رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف ۹۹۱ عدد لوازم یدکی و قطعات خودرو قاچاق در جنوب تهران خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل دفتر تأمین مالی و سرمایه‌گذاری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری از اجرای شناسایی و ارزش گذاری دارایی نامشهود دانش بنیان ها خبر داد.
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از شناسایی و تایید ۲۷ منطقه برای احداث شهرک‌های جدید در نوار ساحلی به میزان ۱۰ هزار هکتار خبر داد.
شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو) با همکاری نهادهای نظارتی، موفق به شناسایی چند فروشگاه و کارگاه تولید قطعات تقلبی در استان‌های ایلام و کرمانشاه شد.
رودسر- فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از دستگیری باند حفار غیرمجاز در رحیم آباد رودسر خبر داد و گفت: در این عملیات ۴ حفار غیرمجاز دستگیر شدند.
دادستان کل کشور در پی شهادت ۵ نفر از مأموران مرزبانی در مزه‌سر سراوان، دستورات لازم را در خصوص شناسایی و برخورد قاطعانه با جنایتکاران این حادثه صادر کرد.
در لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب که به‌صورت هوشمند و با استفاده از فناوری‌های نوین اعمال خواهد شد، کشف حجاب سر توسط بانوان، برهنگی بدن و پوشیدن لباس‌های نازک بدن نما جرم انگاری شده و مرتکبین این جرم پس از شناسایی از طریق سامانه‌های هوشمند تا ۳ بار مورد تذکر و جریمه‌های نقدی قرار خواهند گرفت.
یک فروند کشتی متخلف ناشناس که شب گذشته در خلیج فارس پس از تصادم با شناور ایرانی موجب مفقود و مصدوم شدن چند خدمه ایرانی شده بود، توسط نیروی دریایی ارتش در دریای عمان شناسایی و توقیف شد.
هادیانفر با بیان اینکه از این پهپاد‌ها برای رصد و پایش جاده‌های طویل در استان‌هایی مانند کرمان، فارس و ... استفاده می‌شود، گفت: این پهپاد‌ها چند کار را انجام می‌دهند، اول اینکه اقدام به پایش جاده‌ها کرده و گزارش آن را برای پلیس ارسال می‌کنند. اقدام دوم اعمال قانون و جریمه خودرو‌های متخلف است، این پهپاد‌ها خودرو‌های دارای سرعت غیرمجاز و دیگر تخلفات حادثه‌ساز را شناسایی کرده و اطلاعات آن را به پلیس راه و ماموران مستقر در راه‌ها مخابره می‌کنند و ماموران نسبت به توقیف و اعمال قانون آن‌ها اقدام خواهند کرد.
پس از برخورد جنگنده سوخوی روسیه با پهپاد آمریکایی، سفیر روسیه در واشنگتن خواستار توقف پروازهای شناسایی آمریکا در نزدیکی مرزهای این کشور شد.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری ۱۲۴ نفر از مرتبطین ورود مواد محترقه قاچاق و مواد محترقه پرخطر خبر داد و گفت: حدود ۸۰ تن از این مواد در انبارهای مربوطه شناسایی و توقیف شد.
مجتبی قهرمانی اظهار داشت: به دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم و در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق، ماموران دریابانی موفق شدند هفت فروند شناور حامل محموله‌های دام قاچاق را شناسایی و توقیف کنند.
به دستور رئیس حوزه قضایی شهرستان پارسیان، رزمندگان ناوتیپ ۴۱۲ ذوالفقار منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از شناسایی یک فروند شناور حامل سوخت قاچاق در آب‌های خلیج فارس، نسبت به توقیف آن اقدام کردند.
معاون حفاظت و امور اراضی سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان برای هوشمندسازی، شناسایی و توقف تغییر کاربری غیرمجاز در منابع طبیعی موردتوجه قرار گیرد.
اداره‌کل استاندارد استان تهران در اطلاعیه‌ای از شناسایی و توقیف ۴ برند ظروف ملامین غیراستاندارد در استان تهران خبر داد
بازرسان استاندارد در جریان بازرسی از واحدهای صنفی و تولیدی تجهیزات و لوازم پزشکی مشمول استاندارد اجباری، تعداد زیادی لوازم غیراستاندارد را شناسایی و توقیف کردند.
بهرام رادان بازیگر سینما ویدیویی در صفحه شخصی خود منتشر کرد و گفت: جمعه شب مامورنما‌ها در فرودگاه گفتند ممنوع الخروج هستم آن‌ها نه کارت شناسایی داشتند نه حکم قضایی به من نشان دادند. منبع: دانشجو
مجتبی قهرمانی گفت: با هماهنگی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم، رزمندگان ناوتیپ ذوالفقار نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از شناسایی یک فروند شناور حامل سوخت قاچاق در آب‌های خلیج فارس، نسبت به توقیف آن اقدام کردند.
بازرسان استاندارد استان تهران در جریان بازرسی از یک واحد تولیدکننده سیم و کابل، ۳۳۵ هزار متر سیم و کابل غیراستاندارد و بی‌کیفیت را شناسایی و توقیف کردند.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد: از ابتدای خردادماه امسال با توقف تولید خودروهای ناقص و برنامه‌ریزی برای عبور مستقیم محصولات از خط تولید، تمام گلوگاه‌های تولید انبوه در این شرکت شناسایی شده و به سرعت در حال رفع آن‌ها هستیم.
مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد گفت: باند قاچاق مواد مخدر با تلاش مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر مشهد شناسایی و محموله ۹۹ کیلوگرمی حشیش در ورودی این شهر توقیف شد.
بازرسان استاندارد ۵ واحد تولیدی متخلف تولیدکننده بلوک‌های سیمانی غیراستاندارد شناسایی و توقیف کردند.
بازرسان استاندارد در جریان بازرسی از واحدهای تولیدی در استان تهران، یک واحد تولیدکننده رنگ کنیتکس با نشان استاندارد جعلی و نام تجاری «جهان کنیتکس» را شناسایی و فرآورده‌های آن را توقیف کردند.
رزمندگان ناوتیپ ۴۱۲ ذوالفقار نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از شناسایی یک فروند شناور لنج حامل سوخت قاچاق در آب‌های خلیج فارس، نسبت به توقیف آن اقدام کردند.
چرا پس از هفت دوره از برپایی این حراج، متولیان امر واکنش نشان داده‌اند و در این چند سال چه عاملی باعث سکوت مسئولان مربوط شده بود؟! مسئولان در این مقطع چه اقدام حقوقی برای توقف و تعقیب عوامل این حراج انجام داده‌اند؟ آیا واکنش صرفاً در حد یک یادداشت انتقادی بوده و چرا؟! این نوع واکنش‌ها درباره ابهام‌ها پیرامون حراج و مالکانش، که «تابناک» نتوانست آن‌ها را کامل شناسایی کند، می‌افزاید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ