رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری فروشنده حرفه‌ای قرص‌های روان گردان در تهران خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: با تلاش مأموران این پلیس بیش از ۲۴ هزار عدد لوازم آشپرخانه قاچاق به ارزش بیش از ۵۰ میلیارد ریال در ۴ باب سوله یک انبار کالا در جنوب تهران کشف شد.
دادستان کل کشور گفت: بیش از ۲۴ هزار حساب مشکوک به قمار کشف شده است.
مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد گفت: ماموران کلانتری طرق مشهد یک باند حرفه‌ای قاچاق سوخت به استان‌های جنوبی کشور را متلاشی و بیش از ۸۰ هزار لیتر گازوئیل را کشف و ضبط کردند.
یک تیم تحقیقاتی در دانشگاه کوردوبا اسپانیا برای اولین بار موفق شد ترکیب یک عطر متعلق به زمان روم باستان با قدمت بیش از ۲ هزار سال را در یک کوزه خاکستر قدیمی شناسایی کنند.
رشت- سرپرست پلیس امنیت اقتصادی گیلان با اشاره به توقیف شوتی‌های حامل نوشیدنی قاچاق در بندرانزلی گفت: این خودروها حامل بیش از ۶ هزار و ۷۰۰ قوطی نوشیدنی انرژی‌زا قاچاق بودند.
فرمانده پلیس فرودگاه های کشور از کشف بیش از ۲۸ هزار عدد قرص ترامادول در فرودگاه حضرت امام (ره) خبر داد.
فرمانده پایگاه دریابانی بوشهر از توقیف یک شناور باری توسط مرزبانان بوشهری در بندر عامری خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۵۵ هزار لیترسوخت خارج از شبکه خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ، از کشف بیش از ۱۵ هزار عدد بلورجات قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ، از کشف بیش از ۱۵ هزار عدد بلورجات قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند.
رودبار- فرمانده انتظامی رودبار از کشف بیش از ۳ هزار قطعه مرغ زنده فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد و گفت: در این راستا متهم ۴۰ ساله دستگیر و با تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.
مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد گفت: ۲۲۷ هزار عدد مواد آتشزا و هزار و ۵۰۰ کیلوگرم مواد مورد نیاز برای ساخت نارنجک دستی در مشهد کشف و ضبط شد.
متهم با ۴۳۸ شخص که ارز مسافرتی دریافت نموده اند مراودات مالی داشته و بیش از ۸۷۱ هزار یورو از صرافی‌ها ارز مسافرتی دریافت کرده است.
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران از کشف ۱۴ هزار عدد مواد محترقه از یک اغذیه فروشی در محله شوش تهران خبر داد
مشهد _ فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: ۷۶ هزار و ۳۱۴ لیتر سوخت قاچاق طی ۴۸ ساعت گذشته در پایانه مرزی دوغارون این استان کشف و ضبط شد.
مشهد ـ فرمانده مرزبانی خراسان رضوی از کشف ۳۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در حوزه استحفاظی هنگ مرزی تایباد خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی فراجا گفت: با اجرای طرح ۲ مرحله ای عملیات در پاتوق های عرضه مدارک جعلی در سراسر کشور منجر به کشف بیش از ۱۵ هزار فقره انواع اسناد جعلی رسمی، غیر رسمی و اقلام تقلبی شد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان از کشف انواع کالای قاچاق در عملیات مأموران اداره مبارزه باقاچاق کالا و ارز پلیس خبر داد.
مشهد ـ فرمانده انتظامی بجستان گفت: ۷۱ هزار لیتر و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق با تلاش مأموران انتظامی در این شهرستان جنوبی خراسان رضوی کشف شد.
سخنگوی فراجا از کشف بیش از ۲۹ هزار قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز از ابتدای سال جاری تاکنون در کشور خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از کشف بیش از ۲ هزار قرص متادون در جنوب تهران خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در این مرحله از اجرای طرح ۶۲ فروشنده غیرمجاز ارز را در پایانه‌های مرزی مهران، شلمچه و چذابه شناسایی و میزان بیش از ۴۶ میلیون دینار عراقی به همراه شش دستگاه خودروی سواری بنز، ۲۷۰ هزار عدد محموله دارویی، ۱۱ دستگاه تلفن همراه و سه هزار لیتر سوخت قاچاق کشف کردند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ، از کشف ۱۰ هزار عدد لوازم یدکی و مصرفی و ۲۰۰۰ لیتر روغن موتور و گریس خودرو، به ارزش بیش از ۲۰ میلیارد ریال خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ، از کشف ۱۰ هزار عدد لوازم یدکی و مصرفی و ۲۰۰۰ لیتر روغن موتور و گریس خودرو، به ارزش بیش از ۲۰ میلیارد ریال خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ