بوشهر- فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک شناور با کشف محموله ۳۵۰ میلیارد ریالی کالای قاچاق در بوشهر خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دریادار دوم زیراهی با تشریح توقیف کشتی حامل سوخت قاچاق در مرز دریایی خلیج فارس خاطرنشان کرد: 15 تیر ماه رزمندگان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در حال بازرسی یک فروند شناور با نام تجاری (NADA 2) که به صورت سازمان یافته مبادرت به قاچاق نفت گاز جمهوری اسلامی در خلیج فارس‌ می‌کرد، بودند که آمریکایی‌ها برای ممانعت از این اقدام قانونی، یکسری تحرکات غیرحرفه‌ای و مخاطره‌آمیز انجام دادند.
نیروی دریایی سپاه در ماموریت‌های مختلفی با حکم قضایی اقدام به توقیف شناورهای حامل سوخت قاچاق در خلیج فارس کرده است.
مدیرعامل گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران گفت:خطوط حمل و نقل دریایی دردریای خزرظرف ماه‌های گذشته تجهیز شده وهم اکنون این ناوگان با۲۶فروندشناور جنرال کارگو، ظرفیت حمل ۳۶۰۰ تی‌ای‌یو را دارد.
اهواز- فرمانده مرزبانی خوزستان گفت: مأموران دریابانی ۲ فروند شناور حامل کالای خانگی قاچاق به ارزش ۷۰۰ میلیارد ریال را در آب‌های ساحلی ماهشهر متوقف کردند.
سردار احمدعلی گودرزی از کشف سلاح سرد و گرم خبر داد و خاطرنشان کرد: یک شناور در استان بوشهر حامل قاچاق با بیش از ۵ هزار سلاح قمه و شمشیر کشف شد و این سلاح‌های ساخت کشور آمریکا به‌گونه‌ای است که هرقدر خون به آنها اصابت کند برنده‌تر می‌شود.
فرمانده مرزبانی کشور در خصوص ورود اسلحه‌ها از مرز‌های غربی برای اغتشاشگران به کشور گفت: یک شناور در استان بوشهر حامل قاچاق با بیش از ۵ هزار سلاح قمه و شمشیر کشف شد و این سلاح‌ها ساخت کشور آمریکا به گونه‌ای است که هر قدر خون به آن‌ها اصابت کند برنده‌تر می‌شود؛ همچنین تنها در حوزه مرزبانی حدود سه هزار قبضه سلاح جنگی که با هدف رسیدن به دست اغتشاشگران و ایجاد ناامنی وارد کشور شده بود، کشف و ضبط شد.
مجتبی قهرمانی اظهار داشت: به دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم و در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق، ماموران دریابانی موفق شدند هفت فروند شناور حامل محموله‌های دام قاچاق را شناسایی و توقیف کنند.
فرمانده مرزبانی انتظامی کشور از توقیف ۵ فروند شناور و کشف ۱۹ عدد مشک ماری شکل حامل ۹۶۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در آب‌های خلیج فارس خبر داد.
فرمانده مرزبانی انتظامی کشور از توقیف ۵ فروند شناور و کشف ۱۹ عدد مشک ماری شکل حامل ۹۶۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در آب‌های خلیج فارس خبر داد.
در حالی که فرمانده پایگاه دریایی امام علی (ع) چابهار از کشف و توقیف یک فروند شناور متخلف حامل محموله مواد مخدر از نوع تریاک به وزن تقریبی یک تن با اشراف اطلاعاتی و رصد مستمر خبر داده بود، رئیس کل دادگستری هرمزگان نیز از توقیف یک شناور حامل ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط نیروی دریایی سپاه خبر داد.
به دستور رئیس حوزه قضایی شهرستان پارسیان، رزمندگان ناوتیپ ۴۱۲ ذوالفقار منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از شناسایی یک فروند شناور حامل سوخت قاچاق در آب‌های خلیج فارس، نسبت به توقیف آن اقدام کردند.
فرمانده پایگاه دریایی امام علی (ع) چابهار گفت: یک فروند شناور متخلف حامل محموله مواد مخدر از نوع تریاک به وزن تقریبی یک تن با اشراف اطلاعاتی و رصد مستمر کشف و توقیف کردند.
فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از توقیف ۲ فروند شناور حامل لندکروزهای میلیاردی قاچاق در آب‌های جزیره قشم خبر داد.
مدیر بنادر و دریانوردی بندرلنگه و غرب هرمزگان گفت: نخستین شناور حامل محموله خودروهای وارداتی شب گذشته در بندرلنگه پهلودهی و کار ترخیص این خودروها آغاز شد.
بندرلنگه - مدیر بنادر و دریانوردی بندرلنگه و غرب هرمزگان گفت: نخستین محموله خودروهای وارداتی، در اسکله بندر لنگه پهلودهی شد.
شناور حامل ۳۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط رزمندگان ناوتیپ ذوالفقار منطقه یکم نیروی دریایی سپاه توقیف شد.
آبادان - فرمانده ناوگروه شناوری پایگاه دریابانی آبادان گفت: شناور حامل سی هزار لیتر گازوئیل قاچاق در دهانه اروند توقیف شد.
خبرگزاری «آسوشیتد پرس» چهارشنبه (۱۶ نوامبر، ۲۵ آبان) به نقل از یک مقام ادعا کرد نفتکش مرتبط با یک میلیاردر اسرائیلی با یک پهپاد حامل بمب در سواحل عمان هدف حمله قرار گرفت.
مجتبی قهرمانی با بیان اینکه ارزش محموله این نفتکش بالغ بر ۲۲۰ میلیارد تومان است، گفت: توقیف شناور مذکور پس از یک ماه کار دقیق فنی و اطلاعاتی انجام شده است.
مجتبی قهرمانی گفت: با هماهنگی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم، رزمندگان ناوتیپ ذوالفقار نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از شناسایی یک فروند شناور حامل سوخت قاچاق در آب‌های خلیج فارس، نسبت به توقیف آن اقدام کردند.
تلویزیون سوریه در خبری فوری اعلام کرد که شمار قربانیان غرق شناور حامل پناهجویان در سواحل طرطوس سوریه به ۸۶ نفر رسیده است.
رئیس‌کل دادگستری هرمزگان اعلام کرد: قاچاقچیان قصد داشتند با تغییر در ساختار شناور مذکور و جاسازی مخزن سوخت در عرشه آن، این محموله بزرگ گازوئیل قاچاق را از مرز‌های آبی کشور خارج کنند که خوشبختانه با اقدام به‌موقع نیرو‌های دریابانی، شناور موردنظر، توقیف شد و قاچاقچیان سوخت در تحقق نیات مجرمانه خود ناکام ماندند.
رزمندگان ناوتیپ ۴۱۲ ذوالفقار نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از شناسایی یک فروند شناور لنج حامل سوخت قاچاق در آب‌های خلیج فارس، نسبت به توقیف آن اقدام کردند.
۲ نفر از اعضای مسلح این تیم قاچاقچی به همراه شناور متخلف با حکم مقام قضایی در اسکله ناوتیپ۴۱۲ ذوالفقار منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه در توقیف هستند و محموله ضبط شده مواد مخدر پس از صورت جلسه به ضابط قضایی و انتظامی در حال تحویل است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ