رئیس پلیس پایتخت گفت: بیش از ۵۰ تا ۱۰۰ تیم موتورسوار برای دستگیری موبایل قاپ ها در خیابان‌های تهران حضور دارند که تحت امر قرارگاه مبارزه با موبایل قاپی هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پورتو در حضور ملی‌پوش ایرانی خود به برتری مقابل فارنسی رسید.
رئیس مجلس در جلسه‌ای با حضور وزیر جهاد کشاورزی درباره وضعیت بازار مرغ گفت: قیمت مرغ به ۱۰۰ هزار تومان رسیده و مردم مرغ در بازار پیدا نمی‌کنند. این مسئله پیش از اینکه مشکل پول و نقدینگی باشد، دقیقاً مشکل مدیریتی و عدم تنظیم‌گری در زنجیره کار است که حداقل این موارد نباید تکرار شود.
مدافع راست لژیونر تیم ایران در نخستین بازی پیش‌فصل دینامو زاگرب حضور نداشت.
سال ۱۹۸۴ در چنین روزی (۵ می) فینال کوپا دل‌ری بین دو تیم بارسلونا و اتلتیک بیلبائو در استادیوم سانتیاگو برنابئو در حضور ۱۰۰ هزار تماشاگر برگزار شد که در نهایت بیلبائو موفق شد با یک گل جام قهرمانی را بالای سر ببرد.
اهواز- مسئول بسیج رسانه خوزستان با اشاره به حضور رئیس جمهور و جمعی از اعضای هیأت دولت سیزدهم در استان گفت: بیش از یکصد رسانه استانی و محلی این سفر را پوشش خبری و تصویری می‌دهند.
درب ورودی کمپ زنده یاد ناصر حجازی از حدود ساعت ۱۳ امروز پذیرای جمعی از هواداران استقلال بود. گروهی از دختران و پسران استقلالی برای اتمام حجت کردن با بازیکنان محبوب‌شان همچنین گرفتن عکس یادگاری به مقابل کمپ رفته و منتظر حضور بازیکنان این تیم بودند.
یکصدمین دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس مثل همه دیدارهای گذشته این دو تیم بدون حضور بانوان برگزار خواهد شد.
نیروهای طالبان در شهر هرات شبانه تفتیش انجام می‌دهند و کسانی که در نماز جماعت شرکت نکنند را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند.
مراسم قرعه کشی طرح بزرگ پیش فروش محصولات ایران خودرو با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش این شرکت برگزار شد.
دومین دوره مسابقات فیتنس چلنج بانوان، قهرمانی باشگاه‌های کشور و انتخابی تیم ملی به مناسبت یادواره ۶۵۴۴ شهید استان لرستان و دهه مبارکه فجر به میزبانی شهرستان خرم آباد با حضور۱۲۰ ورزشکار از ۱۷ استان در ۴ رده سنی برگزارشد.
با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش بیش از ۱۰۰ خودروی فوق سنگین تانکبر تاکتیکی و نفربر به ناوگان ترابری و تحرک نیروی زمینی ارتش ملحق شد.
با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش بیش از ۱۰۰ خودروی فوق سنگین تانکبر تاکتیکی و نفربر به ناوگان ترابری و تحرک نیروی زمینی ارتش ملحق شد.
۱۷ بازیکن با رنکینگ زیر ۱۰۰ جهان در مسابقات بین‌المللی بدمینتون جام فجر حضور خواهند داشت.
رئیس سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از برگزاری نمایشگاه مد و لباس اسلامی و ایرانی توسط این سازمان خبر داد.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس از ارائه خدمات پزشکی رایگان از سوی «قرارگاه جهادی الکفیل» با حضور ۱۰۰ پزشک در آبادان خبر داد.
تیم ملی با تمام توان و تمرکز بالای کادر فنی و تلاش بازیکنان مهیای حضور در جام جهانی است و اینگونه شایعات نه تنها خللی در روند این آماده سازی به وجود نخواهد اورد بلکه عزم جدی ملی پوشان را ۱۰۰ چندان خواهد کرد
سخنگوی وزارت صمت گفت: ۶۵ شرکت روسی در قالب هیأت ۱۰۰ نفره مذاکرات خود را از فردا در تهران به مدت سه روز آغاز می‌کنند.
دبیر نمایشگاه ایران‌نانو ۱۴۰۱ از حضور تجار و سرمایه گذاران خارجی ۱۰ کشور در سیزدهمین دوره‌ نمایشگاه نانو خبر داد و گفت:امسال بیش از ۱۰۰ محصول جدید نانویی تایید شده ارائه می شوند.
به نظر می‌رسد حضور تماشاگران در بازی‌های لیگ برتر ۱۰۰ درصدی شده است و باشگاه‌ها دیگر با مشکل محدودیت برای فروش بلیط به تماشاگران مواجه نیستند.
مدیرعامل نساجی مازندران معتقد است باید تمام تیم ها از حضور ۱۰۰ درصدی هواداران خود بهره ببرند.
مراسم تقدیر از ۱۰۰ فعال رسانه‌های ورزشی با حضور جمعی از پیشکسوتان و خبرنگاران و عکاسان ورزشی برگزار شد.
سمیر اوغلو سیاستمدار عراقی که از اقلیت ترکمن در این کشور است، جزئیاتی از حضور نظامی ترکیه در خاک عراق ارائه کرد.
صفحه رسمی جام جهانی در فاصله ۱۰۰ روز تا شروع این مسابقات، پوستری با تصویر ۱۰۰ ستاره دنیای فوتبال منتشر کرد که مهدی طارمی، سردار آزمون و علیرضا جهانبخش از تیم ملی ایران هم در آن حضور دارند.
در این روش، فرد کلاهبردار با جعل عنوان مجری یک برنامه رادیویی با شاکی تماس برقرار و عنوان می‌کند که شما برنده مبلغ ۵۰ میلیون ریال وجه نقد شده اید، شماره کارت بانکی و کدی که در پیامک برای شما ارسال می‌شود را اعلام تا هدیه را برای شما واریز کنیم که پس از بازگو کردن شماره کارت و کد پیامکی توسط شاکی، مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال از حساب وی کسر می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ