۳۸ هزار روستای کشور، برگزار گردید.
تربت جام ـ امروز همزمان با سراسر کشور مردم شهر تربت جام و مراکز بخش بوژگان، سمیع آباد، نصرآباد، و روستاهای احمدآباد صولت و رباط سمنگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند.
کاشمر ـ مردم شهید پرور و انقلابی شهرستان کاشمر همزمان با سراسر کشور از پیر و جوان با شوری خاص و در هوای زمستانی در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند.
کاشمر ـ مردم شهید پرور و انقلابی شهرستان کاشمر همزمان با سراسر کشور از پیر و جوان با شوری خاص و در هوای زمستانی در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند.
سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر استان هرمزگان و شهر بندرعباس دقایقی پیش آغاز شد.
مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن، در ۳۸ هزار روستا و ۱۴۰۰ شهر با حضور پرشور مردم آغاز شد.
مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن، در ۳۸ هزار روستا و ۱۴۰۰ شهر با حضور پرشور مردم آغاز شد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در ۱۴۰۰ شهر و ۳۸ هزار روستا برگزار خواهد شد که در تهران این مراسم از ساعت ۹ و نیم صبح آغاز و سخنران آن رئیس‌جمهور است.
ده ها نفر در شهر ملبورن استرالیا در حمایت از ملت فلسطین راهپیمایی و جنایات رژیم صهیونیستی را در اراضی فلسطینی محکوم کردند.
شمار زیادی از مردم افغانستان امروز سه شنبه با برگزاری راهپیمایی گسترده ای در شهر کابل، هتک حرمت مقدسات اسلامی در سوئد را محکوم کردند.
شهر صعده امروز سه شنبه شاهد حضور گسترده مردمی با عنوان وفاداری به خون شهداء به مناسب روز شهید یمن بود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: در پی حرکات هنجار شکنانه اخیر و اهانت معدودی از عناصر خود فروخته به ساحت مقدس قرآن کریم به آتش کشیدن مساجد و هتک حرمت نسبت به حجاب بانوان میهن اسلامی، مردم استان تهران در محکومیت این حرکات مذبوحانه روز جمعه یکم مهرماه بعد از اقامه نماز جمعه در شهر تهران راهپیمایی خواهند کرد و این مراسم از دانشگاه تهران به سوی میدان انقلاب برگزار و در تمامی شهرستان‌های استان تهران نیز صورت می ‌گیرد.
نماینده مردم قائم شهر در مجلس گفت: دشمن از اتحاد و همدلی در میان مسلمانان می ترسد و شیطنت های امروز در پی شکل گیری این اتحاد و همدلی در راهپیمایی اربعین اتفاق افتاده است.
تایباد ـ همزمان با اربعین حسینی (ع) راهپیمایی جاماندگان اربعین در شهر تایباد برگزار شد.
سازمان تاکسیرانی شهر تهران همزمان با برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی و با هدف هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن آن، سرویس‌رسانی در مسیرهای متعددی را در دستور کار قرار می‌دهد.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از اکران‌های فرهنگی با موضوع اربعین حسینی ، برپایی رادیو اربعین در میادین اصلی شهر و اهتزاز پرچم و نصب آثار حجمی در پایتخت خبر داد.
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: در سال‌های گذشته نسبت به سفر اربعین خانواده شهدا فاطمیون و شیعیان افغانستانی توجه به اندازه ای نشده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ