سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری راننده یک دستگاه خودروی کامیونت خبر داد که از انباری ساختمان‌های مسکونی سرقت می‌کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۷ هزار انواع لوازم تفریحی آبی خارجی قاچاق به ارزش ۳۰ میلیارد ریال از یک انبار کالا در شورآباد خبر داد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از کشف ۲۶۰ کیلو تریاک و حشیش در عملیات مأموران این پلیس در دستگیری ۳ قاچاقچی مواد مخدر خبر داد.
اهواز - سرپرست یگان حفاظت منابع آبزی شیلات استان خوزستان از توقیف ۱۰۰ فروند شناور صیادی در طرح عملیاتی ضابط خبر داد.
حقوقدان و عضو هیات علمی دانشگاه تهران در حساب اینستاگرامی خود به استناد حکم دیوان عالی کشور نوشت: «توقیف خودرو به خاطر بی‌حجابی، غیرقانونی است.»
محمدی گفت: برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی خودروی قاچاق توقیف شده ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده که پس از تشکیل پرونده به همراه متهم دستگیر شده به مراجع قضائی تحویل شد.
فرمانده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از کشف یک تن و ۳۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر توسط مرزداران استان سیستان و بلوچستان خبر داد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب گفت: با تلاش مأموران این پلیس یک دستگاه کامیون حامل بار آهن توقیف و ۵۰ کیلو تریاک کشف شد.
فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران از توقیف نفتکش خارجی حامل یک‌میلیون لیتر سوخت قاچاق در خلیج فارس توسط رزمندگان نیروی دریایی سپاه خبر داد.
نیروی دریایی سپاه در ماموریت‌های مختلفی با حکم قضایی اقدام به توقیف شناورهای حامل سوخت قاچاق در خلیج فارس کرده است.
دلیجان-فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان، از توقیف ۲ کامیون حامل ۲۴ دستگاه ماشین لباسشویی و ۲۴ دستگاه ماشین ظرفشویی، به ارزش تقریبی ۱۰ میلیارد ریال خبرداد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از توقیف یک دستگاه خودروی کامیون و کشف 10 میلیارد ریال کالای قاچاق خبر داد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از توقیف کامیون حاوی مواد مخدر در محورهای شمالی شاهرود خبر داد و گفت: در این راستا دو نفر دستگیر شدند.
دستکم ۱۴ شهروند اردنی که در یک مراسم جشن عروسی شرکت کرده و در یک تونل توقف کرده بودند توسط یک کامیون زیر گرفته شده و کشته و زخمی شدند.
دفتر رسانه وزارت صمت، خبر منتشر شده در برخی رسانه‌ها مبنی بر توقف شماره گذاری خودروهای کشنده را تکذیب کرد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از توقیف کامیون حامل ۴۰ فوت محموله قاچاق قطعات یدکی خودروهای سبک به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی از قاچاق ژنراتور ۱۵ میلیاردی در محور مواصلاتی بم-زاهدان خبر داد.
مراغه- فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف ۶۸ رأس بز قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.
زاهدان- جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از توقیف یک دستگاه کامیون کشنده حامل ۲۰ تن گاز نیتروژن قاچاق به ارزش ۱۵ میلیارد ریال در شهرستان دشتیاری خبر داد.
شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود از کشف محموله ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق کالا در شاهرود خبر داد و گفت: در این راستا کامیون حاوی کالای قاچاق توقیف شد.
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان از کشف یک دستگاه کامیون کشنده قاچاق به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در شهرستان خرمشهر خبر داد.
رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: پس از رصد تحرکات عناصر عمده و قاچاقچیان کلان مواد مخدر مأموران انتظامی شهرستان جاسک از انتقال محموله مواد مخدر به وسیله یک دستگاه کامیون متعلق به سوداگران مرگ باخبر شدند و پس از تعقیب و گریز این کامیون، ضمن توقیف آن در بازرسی به عمل آمده، ۹۶۲ کیلوگرم ماده مخدر از نوع هروئین را که به صورت کاملا ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف و ضبط کردند که بنابر اعلام ضابطین این میزان کشفیات در ۱۰ سال گذشته در سطح استان هرمزگان بی سابقه است.
شازند- فرمانده انتظامی استان مرکزی از توقیف یک دستگاه کامیون حامل انواع لوازم التحریر و لوازم آشپزخانه قاچاق به ارزش تقریبی ۲۳ میلیارد ریال در شهرستان شازند خبر داد.
در بودجه ۱۴۰۱ شاهد افزایش ۲۵ تا ۲۸ درصدی عوارض نرخ پارک حاشیه‌ای هستیم که بر اساس مدت زمان توقف نیم‌ساعت اول رایگان و تا دوساعت توقف برای خودرو‌های سواری و وانت‌بار از ۱۲۵۰ تومان در سال جاری به ۱۶۰۰ تومان و بعد از دوساعت از ۱۶۰۰ به ۲هزار تومان افزایش نرخ خواهیم داشت و برای کامیون و مینی‌بوس نیز این نرخ ۲۵ تا ۲۸ درصد افزایش می‌یابد.
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان از توقیف کامیون حامل ۳۰ هزار لیتر نفت خام قاچاق در شهرستان اهواز خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ