سنتکام (فرماندهی مرکزی نیرو‌های آمریکا در غرب آسیا) در بیانیه‌ای مدعی شد گارد ساحلی و ناوگان پنجم نیروی دریایی این کشور، هفته پیش، محموله‌ای از مواد شیمیایی متعلق به ایران را که در راه یمن بود، توقیف کرده است که محموله کشف شده برای تولید مواد منفجره و مهمات به کار می‌رود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس تاکید کرد: بر این اساس به مردم اطمینان می‌دهیم که ما در بررسی لایحه به تمامی جوانب موضوع توجه داشتیم و مصوبات با مدنظر قرار دادن حق و حقوق مردم و شرع مقدس است، همچنین موارد اجتماعی و حقوق اساسی را مورد توجه قرار دادیم.
معاون اقتصادی وقت بانک مرکزی ادامه داد: در داخل به او فشار آوردند و توضیح خواستند و او هم در نهایت همه چیز را کتمان کرد و گفت اطلاعات صندوق غلط است!
کارلو آنچلوتی تحت هیچ شرایطی دوست ندارد رسانه پخش کننده بازی‌های لالیگا دوربین‌های خود را به رختکن رئال ببرد.
لروی سانه، ستاره آلمانی، پیشنهادی را از بارسلونا دریافت کرده اما ترجیح داده به حضورش در بایرن مونیخ ادامه دهد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت سیزدهم براساس وعده خود در ایجاد سالانه یک میلیون فرصت شغلی از ابتدای تشکیل تاکنون موفق به اشتغال‌آفرینی برای بیش از ۱میلیون و ۹۷۰هزار نفر شده است.
به نظر می‌رسد سردار آزمون در آستانه انتقال به میلان قرار گرفته است.
حسین شهریاری در مورد رقم قرارداد علیرضا بیرانوند صحبت کرد.
جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول، معتقد است که تصمیم منچستریونایتد برای جذب کاسمیرو اشتباه بوده است.
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، مشکلش برای بازی روی چمن مصنوعی را رد کرد و مدعی شد که منتظر است تا ز‌ودتر این تجربه را به دست آورد.
میگل سوریو ادعا کرد که ژرژ مندس و دکو نقش اصلی را در برکناری متئو آلمانی از مدیریت ورزشی بارسا داشتند تا خودشان بر باشگاه کاتالان مسلط شوند.
کیهان نوشت: مرعشی دبیرکل حزب کارگزاران و از منسوبین نزدیک خانواده آقای ‌هاشمی گفته است من به ‌اندازۀ چند نمایندۀ مجلس قدرت دارم.
حساب کاربری نیروهای تروریست آمریکایی موسوم به سنتکام در شبکه اجتماعی ایکس ادعا کرده است که جنگنده‌های اف -۳۵ اس آمریکا جهت کمک به بازدارندگی در برابر ایران در منطقه حضور خواهند داشت.
طبق ادعای موندودپورتیوو، بارسلونا بالاخره حاضر نشد 10 میلیون یورویی که قرار بود به ایجنت دمبله بدهد را پرداخت کند.
ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) مدعی شد با انجام حمله ای در سوریه، مسئول برنامه ریزی گروه تروریستی داعش برای انجام حملات در اروپا را کشته است.
سنت‌کام در بیانیه‌ای تصریح کرد: «روز ۱۴ فوریه، حدود ساعت ۲:۳۰ بعدالظهر به وقت محلی، نیرو‌های آمریکا در سوریه با یک پهپاد ساخت ایرانی که در تلاش برای انجام مأموریت شناسایی از سایت پشتیبانی ماموریت کونوکو در شمال شرق سوریه بود درگیر شده و آن را ساقط کردند.»
ژنرال مایکل اریک کوریلا رئیس ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده (سنتکام) در راستای پروژه‌های ایران هراسی آمریکایی‌ها با طرح این ادعا که ایرانی‌ها در حال ساخت پهپاد‌های پیشرفته‌تر و بزرگتری هستند که برد پروازی بالاتری دارند و قادر به حمل محموله‌های جنگی هستند، افزود: نگاه ما امروز به این پهپاد‌ها همانگونه است که در جنگ‌های عراق و افغانستان به بمب‌های کنار جاده‌ای داشتیم.
فرماندهی مرکزی نیروهای تروریست آمریکا در منطقه (سنتکام) مدعی شد که ۲ تَن از سرکرده های داعش را در شرق سوریه کشته است.
فرماندهی مرکزی نیروهایی آمریکایی سنتکام در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «یک قایق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر روز ۵ دسامبر یک اقدام غیر حرفه‌ای را علیه کشتی های امریکایی در تنگه هرمز به انجام رسانده است.»
فرماندهی سازمان تروریستی سنتکام مدعی شد که ابوالحسن الهاشمی القرشی سرکرده داعش در ماه اکتبر گذشته از سوی ارتش آزاد سوریه کشته شده است.
خبرگزاری «آسوشیتد پرس» چهارشنبه (۱۶ نوامبر، ۲۵ آبان) به نقل از یک مقام ادعا کرد نفتکش مرتبط با یک میلیاردر اسرائیلی با یک پهپاد حامل بمب در سواحل عمان هدف حمله قرار گرفت.
فرمانده نظامی ارشد آمریکا با تکرار ادعاهای نخ‌نمای رژیم صهیونیستی، ایران را به حمله پهپادی به یک تانکر نفتی در نزدیکی ساحل عمان متهم کرد.
الجزیره گزارش داد که رسانه‌های صهیونیستی از جمله رادیو ارتش این رژیم با طرح ادعاهایی بی اساس و فرافکنانه اعلام کردند که یک مسئول امنیتی صهیونیست می‌گوید ایران پشت این حمله قرار دارد.
اظهارات مرندی در پی ادعای سرهنگ جو بوچینو، مدیر ارتباطات نیروهای تروریستی سنتکام مطرح شده است که گفته بود ارتش این کشور به دستور جو بایدن، رییس جمهور آمریکا حملاتی علیه تاسیسات «شبه نظامیان مورد حمایت ایران» در دیرالزور واقع در شرق سوریه انجام داده است.
فرمانده نیروهای تروریست آمریکا در غرب آسیا مدعی تعهد واشنگتن به ثبات در منطقه شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ