فرمانده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از کشف یک تن و ۳۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر توسط مرزداران استان سیستان و بلوچستان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قاچاق کالا دارای مضرات بسیاری برای اقتصاد داخلی کشور است قاچاق کالا می‌تواند کارخانه‌های داخلی را به تعطیلی کشانده و عده کثیری از نیروی کار را بیکار کند.
سرخه- فرمانده انتظامی سرخه از توقیف محموله یک میلیارد ریالی مرغ زنده در این شهرستان خبر داد و گفت: ۸۰۰ قطعه مرغ زنده در پاسگاه افتر کشف و ضبط شد.
کرج- جانشین فرمانده انتظامی استان البرز گفت: با تلاش مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی استان، خودرو حامل ۲ هزار و ۸۸ ‏قوطی انواع توتون و تنباکوی قاچاق توقیف شد. ‏
دلیجان-فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان، از توقیف ۲ کامیون حامل ۲۴ دستگاه ماشین لباسشویی و ۲۴ دستگاه ماشین ظرفشویی، به ارزش تقریبی ۱۰ میلیارد ریال خبرداد.
بوشهر- فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک شناور با کشف محموله ۳۵۰ میلیارد ریالی کالای قاچاق در بوشهر خبر داد.
طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف کشور حوادثی رخ داده که ماموران انتظامی در آن نقش افرینی کردند،در این بسته خبری آن ها را مرور می کنیم.
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان از توقیف یک محموله قاچاق کالا به ارزش ۱۲ میلیارد و ۵۱۰ میلیون ریال در شهرستان اندیمشک خبر داد.
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان از توقیف یک محموله قاچاق کالا به ارزش ۱۲ میلیارد و ۵۱۰ میلیون ریال در شهرستان اندیمشک خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از توقیف کامیون حامل ۴۰ فوت محموله قاچاق قطعات یدکی خودروهای سبک به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال خبر داد.
این رسانه انگلیسی نوشت: توقیف محموله، جدیدترین تشدید تنش میان واشنگتن و تهران پس از سال‌ها تحریم‌های آمریکا بر سر برنامه هسته‌ای ایران است. ایران تحریم‌های آمریکا را به رسمیت نمی‌شناسد و صادرات نفت این کشور در حال افزایش است.
اهواز- فرمانده مرزبانی خوزستان از توقیف ۶ دستگاه تریلر سردخانه دار حاوی ۷۰ تن مرغ منجمد قاچاق توسط مرزبانان خرمشهر در مرز شلمچه خبر داد.
مراغه- فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف ۶۸ رأس بز قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.
شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود از توقیف محموله تاغ قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: ارزش این محموله سه میلیارد ریال برآورد شده است.
اهواز- فرمانده مرزبانی خوزستان از توقیف محموله کولرهای اسپلیت در ماهشهر به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف یک محموله کالای قاچاق به ارزش ۳۰ میلیارد ریال خبر داد.
شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود از کشف محموله ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق کالا در شاهرود خبر داد و گفت: در این راستا کامیون حاوی کالای قاچاق توقیف شد.
فرمانده مرزبانی انتظامی کشور از توقیف ۵ فروند شناور و کشف ۱۹ عدد مشک ماری شکل حامل ۹۶۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در آب‌های خلیج فارس خبر داد.
فرمانده مرزبانی انتظامی کشور از توقیف ۵ فروند شناور و کشف ۱۹ عدد مشک ماری شکل حامل ۹۶۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در آب‌های خلیج فارس خبر داد.
اندیمشک - فرمانده انتظامی خوزستان از توقیف محموله قاچاق به ارزش ۴۱ میلیارد و ۹۱۰ میلیون ریال در شهرستان اندیمشک خبر داد.
در بیانیه گارد ملی مکزیک آمده است که جمجمه‌ها در فرودگاه بین‌قاره‌ای کوئرتارو در مرکز مکزیک که در فویل آلومینیومی پیچیده شده بودند، در جعبه مقوایی پیدا شدند.
شازند- فرمانده انتظامی استان مرکزی از توقیف یک دستگاه کامیون حامل انواع لوازم التحریر و لوازم آشپزخانه قاچاق به ارزش تقریبی ۲۳ میلیارد ریال در شهرستان شازند خبر داد.
مجتبی قهرمانی با بیان اینکه ارزش محموله این نفتکش بالغ بر ۲۲۰ میلیارد تومان است، گفت: توقیف شناور مذکور پس از یک ماه کار دقیق فنی و اطلاعاتی انجام شده است.
مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد گفت: باند قاچاق مواد مخدر با تلاش مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر مشهد شناسایی و محموله ۹۹ کیلوگرمی حشیش در ورودی این شهر توقیف شد.
قاسمی در پاسخ به این سوال که رسانه‌های آرژانتینی ادعا کرده‌اند که محموله هواپیما، نظامی بوده گفت، روز اول از ما همین سوالات را می‌پرسیدند که آیا محموله ویژه دارید؟ گفتیم نه. شما گمرک دارید. بدهید بررسی کنند. ما هیچ محموله ویژه یا ممنوعه با خود نداریم... بارِ ما قطعات یدکی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ