آصفری با اشاره به آمار دانش‌آموزان مسموم شده از ابتدای این موضوع تا روز یکشنبه هفته جاری (۲۱ اسفند) گفت: یک بخشی از مسمومیت ناشی از استفاده از نفتالین و همچنین ماده‌ای به نام برنج بوده است. بخشی از مسائل هم بخاطر شیطنت دانش آموزان بود که زودتر مدارس را تعطیل کنند. بخشی هم هدفمند و با غرض انجام شد (تقریبا بیش از ۱۰۰ نفر در این قضیه دستگیر شدند) که در بین دستگیرشدگان تعدادی دانش آموز بودند که بخاطر شیطنت این کار را انجام داده و با اخذ تعهد آزاد شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده چابهار از گردش مالی بازار فیلترشکن ها روایت کرد و با کنایه به دولت گفت: نمی شود ما و رییس جمهور به دنبال تیک آبی در اینستاگرام و توئیتر باشیم و در این فضا فعالیت کنیم و بعد برای مردم محدودیت ایجاد کنیم.
کوچکی نژاد بیان کرد: همه دولت‌ها از نمایندگان می‌خواستند موازین انتخابات را رعایت کنند که نمایندگان همکاری لازم را داشتند، اما این بار بخشنامه تند معاون سیاسی وزارت کشور شرایط را بهم ریخت.
روایتی از تصادف بهزاد نبوی با خودرو فامیل یک نماینده مجلس را در این مطلب بخوانید.
یکی از دلایل رد صلاحیت بنده برای مجلس یازدهم پیگیری پرونده اوقاف بود. بنده یک چوب کبریت را هم به اوقاف نمی‌دهم چه برسد به اموال دیگر و هر کسی از نزدیکان من اینکار را کند، من قطعا جلوی او را خواهم گرفت. وقف نجات‌دهنده کشور اسلامی‌است چیزی در ایران اتفاق می‌افتد اسمش وقف نیست! یکسری انسان‌های نا صالحی هستند که با اجتهادهای شخصی آبرویی برای سازمان اوقاف نگذاشتند.
در روز‌های اخیر ماجرای واگذاری موقوفه امینی‌ها در قزوین به عروس حجت الاسلام خاموشی، رئیس سازمان اوقاف در سرخط خبر‌های ایران قرار گرفته. موقوفه‌ای با ۱۵۰ هکتار زمین و یک دادمداری هزار رأسی که قیمت اجاره ماهانه آن تنها یک میلیون تومان تعیین شده است.
بیگی، نماینده تبریز و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: با شرکت واگذارکننده‌ی شاسی‌بلند به نمایندگان تماس گرفتم، صدای مرغ و خروس می‌آمد!
رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس درباره لزوم رعایت حجاب و عفاف گفت: کسی در این موضوع شک ندارد ولی راه‌های رسیدن به آن باید کاملا علمی، منطقی، شرعی وعقلی باشد. نمی‌شود که هر کسی بدون توجه به شرایط شرعی و عرفی و الزامات، به امر به معروف و نهی از منکر بپردازد؛ یکی با چوب دستی و دیگری با سطل ماست و آن یکی با باتوم.
افشاگری جلال رشیدی کوچی نماینده مجلس درباره استخدام‌های سفارشی در شرکت‌های خودروسازی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
محمد خوش‌چهره، اقتصاددان و نماینده پیشین مجلس گفت: در دوران آقای روحانی نیز، فقط در سال های پایانی دیدیم که یک درکی از جنگ اقتصادی پیدا کردند. در مورد دولت آقای رییسی نیز به صراحت می گویم علی رغم اینکه از ابتدا به جنگ اقتصادی اشاره کردند، تاکنون درک درستی از مساله نداشته اند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: جداسازی صف معترضان از کسانی که به دنبال جنایت و ظلم بودند بسیار حائز اهمیت است.
نماینده مردم ملایر در مجلس با بیان اینکه فعلاً گزارش علمی- امنیتی در راستای مسمومیت دانش آموزان منتشر نشده است، گفت: کمیسیون‌های امنیت و بهداشت مجلس مجدانه پیگیر موضوع هستند و تلاش می‌کنیم که نگرانی و ناراحتی به مشکلات مردم اضافه نشود.
نطق محمودزاده، نماینده مجلس علیه دولت: مردم از عملکرد تعدادی از مسئولین اصلا رضایت ندارند/ به رئیسی درباره احتمال تورم سه رقمی هشدار داده شد؛ آیا به این هشدار‌ها گوش داده شد؟/ به دلیل کارشکنی‌های روسیه، برجام احیا نشد
باید انجام هرگونه ایست و بازرسی در جاده‌ها با رعایت حرمت مردم و با خودروی پلیس و لباس رسمی پلیس باشد تا مردم از دیدن پلیس احساس امنیت کنند. در ماجرای اخیر خودرویی که قصد توقف ماشین‌ها و ایست و بازرسی در جاده را داشته، خودروی شخصی و عناصر آن با لباس شخصی بوده اند.
نماینده مجلس: باید انجام هرگونه ایست و بازرسی در جاده‌ها با رعایت حرمت مردم و با خودروی پلیس و لباس رسمی پلیس باشد تا مردم از دیدن پلیس احساس امنیت کنند. در ماجرای اخیر خودرویی که قصد توقف ماشین‌ها و ایست و بازرسی در جاده را داشته، خودروی شخصی و عناصر آن با لباس شخصی بوده اند.
نماینده مجلس: باید انجام هرگونه ایست و بازرسی در جاده‌ها با رعایت حرمت مردم و با خودروی پلیس و لباس رسمی پلیس باشد تا مردم از دیدن پلیس احساس امنیت کنند. در ماجرای اخیر خودرویی که قصد توقف ماشین‌ها و ایست و بازرسی در جاده را داشته، خودروی شخصی و عناصر آن با لباس شخصی بوده اند.
چه توجیهی دارد کارمندی که از نظام حقوق می‌گیرد حجاب را رعایت نکند. هر رئیسی که در اداره، شرکت و در موسسه‌ای که از نظام حقوق می‌گیرد کوتاهی کرد و در بحث هنجار‌ها قصور کرد او را عزل کنید.
چه توجیهی دارد کارمندی که از نظام حقوق می‌گیرد حجاب را رعایت نکند. هر رئیسی که در اداره، شرکت و در موسسه‌ای که از نظام حقوق می‌گیرد کوتاهی کرد و در بحث هنجار‌ها قصور کرد او را عزل کنید.
او از زمانی که مصدق نماینده مجلس بود، طرفدار اندیشه‌های سیاسی‌اش بود و او را از معدود افرادی می‌دانست که می‌توانند رسالت خود را برای حفظ کشور ایفا کنند. محمد مصدق بعد از نخست وزیر شدن، فاطمی را به عنوان معاون سیاسی خود معرفی کرد.
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس گفت: مرکز وکلای دادگستری باید قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار را مدنظر داشته باشد و نیازی به برگزاری مصاحبه علمی از داوطلبان است.
به تحقیق من، فشار رسانه‌ای موجب می‌شود موسوی نماینده مجلس خلاف وعده، علت اصلی فوت را اعلام کند. و درنهایت با اعلام و پافشاری علی دایی مبنی بر کشته شدن اسرا، اوضاع تشدید می‌شود.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس افزود: یکی از خبرگزاری‌ها پایش کرده است که شبکه‌های رسانه‌ای بیگانه در ۲۰ روز اول ۱۷ هزار دروغ مخابره کردند. ابزار اصلی آنها دروغ است و این‌ها را باور نکنید.
رییس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی روایات منتشر شده از معاون اول دولت روحانی درباره تصمیمات اقتصادی در دولت قبل را تایید کرد و گفت: نظراتم خیلی با نقطه نظرات آقای جهانگیری نزدیک است و با ایشان هم عقیده هستم.
فلاحت پیشه گفت: ۱۰ نفر از نمایندگان مجلس دهم، تاوان یک سوال از وزیر کشور را دادند؛ من یکی از این ۱۰ نماینده بودم. ما از وزیر کشور این پرسش را طرح کردیم، چرا مسائل سال ۹۸ به گونه‌ای مدیریت نشد که این اندازه خسارت متوجه مردم و کشور نشود. ما به دنبال ابعاد پنهان موضوع بودیم. اما هرگز اجازه داده نشد وزیر کشور به مجلس دهم بیاید.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نوشت: با توجه به آخرین گزارش‌های دریافتی از مذاکرات وین، متاسفانه پیش‌نویس توافق احیای برجام همچنان با سیاست قطعی کشور فاصله زیادی دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ