سرهنگ، ولی پور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران، درباره این زورگیران خشن می‌گوید: با دستور فرماندهی کل مبنی بر برخورد قاطعانه با سارقان به عنف، تیمی از کارآگاهان پلیس با انجام روش‌های نوین در کشف جرم توانستند یک باند ۴ نفره از زورگیران را با بیش از ۱۰۰ مورد سرقت دستگیر کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سردسته این باند حرفه‌ای، یک مرد سابقه‌دار است که بار‌ها به جرم‌های مختلف به زندان رفته است. او آخرین بار وقتی از زندان آزاد شد می‌خواست خودش رئیس باشد و به بقیه دستور بدهد. برای همین دزدان را دور خودش جمع و خلاف‌ها را یکی‌یکی لیست کرد و نقشه‌هایشان را به اجرا درآورد. او برای اینکه سهم اعضای گروهش را درست‌ودقیق پرداخت کند، وظیفه هرکدام از اعضا و نحوه خلافکاری‌هایشان را در یک دفترچه ثبت کرده بود
گانگستر مخوف معروف به «پلنگ سیاه» پس از دستبرد مسلحانه به یک طلافروشی در باخرز به مدت ۸ سال در زندان به سر برد و پس از آزادی از زندان در سال ۹۲ فردی را در تربت جام به رگبار بست و سپس در اردیبهشت سال ۹۷ دو جوان را در اطراف میدان تلویزیون مشهد با شلیک گلوله به قتل رساند و چند روز بعد توسط کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی در حالی دستگیر شد که به تبهکاری‌های دیگری نیز اعتراف کرد.
ماجرای تبهکاری‌های گانگستر مخوف که مدعی بود به «آدم‌کشی اعتیاد دارد!» از سال‌ها قبل زمانی آغاز شد که او به جرم دستبرد مسلحانه به یک طلافروشی در شهرستان باخرز، دستگیر و روانه زندان شد. این تبهکار خطرناک که حالا به «پلنگ سیاه» معروف شده بود ۸ سال بعد از زندان بیرون آمد، اما این بار مسیر آدم‌کشی را در پیش گرفت و اولین جنایت خود را با همدستی یک جوان موتورسوار در تربت جام رقم زد و مرد ۴۵ ساله‌ای را با اسلحه کلاشینکف به رگبار بست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ