طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف کشور حوادثی رخ داده که ماموران انتظامی در آن نقش افرینی کردند،در این بسته خبری آن ها را مرور می کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری راننده یک دستگاه خودروی کامیونت خبر داد که از انباری ساختمان‌های مسکونی سرقت می‌کرد.
قاچاق کالا دارای مضرات بسیاری برای اقتصاد داخلی کشور است قاچاق کالا می‌تواند کارخانه‌های داخلی را به تعطیلی کشانده و عده کثیری از نیروی کار را بیکار کند.
سرخه- فرمانده انتظامی سرخه از توقیف محموله یک میلیارد ریالی مرغ زنده در این شهرستان خبر داد و گفت: ۸۰۰ قطعه مرغ زنده در پاسگاه افتر کشف و ضبط شد.
فرمانده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از کشف یک تن و ۳۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر توسط مرزداران استان سیستان و بلوچستان خبر داد.
بوشهر- فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک شناور با کشف محموله ۳۵۰ میلیارد ریالی کالای قاچاق در بوشهر خبر داد.
فرمانده انتظامی استان کرمان از توقیف ۲ دستگاه خودرو سواری و کشف ۷۶۴ کیلوگرم تریاک در عملیات ضربتی پلیس شهرستان بم خبر داد
سمنان- رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان سمنان از توقیف یک دستگاه خودرو با محموله بیش از ۳۳۰ هزار نخ سیگار در این استان خبر داد.
طی ۲۴ ساعت گذشته در استان‌هایی مختلف کشور حوادثی رخ داده از کشف لوازم قاچاق و واکسن تا توقیف ماینرهای غیرمجاز که مأموران نیروی انتظامی در کشف آن نقش آفرینی کرده‌اند.
اهواز- فرمانده مرزبانی خوزستان از توقیف ۶ دستگاه تریلر سردخانه دار حاوی ۷۰ تن مرغ منجمد قاچاق توسط مرزبانان خرمشهر در مرز شلمچه خبر داد.
مراغه- فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف ۶۸ رأس بز قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.
فرمانده یگان امداد تهران بزرگ از کشف ۶۶ دستگاه خودرو و موتور سیکلت مسروقه و تحت تعقیب طی شبانه روز گذشته خبرداد.
اهواز- فرمانده مرزبانی خوزستان از توقیف محموله کولرهای اسپلیت در ماهشهر به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از کشف ۱۰ تن خشکبار قاچاق به ارزش ۲۵ میلیارد ریال در یک انبار کالا در جنوب تهران خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف یک محموله کالای قاچاق به ارزش ۳۰ میلیارد ریال خبر داد.
شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود از کشف محموله ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق کالا در شاهرود خبر داد و گفت: در این راستا کامیون حاوی کالای قاچاق توقیف شد.
فرمانده مرزبانی انتظامی کشور از توقیف ۵ فروند شناور و کشف ۱۹ عدد مشک ماری شکل حامل ۹۶۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در آب‌های خلیج فارس خبر داد.
فرمانده مرزبانی انتظامی کشور از توقیف ۵ فروند شناور و کشف ۱۹ عدد مشک ماری شکل حامل ۹۶۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در آب‌های خلیج فارس خبر داد.
در حالی که فرمانده پایگاه دریایی امام علی (ع) چابهار از کشف و توقیف یک فروند شناور متخلف حامل محموله مواد مخدر از نوع تریاک به وزن تقریبی یک تن با اشراف اطلاعاتی و رصد مستمر خبر داده بود، رئیس کل دادگستری هرمزگان نیز از توقیف یک شناور حامل ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط نیروی دریایی سپاه خبر داد.
فرمانده پایگاه دریایی امام علی (ع) چابهار گفت: یک فروند شناور متخلف حامل محموله مواد مخدر از نوع تریاک به وزن تقریبی یک تن با اشراف اطلاعاتی و رصد مستمر کشف و توقیف کردند.
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان از توقیف یک محموله قاچاق به ارزش ۷۹ میلیارد و ۴۷۰ میلیون ریال در شهرستان اندیمشک و دستگیری یک قاچاقچی خبر داد.
رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: پس از رصد تحرکات عناصر عمده و قاچاقچیان کلان مواد مخدر مأموران انتظامی شهرستان جاسک از انتقال محموله مواد مخدر به وسیله یک دستگاه کامیون متعلق به سوداگران مرگ باخبر شدند و پس از تعقیب و گریز این کامیون، ضمن توقیف آن در بازرسی به عمل آمده، ۹۶۲ کیلوگرم ماده مخدر از نوع هروئین را که به صورت کاملا ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف و ضبط کردند که بنابر اعلام ضابطین این میزان کشفیات در ۱۰ سال گذشته در سطح استان هرمزگان بی سابقه است.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف ۹۹۱ عدد لوازم یدکی و قطعات خودرو قاچاق در جنوب تهران خبر داد.
سنتکام (فرماندهی مرکزی نیرو‌های آمریکا در غرب آسیا) در بیانیه‌ای مدعی شد گارد ساحلی و ناوگان پنجم نیروی دریایی این کشور، هفته پیش، محموله‌ای از مواد شیمیایی متعلق به ایران را که در راه یمن بود، توقیف کرده است که محموله کشف شده برای تولید مواد منفجره و مهمات به کار می‌رود.
۲ نفر از اعضای مسلح این تیم قاچاقچی به همراه شناور متخلف با حکم مقام قضایی در اسکله ناوتیپ۴۱۲ ذوالفقار منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه در توقیف هستند و محموله ضبط شده مواد مخدر پس از صورت جلسه به ضابط قضایی و انتظامی در حال تحویل است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ