همزمان با آغاز موج جدید حملات مقاومت به سرزمین‌های اشغالی در واکنش به شهادت فرمانده یگان موشکی گردان‌های قدس، وزیر خارجه رژیم صهونیستی گفت که تل آویو از حمایت آمریکا و اروپا برخوردار است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌ها و احزاب الجزایری درباره تلاش رژیم صهیونیستی با حمایت امارات برای سوق دادن تونس و موریتانی به سمت باتلاق عادی‌سازی روابط با تل آویو با هدف محاصره الجزایر هشدار دادند.
رسانه‌ها و احزاب الجزایری درباره تلاش رژیم صهیونیستی با حمایت امارات برای سوق دادن تونس و موریتانی به سمت باتلاق عادی‌سازی روابط با تل آویو با هدف محاصره الجزایر هشدار دادند.
رسانه‌ها و احزاب الجزایری درباره تلاش رژیم صهیونیستی با حمایت امارات برای سوق دادن تونس و موریتانی به سمت گرداب عادی‌سازی روابط با تل آویو با هدف محاصره الجزایر از این تلاش‌ها هشدار دادند.
یک مقام ارشد صهیونیستی گفته است که حمایت تل آویو از خواسته عربستان برای غنی سازی اورانیوم دور از ذهن نیست.
یک مسئول امنیتی در رژیم صهیونیستی با تشریح اوضاع وخیم این رژیم تاکید کرد که کابینه نتانیاهو با آتش بازی می‌کند و شرایط در این رژیم وخیم‌تر خواهد شد.
دبیرکل کنفرانس ملی-عربی مصر با انتقاد از مواضع‌ شرم‌آور دولت‌های عربی در حمایت از مقاومت فلسطین در کرانه باختری خواستار شکل‌گیری کمپین بین‌المللی ضد صهیونیست‌ها شد.
وزارت خارجه سوریه با حمایت از ایستادگی ملت فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی، جنایات روزافزون این رژیم به ویژه حمله به اردوگاه جنین را محکوم کرد.
نشست سران عربی در جده با حضور بشار اسد و تاکید بر حمایت از ملت فلسطین برای دستیابی به حقوق خود بدون ذکر نام روند عادی سازی روابط محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب قرار گرفت.
فلسطینیان ساکن اردوگاه های آوارگان در اردن به نشانه حمایت از بیت المقدس و مسجد الاقصی و محکومیت راهپیمایی پرچم صهیونیستی راهپیمایی کردند.
همزمان با آغاز موج جدید حملات مقاومت به سرزمین‌های اشغالی در واکنش به شهادت فرمانده یگان موشکی گردان‌های قدس، وزیر خارجه رژیم صهونیستی گفت که تل آویو از حمایت آمریکا و اروپا برخوردار است.
دفتر سیاسی انصارالله یمن ضمن تسلیت شهادت خضرعدنان از مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی حمایت کرد.
در ادامه اعتراض‌های گسترده به اصلاحات قضایی نتانیاهو، همزمان با حمایت تلویحی کاخ سفید از رژیم صهیونیستی بار دیگر معترضان به خیابان ریختند؛ منابع عبری از غیاب معنادار پلیس گزارش دادند
مقامات شهرداری بارسلون اسپانیا ضمن حمایت از ملت فلسطین و محکومیت تجاوزات رژیم صهیونیستی، روابط با این رژیم را قطع کرد.
یک رسانه لبنانی به سفر وزیر خارجه آمریکا به فلسطین اشغالی ودرخواستی که او از مقامات صهیونیست برای مشارکت فعالتر در جنگ اوکراین داشته است. پرده برداشتند.
آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا، گفت که در جریان سفر خود به بیت المقدس درباره همکاری نظامی روسیه و ایران و حمایت از اوکراین با مقامات تل آویو گفتگو کرده است.
جنبش بایکوت رژیم صهیونیستی (BDS) امروز شنبه با صدور بیانیه ای از توسعه دایره تحریم های بین المللی علیه شرکت پوشاک ورزشی پوما آلمان خبر داد.
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را شخصیتی بزرگ توصیف کرد که تلاش و کوشش عظیمی در راستای گسترش و تقویت مقاومت انجام داد.
مشاور سابق امنیت داخلی رژیم صهیونیستی می‌گوید که حمایت تل‌آویو از کی‌یف با ارسال سامانه پدافند هوایی «گنبد آهنین» غیرمحتمل است زیرا چنین اقدامی واکنش تند مسکو را به همراه دارد.
رسانه های رژیم صهیونیستی اذعان کردند که تل آویو پس از انتخاب لولا داسیلوا در انتخابات ریاست جمهوری برزیل یک متحد را در این کشور از دست داده است.
رئیس مرکز تحقیقات خلیج فارس معتقد است: حمایت امنیتی و نظامی ایالات متحده از ریاض همیشه - و هنوز هم - کاملاً بر پایه منافع بوده و هرگز مانند حمایت ایالات متحده از تل آویو رایگان نبوده است.
جنگ سه روزه میان رژیم صهیونیستی و جهاد اسلامی فلسطین فضای داخلی در رژیم صهیونیستی را به سوی امنیتی شدن و حمایت بیشتر از ائتلاف حاکم سوق داد.
یک کارشناس مسائل امنیتی، حضور نیروهای آمریکایی در عراق را در راستای حمایت از رژیم صهیونیستی دانست و گفت: گروه های مقاومت نیروهای بیگانه را مجبور به خروج خواهند کرد.
بزرگترین حزب اسلامی الجزایر اعلام کرد که در صورتی که مغرب حمایت از جدایی طلبان و عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را متوقف کند، آماده پایان دادن به بحران با رباط است.
شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به بازداشت بسام السعدی توسط نظامیان صهیونیست، اعلام کرد که رژیم صهیونیستی بهای این حماقت خود را خواهد پرداخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ