فرمانده پایگاه دریایی امام علی (ع) چابهار گفت: یک فروند شناور متخلف حامل محموله مواد مخدر از نوع تریاک به وزن تقریبی یک تن با اشراف اطلاعاتی و رصد مستمر کشف و توقیف کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون یک هزار و ۳۷۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده است، گفت: ۸۱۲ طرح مبارزه با مواد مخدر اجرایی شده است.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از انهدام دو باند قاچاق مسلح مواد مخدر با کشف یک تن و ۱۳۹ کیلو گرم انواع مواد افیونی در عملیات مقتدرانه پلیس استان خبر داد.
فرمانده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از کشف یک تن و ۳۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر توسط مرزداران استان سیستان و بلوچستان خبر داد.
شرکت معدنکاری نورگه ماینینگ گفت که ۷۰ میلیارد تن از منابع تجدیدناپذیر ممکن است در جنوب غربی نروژ در کنار ذخایر دیگر مواد معدنی استراتژیک مانند تیتانیوم و وانادیوم کشف شده باشد.
سازمان ملی استاندارد از کشف و امحای یک تن قارچ فاسد در واحد تولیدی فراورده های گوشتی (سوسیس و کالباس) خبر داد.
زاهدان- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام یک باند قاچاق مواد افیونی در درگیری مسلحانه تکاوران پلیس مبارزه با مواد مخدر با کشف یک تن و ۸۱۵ گرم انواع مواد افیونی خبر داد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا گفت: مأموران انتظامی کشور طی یک هفته موفق به کشف بیش از ۹ تن انواع مواد مخدر و دستگیری ۴ هزار و ۹۰۰ خرده فروش مواد مخدر شدند.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از انهدام باند مسلحانه قاچاق با کشف یک تن و ۲۱۸ کیلو گرم انواع مواد افیونی و دستگیری ۷ سوداگر مرگ خبر داد.
فرمانده مرزبانی فراجا از انهدام باند بزرگ و سازمان یافته قاچاق موادمخدر و کشف بیش از یک تن انواع موادمخدر طی دو عملیات جداگانه در مرزهای جنوب شرق کشور خبر داد.
فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران انتظامی استان هرمزگان در هفته گذشته بیش از یک تُن و ۱۳۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف کردند.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری ۴ سوداگر مرگ و کشف یک تن مواد مخدر در سطح این استان خبر داد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری ۸ سوداگر مرگ و کشف یک تن و ۳۰ کیلوگرم تریاک در سطح استان خبر داد.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری ۸ سوداگر مرگ و کشف یک تن و ۴۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در سطح استان خبر داد.
پلیس ایتالیا صبح روز دوشنبه ۲ تن کوکائین به ارزش ۴۰۰ میلیون دلار را در بسته‌های شناور از دریا در سواحل سیسیل بیرون کشید. پلیس در بیانیه‌ای اعلام کرد که یک هواپیمای نظارتی بسته‌های شناور بزرگ را مشاهده کرده است. ۷۰ بسته ضد آب شناور توسط یک توری در کنار هم نگه داشته شدند. اکنون جستجو برای یافتن هر کسی که آن‌ها را آنجا رها کرده است ادامه دارد.
انهدام باند قاچاق ۲هزار میلیارد تومانی ارز/ ماجرای تلخ جنین کُشی!/ قتل پای سفره هفت‌سین/ کشف ۸۰ تن انواع مواد مخدر طی یک سال در کرمان / دستگیری فروشندگان سکه‌های تقلبی/ کیس عنکبوت شهرداری سنندج به دام افتاد/ راز قتل نوجوان کرولال/ دستگیری شکارچی یک قلاده پلنگ در گیلان
کشف ۸۰ تن انواع مواد مخدر طی یک سال در کرمان
نیشابور- رئیس دامپزشکی نیشابور از کشف یک تن عسل تقلبی از ابتدای سال، تاکنون در این شهرستان خبر داد.
فرمانده مرزبانی فراجا از ناکامی قاچاقچیان و کشف یک تن و ۸۲ کیلوگرم انواع موادمخدر توسط مرزداران استان سیستان و بلوچستان خبر داد.
در حالی که فرمانده پایگاه دریایی امام علی (ع) چابهار از کشف و توقیف یک فروند شناور متخلف حامل محموله مواد مخدر از نوع تریاک به وزن تقریبی یک تن با اشراف اطلاعاتی و رصد مستمر خبر داده بود، رئیس کل دادگستری هرمزگان نیز از توقیف یک شناور حامل ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط نیروی دریایی سپاه خبر داد.
رئیس قوه قضاییه گفت:مسئولان سازمان تعزیرات تمامی موارد اختلافی و موارد ناظر بر برداشت‌های متفاوت از قانون را احصاء کرده و به ما در قوه قضاییه اعلام کنند تا ما نسبت به رفع یا تغییر یا اصلاح آنها اقدام کنیم.
شیراز _ فرمانده انتظامی فارس از دستگیری ۳ قاچاقچی و کشف یک هزار و ۵۲۷ کیلو و ۷۶۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک خبر داد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه در شش ماه اول سال، سه تن مواد مخدر در استان کشف شده است، گفت: روز گذشته طی مراسمی یک هزار و ۱۵۰ کیلوگرم از این مواد مخدر، امحا شد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه در شش اول سال، سه تن مواد مخدر در استان کشف شده است، گفت: روز گذشته طی مراسمی یک هزار و ۱۵۰ کیلوگرم از این مواد مخدر، امحا شد.
فرماندهی مرزبانی انتظامی کشور از درگیری مسلحانه و کشف یک تن و 400 کیلوگرم موادمخدر در مرزهای جنوب شرق کشور خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ