زاهدان- فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از دستگیری قاچاقچیان وکشف بیش از ۱۷۰۰ کیلوگرم موادمخدر در مرزهای استان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از اجرای طرح‌های امنیت محله محور، دستگیری قاچاقچیان و خرده فروشان موادمخدر و معتادین متجاهر محلات شهر تهران طی ۱۰ روز گذشته خبر داد.
در عملیات ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان ۳ نفر سوداگر مرگ دستگیر و ۵۶۰ کیلوگرم مواد افیونی، تعداد سه قبضه سلاح و مقادیری مهمات جنگی و ۲ دستگاه خودرو کشف و ضبط شد.
اصفهان- جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۷۳ قاچاقچی عمده و کشف ۶ تُن و ۵۰۰ کیلو انواع مواد مخدر در مدت سه ماهه سال جاری توسط ماموران این فرماندهی خبر داد.
رشت- رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر گیلان از دستگیری یک قاچاقچی و کشف بیش از ۲۱ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در شهرستان رودسر خبر داد.
رشت- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان از دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر و کشف بیش از ۳ کیلوگرم هروئین در شهرستان رشت خبر داد.
فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور از دستگیری ۸ نفر از قاچاقچیان ارز خبر داد و گفت: در مجموع بیش از ۲۰۰ هزار دلار و ارزهای خارجی دیگر از قاچاقچیان کشف شد.
جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف بیش از ۸۱ کیلو تریاک از یک دستگاه خودروی مزدا در بزرگراه آزادگان خبر داد و گفت: در این عملیات، یک قاچاقچی سابقه دار دستگیر شد.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری یک نفر قاچاقچی مواد مخدر و کشف ۱۰۱ کیلو تریاک در محور قم_تهران، خبرداد.
جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف بیش از ۱۱۶ کیلو حشیش در بزرگراه آزادگان تهران خبر داد و گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر شده است.
جانشین پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از دستگیری باند ۴ نفره از قاچاقچیان مواد مخدر و کشف ۹ کیلو و ۱۹۵ گرم انواع مواد روانگردان خبر داد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف ۳۰۲ کیلوگرم تریاک در بزرگراه آزادگان خبر داد و گفت: در این عملیات، پنج قاچاقچی سابقه دار دستگیر شدند.
فرمانده پلیس فرودگاه‌های پلیس پیشگیری فراجا از دستگیری ۶ نفر از قاچاقچیان ارز و کشف و ضبط ۱۱۸ میلیارد و ۱۶۴ میلیون ریال ارز توسط کارکنان این پلیس خبر داد.
فرمانده مرزبانی فراجا از کشف ۷۷ قبضه سلاح جنگی و شکاری در مرزهای استان آذربایجان غربی خبر داد.
فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری یک قاچاقچی و کشف محموله سلاح کلت کمری توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی در شهرستان شوش خبر داد.
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری یک قاچاقچی و کشف محموله سلاح کلت کمری توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی در شهرستان شوش خبر داد.
فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری یک قاچاقچی مهمات و کشف یک هزار و ۸۵۰ عدد انواع فشنگ جنگی در شهرستان اهواز خبر داد.
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری یک قاچاقچی مهمات و کشف یک هزار و ۸۵۰ عدد انواع فشنگ جنگی در شهرستان اهواز خبر داد.
شیراز _ فرمانده انتظامی فارس از دستگیری ۳ قاچاقچی و کشف یک هزار و ۵۲۷ کیلو و ۷۶۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری فراجا اقدامات و عملکرد پلیس راه آهن را در ۷ ماهه سال جاری تشریح کرد.
تبریز- جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی با اشاره به شناسایی و دستگیری قاچاقچی اسلحه جنگی در تبریز، از کشف ۱۲ قبضه کلت کمری و یک قبضه اسحله وینچستر به همراه مهمات جنگی خبر داد.
فرمانده پلیس فرودگاه‌های پلیس پیشگیری انتظامی کشور از کشف انواع ارز و طلای قاچاق به ارزش ۷۳ میلیارد ریال و دستگیری قاچاقچیان در طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز خبرداد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۱۵ قلم اشیای عتیقه گفت: قدمت این اشیاء به ۳۰۰۰ سال پیش می‌رسد.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به دستگیری زوج قاچاقچی در ایست و بازرسی شهرستان رودبار گفت: ۵۱ کیلوگرم مواد مخدر از این زوج کشف و ضبط شد.
رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارقان پروژه‌های ساختمانی، قاچاقچیان مانیتور و موبایل‌قاپ تکرو و کشف یک قبضه سلاح کلت کمری و تعداد ۲۷ عدد فشنگ جنگی در شمال شهر تهران خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ