بیش از ۱۰۰ نفر در شهر روتردام در جشن قهرمانی تیم فوتبال فاینورد دستگیر شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت کشور عربستان اعلام کرد که در هفته منتهی به ۹ آگوست، ۱۴ هزار و ۲۴۴ نفر در این کشور به خاطر نقض قوانین اقامت، کار و امنیت مرزی دستگیر شده‌اند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام اعضای باند ۶ نفره سارقان تلفن همراه و دستگیری مالخران حرفه‌ای خبر دادو گفت: در این عملیات‌های پلیسی، بیش از ۱۰۰ دستگاه گوشی مسروقه کشف شد.
زاهدان- فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از دستگیری قاچاقچیان وکشف بیش از ۱۷۰۰ کیلوگرم موادمخدر در مرزهای استان خبر داد.
رشت- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان از دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر و کشف بیش از ۳ کیلوگرم هروئین در شهرستان رشت خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۶۷۴ هزار واحد انواع ارز و دستگیری مدیرعامل یک دفتر هواپیمایی خبرداد.
سرهنگ، ولی پور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران، درباره این زورگیران خشن می‌گوید: با دستور فرماندهی کل مبنی بر برخورد قاطعانه با سارقان به عنف، تیمی از کارآگاهان پلیس با انجام روش‌های نوین در کشف جرم توانستند یک باند ۴ نفره از زورگیران را با بیش از ۱۰۰ مورد سرقت دستگیر کنند.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری فروشنده حرفه‌ای قرص‌های روان گردان در تهران خبر داد.
رئیس پلیس فتا تهران بزرگ به شهروندان توصیه کرد: به هیچ عنوان قبل از دریافت کالا و اطمینان از اصالت و تطابق داشتن با خرید خود، مبلغی به عنوان بیعانه و یا پیش پرداخت برای شخص آگهی دهنده واریز نکنید.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری متهمینی که تحت عنوان فروش لوازم خانگی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کردند خبر داد.
آصفری با اشاره به آمار دانش‌آموزان مسموم شده از ابتدای این موضوع تا روز یکشنبه هفته جاری (۲۱ اسفند) گفت: یک بخشی از مسمومیت ناشی از استفاده از نفتالین و همچنین ماده‌ای به نام برنج بوده است. بخشی از مسائل هم بخاطر شیطنت دانش آموزان بود که زودتر مدارس را تعطیل کنند. بخشی هم هدفمند و با غرض انجام شد (تقریبا بیش از ۱۰۰ نفر در این قضیه دستگیر شدند) که در بین دستگیرشدگان تعدادی دانش آموز بودند که بخاطر شیطنت این کار را انجام داده و با اخذ تعهد آزاد شدند.
وزارت کشور با اعلام شناسایی و بازداشت بیش از ۱۰۰ نفر از عوامل موثر در حوادث اخیر مدارس، اعلام کرد: تعدادی از روی شیطنت یا ماجراجویی و عده‌ای هم با انگیزه‌های معاندانه و با هدف ایجاد رعب و وحشت و ایجاد بدبینی نسبت به نظام وجود دارد.
از زمان اجرای طرح ویژه عملیاتی پلیس برای مبارزه با سرقت تا کنون بیش از ۱۶ هزار سارق و مالخر شناسایی و دستگیر شدند.
سردار غلامرضا رضائیان اظهار داشت: با توجه به نوسانات ارزی و به منظور مقابله با جهش قیمت ارز و تشدید مقابله با اخلالگران بازار، اجرای طرح‌های مقابله هدفمند با دلالان و فروشندگان غیرمجاز بازار ارز به صورت مستمر در دستور کار قرار دارد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از کشف بیش از یک میلیون واحد انواع ارز و دستگیری ۳ اخلالگر ارزی طی ۲۴ ساعت گذشته در کشور خبر داد.
دبیر ستاد حقوق بشر با بیان اینکه تا الان ۹ هزار قبضه سلاح سرد و گرم از اغتشاشگران کشف شده نه اینکه بگوییم از کنار مرز کشف شده بلکه در حین اغتشاشات و برای ورود به اغتشاشات کشف شده و بیش از ۱۰۰ نفر از عوامل وابسته گروه های تروریستی دستگیر شدند که مستقیم در اغتشاشات بودند یا وابسته به گروهک منافقین بودند یا سایر گروه های تروریستی، گفت: در اینستاگرام بیش از یک میلیون پست ایجاد شد و برای فروش سلاح در همین اغتشاشات تبلیغ کردند.
در پی سلسله اقدامات اطلاعاتی و همکاری عملیاتی یگان‌های عمل‌کننده سپاه و فراجا، بیش از 100 نفر از اراذل اوباش و سارقان مسلح و اتباع بیگانه غیرمجاز در زاهدان دستگیر شدند.
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به انهدام باند سلاح و مهمات غیر مجاز در آبادان، از دستگیری دو نفر از این باند و کشف بیش ۶ هزار و ۷۰۰ فشنگ جنگی در این زمینه خبر داد.
تاکور به همراه ناریج بیشنوی ۲۰ ساله که ظاهرا برنامه‌ای به نام بولی بی را ساخته و در آن تصاویر بیش از ۱۰۰ زن مسلمان را بارگذاری کرده بود، دستگیر شد. بالی بی نیز توسط پلاتفرم گیت‌هاب میزبانی می‌شد. در هر دو مورد، هیچ معامله‌ای به صورت واقعی انجام نشده و هدف تحقیر و تنزل زنان مسلمان بود. گفته می‌شود موارد بسیاری از اقدامات این‌چنینی با موج فزاینده ناسیونالیسم هندو در زمان نخست‌وزیری نارندرا مودی مشاهده شده است. البته حزب و دولت متبوع آقای مودی همیشه این ادعا‌ها را رد کرده است.
شیراز _ فرمانده انتظامی فارس از دستگیری ۳ قاچاقچی و کشف یک هزار و ۵۲۷ کیلو و ۷۶۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک خبر داد.
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا درباره وضعیت مرزهای شمال‌غرب کشور، گفت: امنیت در مرزهای غربی کشور برقرار است و در اغتشاشات اخیر بیش از ۱۰۰ نفر از اعضای گروه‌های ضدانقلاب، دموکرات و کومله را دستگیر کردیم.
رئیس پلیس پیشگیری فراجا اقدامات و عملکرد پلیس راه آهن را در ۷ ماهه سال جاری تشریح کرد.
سردار اوصانلو گفت: ما در اغتشاشات اخیر بیش از ۱۰۰ نفر را دستگیر کردیم که عمدتاً وابسته به گروه‌های ضدانقلاب، دموکرات و کومله بودند.
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا درباره وضعیت مرزهای شمال‌غرب کشور، گفت: امنیت در مرزهای غربی کشور برقرار است و در اغتشاشات اخیر بیش از ۱۰۰ نفر از اعضای گروه‌های ضدانقلاب، دموکرات و کومله را دستگیر کردیم.
رئیس پلیس پایتخت گفت: بیش از ۵۰ تا ۱۰۰ تیم موتورسوار برای دستگیری موبایل قاپ ها در خیابان‌های تهران حضور دارند که تحت امر قرارگاه مبارزه با موبایل قاپی هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ