همزمان با آغاز موج جدید حملات مقاومت به سرزمین‌های اشغالی در واکنش به شهادت فرمانده یگان موشکی گردان‌های قدس، وزیر خارجه رژیم صهونیستی گفت که تل آویو از حمایت آمریکا و اروپا برخوردار است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جنبش حماس در واکنش به آزادی قاتل صهیونیست شهید «قصی معطان» از سوی دستگاه قضائی رژیم صهیونیستی، این اقدام را حمایت از تروریسم شهرک‌نشینان دانست.
شرکت کنندگان در نشست کنگره ملی عربی در بیروت، با حمایت از گزینه مقاومت، بر ضرورت ریشه کن کردن رژیم صهیونیستی از منطقه تاکید کردند.
با وجود جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در جنین، اما وزارت خارجه آمریکا در واکنش به تحولات اردوگاه جنین از تجاوزات اشغالگران صهیونیست دفاع کرد.
هیئت اسلامی-مسیحی حمایت از قدس و مقدسات، نسبت به اقدامات بی‌سابقه صهیونیست‌ها علیه مسجدالاقصی هشدار داد.
همزمان با آغاز موج جدید حملات مقاومت به سرزمین‌های اشغالی در واکنش به شهادت فرمانده یگان موشکی گردان‌های قدس، وزیر خارجه رژیم صهونیستی گفت که تل آویو از حمایت آمریکا و اروپا برخوردار است.
گروه‌های مقاومت فلسطین ضمن قدردانی از محور مقاومت و در رأس آن ایران برای حمایت از آرمان و ملت فلسطین، تأکید کردند که تهدیدات دشمن صهیونیستی نتیجه‌ای جز تشدید مقاومت نخواهد داشت.
جمعی از فعالان حقوق بشری در اعتراض به حمایت یک شرکت تسلیحاتی اسکاتلندی از رژیم صهیونیستی، بر روی دیوارهای آن شعارهای ضدصهیونیستی نوشتند.
رئیس جمهور کوبا بر موضع ثابت کشورش در حمایت از سوریه به ویژه در جنگ علیه تروریسم و محکومیت تحریم های واشنگتن و ​​تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی ضد دمشق تأکید کرد.
رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نمایشگاه حمایت از مردم مظلوم فلسطین و انزوای رژیم صهیونیستی و بیزاری از غاصبان قدس شریف بود.
رژیم صهیونیستی سفیر اوکراین در اراضی اشغالی را به دلیل حمایت کی یف از قطعنامه های ضد این رژیم در سازمان ملل، احضار کرد.
نماینده دائم کویت در سازمان ملل ضمن تمجید از ثبات و پایداری ملت فلسطین، از مبارزات آنها علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی به منظور رسیدن به حقوق سیاسی مشروع خود، حمایت خواهد کرد.
وزیر امور خارجه کوبا به حملات رژیم صهیونیستی به سوریه واکنش داد و اعلام کرد که کشورش از دولت و ملت سوریه به طور کامل حمایت می‌کند.
وزیر امور خارجه کوبا به حملات رژیم صهیونیستی به سوریه واکنش داد و اعلام کرد که کشورش از دولت و ملت سوریه به طور کامل حمایت می‌کند.
رئیس جمهور شیلی در حمایت از مردم فلسطین، از دریافت استوارنامه سفیر رژیم صهیونیستی خودداری کرد.
وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کرد که رژیم صهیونیستی با حمایت کامل از قاتلان، مجرمان و عناصر تروریستی خود، مسئول جنایت ها و نقض حقوق ملت، سرزمین و مقدسات فلسطین است.
مسئولان رژیم صهیونیستی یک روستای فلسطینی را در اراضی اشغالی ۱۹۴۸ تحت حمایت و حفاظت نظامیان این رژیم تخریب کردند.
شرکت «بن اند جریز» دعوی قضایی خود در زمینه عدم فروش محصولاتش در شهرک های صهیونیست نشین کرانه باختری، را واگذار کرد.
فعالان فلسطینی از طرف های رسمی و مردمی خواستار حمایت از اسرای دربند رژیم صهیونیستی در جریان نبرد با مدیریت زندان ها شدند.
تعداد زیادی از مردم با برپائی تظاهرات گسترده ای مقابل دفتر نخست‌ وزیر انگلیس در لندن، شعارهائی را درباره قطع حمایت از رژیم صهیونیستی سردادند.
مردم مغرب در حمایت از فلسطین و مخالفت با عادی سازی روابط کشورشان با رژیم صهیونیستی، پرچم این رژیم را به آتش کشیدند.
عضو ارشد شورای مرکزی حزب الله ضمن تأکید بر حمایت مقاومت لبنان از ملت و مقاومت فلسطین تأکید کرد رژیم صهیونیستی هیچ راهی جز تسلیم شدن در مقابل مقاومت ندارد.
نماینده اتحادیه اروپا در اراضی اشغالی در واکنش به دور تازه جنایت های رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین، پاسخ مقاومت جهاد اسلامی را محکوم کرد.
مشاور ویژه رئیس جمهور سوریه به موضع گیری در قبال حملات رژیم صهیونیستی به غزه پرداخت.
وزارت خارجه آمریکا در واکنش به تجاوزگری تازه رژیم صهیونیستی، طرفین را به خویشتن داری دعوت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ