سردار اوصانلو گفت: ما در اغتشاشات اخیر بیش از ۱۰۰ نفر را دستگیر کردیم که عمدتاً وابسته به گروه‌های ضدانقلاب، دموکرات و کومله بودند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر انتظارات به حق فرمانده معظم کل قوا از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه می‌تواند پیشرفت ۱۰۰ برابری داشته باشد و این دور از دسترس نیست.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: سپاه باید در مشکلاتی که مردم در اقصی نقاط کشور دارند، پناهگاه همه مردم باشد و مشکلات آن‌ها را مطالعه، مطالبه و پیگیری کند.
پیش از دوران همه‌گیری کرونا، اعضای مجمع عالی فرماندهان و مسئولان سپاه همزمان با برگزاری نشست سالیانه خود با رهبر انقلاب دیدار داشتند و آخرین دیدار در مهرماه ۱۳۹۸ با حضور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شده بود.
پیش از دوران همه‌گیری کرونا اعضای مجمع عالی فرماندهان و مسئولان سپاه همزمان با برگزاری نشست سالیانه خود با رهبر انقلاب دیدار داشتند و آخرین دیدار در مهرماه ۱۳۹۸ با حضور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شده بود.
رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه یکی از بخش‌های مهم فعالیت دشمن، مخدوش کردن چهره سپاه است‌، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بزرگترین سازمان ضد تروریستی در همه‌ دنیاست.
رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه یکی از بخش‌های مهم فعالیت دشمن، مخدوش کردن چهره سپاه است‌، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بزرگترین سازمان ضد تروریستی در همه‌ دنیاست.
معاون روابط کل سپاه گفت: نیروی زمینی سپاه همواره چند گام جلوتر از طراحان ایجاد نا امنی در ایران بوده و این هم بواسطه اقداماتی بوده که در ۱۰ سال اخیر در این نیرو انجام شده است.
عامل اصلی جذب گروهک منافقین در استان‌های گلستان و مازندران دستگیر شد
عامل اصلی جذب گروهک منافقین در استان‌های گلستان و مازندران دستگیر شد
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با گرامیداشت سی و چهارمین سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، این نهاد را پاسدار آرمان‌های امام راحل دانست.
کلیه، مغز استخوان و یک‌چهارم کبد و هر چیز دیگر در بدن انسان زنده را که بشود پیوند زد می‌توان از ۱۰۰ میلیون تومان تا یک میلیارد تومان در بازار سیاه اهدای اعضا، خرید و فروش کرد.
بازار سیاه بلیت دربی ۱۰۰: فعلا یک و نیم میلیون!
با پایان فروش قانونی بلیت‌های دربی ۱۰۰ بین پرسپولیس و استقلال، شروع فروش در بازار سیاه آن آغاز شد!
با پایان فروش قانونی بلیت‌های اندک دربی صدم، شروع فروش در بازار سیاه آن آغاز شد!
استفاده‌کنندگان از پایانه‌های فروشگاهی (POS) و درگاه‌های پرداختی اینترنتی (IPG) بانک سپه می‌توانند تسهیلات ۱۰۰ میلیون تا ۵۰ میلیارد ریالی تسهیلات در قالب طرح «کاراسان» دریافت کنند.
در پی سلسله اقدامات اطلاعاتی و همکاری عملیاتی یگان‌های عمل‌کننده سپاه و فراجا، بیش از 100 نفر از اراذل اوباش و سارقان مسلح و اتباع بیگانه غیرمجاز در زاهدان دستگیر شدند.
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با اشاره به تلاش دشمن برای سیاه جلوه دادن وضعیت زنان در ایران، گفت: زنان ایرانی در حوزه‌های مختلفی مانند عرصه‌های علمی و ورزشی بسیار توانمند هستند.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا امروز به آزمایش موفقیت‌ آمیز موشک ماهواره‌ بر «قائم ۱۰۰» از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی واکنش نشان داد.
منابع صهیونیستی در گزارش هایی از ارسال موفق موشک ماهواره‌بر قائم ۱۰۰ از سوی نیروی هوا فضای سپاه پاسداران، به شدت ابراز نگرانی کردند.
ماهواره‌بر زیرمداری قائم ۱۰۰ توسط نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پرتاب شد.
ماهواره‌بر زیرمداری قائم ۱۰۰ توسط نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پرتاب شد.
شما می‌توانید با انجام چند ترفند ساده مقدار قابل توجهی از کالری را از میزان روزانه خود حذف کنید. برای مثال، در مورد قهوه به جای قهوه‌های شیری مانند لاته و قهوه‌های سفید با خوردن قهوه سیاه با مقداری شیر حدود ۱۰۰ کالری صرفه جویی کنید.
معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در میان پستانداران گونه‌هایی مانند یوزپلنگ، خرس سیاه، گورخر ایرانی، گوزن زرد ایرانی، پلنگ، شوکا، روباه ترکمنی، گربه پالاس، گربه شنی، فک خزری، گاو دریایی، انواع دلفین‌ها و انواع نهنگ‌ها گونه‌های در خطر انقراض قرار دارند.
«محمد آروین» مدرس و مشاور پرورش حشرات گفت: مزرعه سوسک، جیرجیرک، مگس خانگی، مگس سرباز سیاه، میل ورم، کرم ابریشم و خرخاکی دارم و به طور متوسط روزی ۲۰ مشتری دارم که از نقاط مختلف کشور تماس می‌گیرند و حشره می‌خواهند، یکی ۱۰۰ کیلو ملخ، یکی ۲۰ کیلو جیرجیرک، یکی ۱۰ کیلو سوسک حمام و ... سفارش می‌دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ